selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Rabu, 8 Disember 2010

^ SEGMEN BLOGLARIAN ^

salam semua
hari ini hari menyertai
segmen memeriahkan suasana berblog

malam ini pula
saya ingin menyertai LIST BLOGLARIAN

perkara yang perlu dilakukan:
mestilah letak banner dahulu deh..hehe


dan ini linknya: KLIK SINI
atau
KLIK SINI untuk mendaftar

segmen ini mempunyai slogan iaitu:

"Saya suka berblogwalking kerana untuk mengenali rakan-rakan maya. Melalui blogwalking pelbagai jenis blog kita akan temui. Secara tidak langsung juga blogwalking ialah cara mudah untuk mendapat jumlah pengunjung ke blog kita"

untuk segmen ini
saya ingin mengetag:





p/s: hari join segmen blog sedunia..wahahaa..

13 Rajin Komen:

azieazah berkata...

Selamat saya, mujur tak kena tag...:)

eiela berkata...

berlari-lari jugak nih, mengah..waa.. cantiknya blog.. sweet je. =)

Amy Syaquena berkata...

As'salam...

Terima kasih kak tag amy , insyaallah esok amy jawab tag tue ye.. sekarang sudah lewat mahu tido dulu..Good nite kak..

diana berkata...

sarah..
lepas buat entry kena buat apa pulak??

Kalamhati berkata...

Join jangan tak join..
berbaloi-baloi ni..hehe

apik pehe berkata...

mekasih kak..huhu..nati apik try wat..koho comel la blog kak nih..

Solihin Zubir berkata...

sy ada tagged akak pasal ni.. tapi terlupa nk gtaw.. hehe.. sory..

Tomato Gurl's Life berkata...

bagus ramai2 join..cik tom join jgk..no 32..hihi..

sekamar rindu berkata...

salam...

selamat berblogging..

AngahSayang2314 berkata...

wah rami tul joint kan???

Amy Syaquena berkata...

As'salam...

settle dah kak ini linknya http://sinarraudah.blogspot.com/2010/12/jom-join-blog-larian.html

sarah-najwan berkata...

kak azie= nati saya tagged akak lenkali deh..

eiela= yup...jom kita..tq yer

amy= ok..da siap pun awk buat..

diana= dah jadi pom awk buat..hehe

kalam= yer..kita tgk buktinya nati..

apik= buat la..timo kasih

solihin= xpe..akak da buat pon ni..

ciktom= akak list 95 tau..hehe

SR= tq..

angah= join la..

Gayahspears berkata...

berbaloi ka join blog larian ni??hurm :|