selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Sabtu, 4 Disember 2010

^ LAYAR PERAK ^

salam semua
sekarang ini
hujan renyai-renyai sejak pagi
sudah tiba musimnya kan..

layar perak atau pawagam
rasanya..hampir 12 tahun
saya tidak menonton wayang ini
sejak saya menjadi isteri orang..hehe

jika masa belajar di U
ada masa jugak tengok wayang
memang seronok tengok wayang
sebab skrinnya besar
sound effect pom bagus
memang jelas dan nyatalah..
bergegar habis segala urat dalam perut..wahahaaa..

sekarang pun
banyak blogger buat review tentang satu-satu filem baru
terasa pulak..hendak tengok wayang

ecceecee...tapi mana saya hendak tinggal permata hati saya itu?
tak kanlah hendak bawa masuk panggung
terutama mek sarah itu..kureng sesuai
mahunya dia menjerit melaung hendak keluar
sudahlah tempat itu gelap..huhu

dengan kehidupan berkeluarga ini
ada hal-hal yang terpaksa kita bataskan
setiap masa yang berkualiti itu
lebih baik dihabiskan bersama dengan keluarga

senang cerita..beli sahaja CD
pasang sahaja di rumahkan
lagi elok tengok bersama dengan anak4...

sekarang ini
usahkan hendak tengok wayang
tayangan cerita di televisyen pun
jarang-jarang saya lihat..hehe
cerita pun yang dipilih-pilih sahaja..

p/s: malam ini nak tengok TVlah..heheh

16 Rajin Komen:

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

Salam..
kadang2 nak tgk tv pun x sempat bila bergelar ibu ni kak sarah.hehe

Abu Luqman berkata...

salam..sekarang nie..jarang tgj wayang dah

azieazah berkata...

Betul. Setuju dgn cara SARAH. Kita ada anak-anak kecil, kurang sesuai bawa mereka masuk panggung. Tak selesa dan kadang2 sejuk boleh mendemamkan pula lagi.

Beli CD yg sesuai, leh sama2 tengok, sama2 gelak. Nak golek, nak makan minum pun selesa. Lebih mengeratkan lagi kekeluargaan.

Kak Azie dulu masa anak2 masih kecil memang tak penah bawa masuk panggung. Kalu dah teringin sangat, Kak Azie pegi sendiri, itupun setahun sekali dua saja....
Bila dah selesa sekarang, sendiri lak tak minat nak ke cinema lagi.

Amy Syaquena berkata...

As'salam...

kak , amy sejak berkahwin sekali pun x pernah tengok wayang lagi tambah2 lagi bile dah menetap di pantai timur nie , satu panggung pun x dak tapi nak tengok wayang kulit ada la hu3...

Kalamhati berkata...

Kat kampung saya jarang tengok tb sbb byk keje kt dapo..hehe

kalo balik kuantan memang ngadap tb ngan laptop je la keje..=)

Gayahspears berkata...

Gayah pon lame da tgk wayang~ sob2
da busy dgn tranning futsal siang mlm.. mane ade mase akak :(

Solihin Zubir berkata...

hehe.. teringat zaman dok umah sewa tahun lpas.. mmg kerap tgok wayang ngan membe2..
rindunya saat itu..

diana berkata...

malam ni banyak cerita best2..
entah boleh tengok ke tak
sebab kena berebut dengan maisara dulu..
heheh.

honeyvsbee berkata...

bee pun sama kak..huhurm dah hilang minat tengok rancangan2 film ni

sarah-najwan berkata...

LM= betul dik..kdg2 mmg xsempat..yg sempat..main blog..wahaaahaa..

aluqman= hehe..

kak azie= betul tu..ada yg sanggup kendung ank tgk wayang kak..hehe
tang tgk kat umah tu saya setuju..bole golek2..suka..mkn2..ikut rasa kitakan..tggu anak besar2 kot...tgk wayang ngan hubby..hehe..

amy= hehe..xpe amy..amy tgk kat umah je ngan hubby tu..romantik kan kat umah sdiri..hehe

kalam= betul tu..skrg bk masa ngadap blog jek..hehe

cikgayah= huhu..xpe..lps training ni..bolelah layan...

solihin= skrg pom kamu bole kan..byk pilem baru tu..

diana=tu la..saya baru blik ni..mata da kuyu2 dah..huhu..tdoo je la..hari ni ahri berjalan..

bee= huhu..minat blog pulak kita bee..

SYaMiLa berkata...

sya tk suka tgk wayang..sekali je masuk...masa belajar dulu..itula kali pertama & terakhir...

sya dh add ym akak...

Cma Shiema berkata...

weeee....akak da tuka background baru...sgt chantek..*wink* *wink*
pasal nengok wayang tu.
cma n en hubby meme suke nengok wayang..tp slalu pegi ber2 je..anak2 x bw..seri tu mau die jerit2 dlm panggung..oh..tidak..tggu besau ckit baru bole masuk club :P

apik pehe berkata...

haha..permata2 kak tu biar apik hok jago..kak g lah nga husben, bile lg nk beromantik..hehe

n.hasleena berkata...

salam kak..
a'ahlah kak, tgok tv pun dah tak dapat...
remote kat tangan si bujang saya hehehe
kena pujuk2 baru dapat...
tp kdg2 mcm teringin pulak,
kononnya nak bawak anak2...
tapi hubby tak sanggup mengenangkan si bujang yang lasak tu hehehe

sarah-najwan berkata...

syamila= hehe..ye ke.tq add akak deh..nati ada hal akak nk tanye..

cma= ada bibik yer..ada org jaga xpe..hehe

apik=hahaha..yo ko kamu ni..panda ke dok jago budok2 nih..

leena= mengenangkn kelasakan doranglah..terbantut rancangan..biarlah..tgk tv je la..

Tomato Gurl's Life berkata...

cik tom jrg tgk tv..lg suka tgk blog..hehe ;)