selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Khamis, 23 Disember 2010

^ CERITA PENDEK ^

salam semua
sekarang tengah hujan
jika hujan suasana dingin
perut mula lapar
mata mulai kuyu
semangat jadi lembut-lembut
minda sudah setting
berjalan dengan lemah longlai
ke mana lagi
jika tidak ke ruang beradu

jangan jadi macam kucing google sudah
sampai beradu atas keyboard..huhu





p/s: tapi saya baru hendak masak sebab baru balik dari sekolah..hehe

19 Rajin Komen:

aibaks berkata...

macam banyak keje je kak..hehe..

kak..avent tu tak mahal ke?

Nafisa81 berkata...

comelllll....nak sangat2 bela kucing tp suami tak kasi...koi ade tag kak sarah utk GA...

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

busy ke sis?

diana berkata...

sibuk betul la ni..
cuti2 pun cikgu2 tetap sibuk eik??

~ yus ~ berkata...

hehe..tu kucing akak ke?..:D

misza berkata...

senang bila bgn terus on9...

ieda berkata...

ahahhaha tu kucing kak .. kalau kena mcm kita nie ada rupe ular kekenyangan dukkk tersadai x bangun2 hahahhaha ( ngosek kak !! )

ps : tul ker nak amik HL kak .. susah arr nak cite sini .. kak call saya lah .. nanti leh btahu camner caranya .. saya distributer lah :)

sarah-najwan berkata...

aibak= bz gal..bz nk bukok skol

nafisa= hehe..nati akak tgk deh..tq tagged

LM= bizi jugok

diana= cti skoloh pom ade keje jugok..like senaman jari..hehee

yus= dok eh..tu kucing google..

misza= hahahaha...ermm..tu tegar dohh..

ieda= huhu..xdelah gtu...

kak Erna berkata...

salam sarah..hari ni akak balik kerja pun lapar..
pi tengok kat dapur..apa yang boleh digoreng..

sweetsal berkata...

akak rilex2 td terus terlelap..penat bekerja..huhu

eelobor berkata...

elok gak entri pendek2, kalu panjang sangat tak larat nak baca. hihihihi

My Special Mall berkata...

cikgu masih brdebar ker? anak sy dah balikdah beritahu keputusan pmrnya, alhamdulillah, semua lulus w/pun x dpt semua a.

Hana_Hide berkata...

BEtul! Nak masak pun malas...tu bukan kucing akk ke? he he...

Kalamhati berkata...

saya lak kemalasan nak bertolak sok pagi..
huwaaa takmo kelik...

Ati Masrif berkata...

bab masak ..kita mmg selalu nak
dapat mood

kalau bab kemas..huhu sentiasa ada mood

aibaks berkata...

tak pe kak.. tgl 1minggu lagi tuk wat persiapan.. dan kali..

CIK TOM berkata...

comelnya kucing tue!

Miss Yaty berkata...

akak, cm ne ramai tak student dpt A? :)

n.hasleena berkata...

amboi kucing tu....manjanya :D