selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Isnin, 6 Disember 2010

^ JADI ME (metered earnings) DAH.. ^

As-salam semua
semoga kalian semua
dalam keadaan gembira dan bersemangat
untuk memulakan hari kerja
jangan risau..esok akan bercuti semula
bagi menyambut Awal Muharram..

pagi ni..saya hendak stori pasal mr nuff lah
sudah lama tak bergossip tentang nuff kan
bukan cerita tentang BE (buffered earnings)
sebaliknya ME (metered earnings)
waaaaa....

tajuk kat atas itu motivasi sebenarnya
jika BE sudah jadi ME
secara tidak langsung
jadi jumlah earnings kan..
mana tau..cukup syarat
boleh cash out..huhu


itulah jumlah BE saya yang sudah jadi ME
persahabatan saya dengan nuff baru mencecah hampir 4 bulan
seadanya..anggap sebagai bonus untuk tabungan kita secara pasif..

jika iklan nuff muncul dalam blog kita
yang muncul sebagai BE atau sekali sekala sebagai CPC
nampak macam meriahkan pemandangan blog kita
nampak macam ada widget2 yang bling-bling gitu..

p/s: jika ada rezeki..tidak akan ke mana..

29 Rajin Komen:

kakcik berkata...

Assalam...

jumlah ungtuk kakcik cash out dah adalah sikit.. tapi.. biarlah dulu. Bila dah claim.. kena tunggu lebih sebulan baru dapat cek. Kalau dapat ribu-ribu, seronok juga kan? :)

Sitisifir10 berkata...

tahniah, 4 bulan dgn Nuffnang dah dapat byk2 mcm tu.. :)

sarah-najwan berkata...

kak cik= saya pom sama..nak tunggu 3 angka ke..ehhehe..baru berbaloi cash outkan..

siti sifir= hehe..ada blogger lain lgi power..

aanie berkata...

dah blh cash out ke?hehe..
sy pun dah byk iklan dah jd ME..tp lambat lagi br blh cash out..huhu..

n.hasleena berkata...

salam kak...
saya belum reti lagi pasal Nuff nie..
nanti nak menuntut ye hehehe

DeCrewz berkata...

Salam kak.. Byk benda nak tanya nih...he3.

1. ME tu apa tujuannya? Blh ke dapat earning dengan ME tu lagi?

2. kalau di BE, CTR tu kan ada percentage, apa gunanya tu? Betul ke kalau percentage bawah 0.2% earning akan burn?

3. Da makn?

4. Da mandi?

Itu je... Kang banyak2, letih pulak akak nak jawab nnt...he3..
Slam pagi.....

ibu_BatRiSya @wardah berkata...

Alhamdulillah, rezeki disember..=))

Hidayah berkata...

baru 2 BE jd ME,tu pun sikit le skt..lau camtu lama lagi le cash out huhuhu

Das berkata...

brp dpt...aku nmpk cm rm1.56 je....hehe

sarah-najwan berkata...

aanie= akak nyer da bole c/out..tapi tabung dulu..hehe

leena= no problem..bisa diatur..

decrewz= byk soklan kamu nih yer
1. kalu dah jd ME=xde earnings dah..nuff totalkan sekali ngan CPC

2. akak rasa xburn..cuma $$ tak mashuk kot..tu psl kene menten ngan UV bg yg ada BE


ibuB= tq..tapi xle lawan ibu..hehe

hidayah= xpe..try lagi..rezeki xkemana..

sarah-najwan berkata...

das= adalah sket..lepaslah buat byr brokben utk 2 bulan..ngeh3..

Amy Syaquena berkata...

As'salam..

Tahniah sis mesti masyukkkk punya he3 , tapi yang x bestnya bile BE bertukar status ke ME pasni kurang la RM hu3... x pe pasti ada rezeki lagi..amy hari nie check 3 BE dah bertukar status sedih ow hu3....

zulkbo berkata...

salam..
sabo je la kan..
apa nak buat sampai sini
je ..

En iLham berkata...

tahniah cikgu
saya ni berbulan dan kesunyian be
nuffnang dah tak sayang saya dah
huhu
tapi tak kesah pun
hehe

Izan Ishak berkata...

tahniah kak...alhamdulillah 4 bulan setia dgn en nuff dah banyak yg masyuk ye... happy blogging kak~

sarah-najwan berkata...

amy= xpe..nuff an bg laki kot..tggu je..ada rezeki kita tu

zulkbo= ye..hehe

syamil= nuff nih..nk kene menten UV je..jika mampu biar smpai 500 sehari..whoaaaa..saya xmampu..dapat 100 sehari pom alhamdulillah..

izan= heeee..adalah rezeki kita kan..bonus tu..bonus beralam maya..

Gayahspears berkata...

dtg dan pergi~
huhu ME suda~ xpe2.. pasni ade timbul BE len..akak tunggu ya..

sarah-najwan berkata...

amy= byk slh ejalah pulak..ki3..
laki=lagi..
an= akan

sarah-najwan berkata...

cikgayah= xpe..ni bonus shj..hepi2 blogging deh..

nazirulhazwan~ berkata...

byk tu! bile nak open table?:P

Puteri Iqa Izyan berkata...

huhu.iqa pon tgu be jd me dh nih :P

sarah-najwan berkata...

nazirul= hehe..tggu cecah 4 angka..akak buat open table..

iqa= samolah kito..

honeyvsbee berkata...

baru 4 bulan kak? wah ...dasat gak tu

Tomato Gurl's Life berkata...

xpe akak nati dapat lagi banyak BE pasni...insyaAllah ade rezeki xke mana..*tiru ayat akak..hehe ;))

Cma Shiema berkata...

beshnye akak..rezeki..rezeki.. blog cma nk dPT 1 BE pom susah..he3...

aibaks berkata...

mesti da byk akaun akak kan?

sarah-najwan berkata...

bee= ye bee..hee

ciktom= tu la..xpe..

cma= nati akn dpt tu

aibaks= bolelah buat byr berukbens tu..hhee..kumpul dulu..biar cecah 4 angka..hehe

cikgu isza berkata...

salam,
ada BE pun kadangkala tak muncul pun susah juga..
semuanya bergantung pada rezeki kan?

sarah-najwan berkata...

mmg gtu cikgu..tapi rezeki ada di mana2..