selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Jumaat, 3 Disember 2010

^ ASAL BERKENAN..SALIN.. ^

salam semua
faham tak tajun entry itu
tajuk itu..khas untuk saya

asal berkenan..suka..menarik..terliur
saya akan salin..resepilah..apa lagi
lepas salin semua
hah!!!..ditempeknya kat pintu peti ais
sila lihat gambar tu..
penuh pintu peti ais dengan resepi


kekunun macam teringin hendak masak
teringin hendak mencuba keenakannya
adakah seperti yang dilihat dalam gambar
dalam internet
atau disalin dari majalah
atau disalin dari rakan-rakan..

itulah..tidak jadi hal
kerana menyalin sahaja sudah baikkan
sudah menunjukkan satu kesungguhan
untuk memasak
orang kata niat itu pentingkan..
buat ke tidak
itu lain stori...wahahahaa..

uolls macam saya jugak ke??
suka benau salin resepi
sampai my hubby cakap..
"bilalah nak makan masakan resepi yang ada kat pintu peti ni?"
hehe...ada jugak saya masak
tapi jarang-jarang
yang kerapnya..menu biasa..hihi

anggap itu..M.O.T.I.V.A.S.I yer..puan-puan..
p/s:ni nak try entry auto-publish..nak tgk jadi atau tak..akan dipublish jam 2 nanti...

15 Rajin Komen:

ch@ berkata...

hahaha... sama ngan kita, sudahnya sampai tulisan tu tak nmpk, terus masuk tong sampah. keke...

~ yus ~ berkata...

hihi....saya biasa ada jumpa resepi berkenan terus klik bookmark , bila2 teringin tengok balik. Tapi tulah jarang2 nak rajin buatnya, kadang2 aje terajin..hehe

kakcik berkata...

Kakcik ni lagi teruk - salin resepi pun malas, apa lagi nak memasak! ;-)

diana berkata...

tak pernah lak salin2 ni..
heheh..

jadi dah entry auto publish ni..
tahniah..
boleh la buat selalu/..

sarah-najwan berkata...

cha=heehe..ketas tu dah jadi kuning2 dan kedut2 dah tu..

yus=bab bookmark..kureng reti..hehee

kakcik=owh..kakcik xpe..da terer masak..saya bolelah..

diana=saya rajin nyalin..
dah jadi auto publish saya..berjayaaaa....

ajelan berkata...

saya bukan nak promote resepi, tp saya nak promote servis pd yang nak kawin..klik kt sini ye, saya tunggu reply dari anda

DKosongLapan berkata...

tu diaaaa....kalo di compile semue tu...bulih buat buku dah tuuu

Das berkata...

semangat nak buat dh ada....tk sempat nak buat je...ok la dr takda minat langsung....

Hanis Azla berkata...

rajin juga salin.. tapi mencubanya tu tak rajin sgt.. ha..ha..

btw ada award utk sarah..

noor berkata...

nor suka gak potostat pastu entah ke mana hilangnya

sarah-najwan berkata...

D08=hahha..kalu compile..ok gak...lawa sket..

das=mu kan tegur aku psl resepi ni hari tu masa pi umah aku..hahaaha.

hanis=kita serupaaaaaaa..sat saya amik..tq..

noor=hehe...xpe..niat pntingkn..

sekamar rindu berkata...

salam....

dah banyak la resipi yang disalin ni..

boleh buat satu buku resipi ni..

Solihin Zubir berkata...

apsal tak buat buku skrap je akak? hehhee..

Tomato Gurl's Life berkata...

baik akak kumpul n bukukan semua koleksi resepi yg akak salin tue.hihi..

Nafisa81 berkata...

saya siap print lagi resepi2 dalam mesra.net ...fotostat majalah saji kakak ipar...tapi tak penah buat punnn