selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Rabu, 22 Disember 2010

^ CEPAT SUNGGUH!! ^

salam semua
pagi ini sekarang
sekejap lagi saya akan bermesyuarat
untuk sesi persekolahan tahun 2011
*post entry dulu..heheh*

**kredit pic google**

cepat sungguh masa berlalukan
rasa baru semalam
saya melihat betapa meriahnya
percikkan bunga api
semasa sambutan tahun baru 2010
tetapi dalam TVlah..hehe

rasa baru semalam juga
saya mengaktifkan diri kembali
dalam dunia blog
tengok-tengok
tahap keminatan @ ketegaran itu
memang mencanak naiknya..huhu
tapi hengat semuanya
janganlah extreme sangat

itulah apabila sampai
tahun baru yang akan melabuhkan
tirainya dalam masa 7 hari lagi
kita pun sibuklah membina azam baru
tidak jadi hal yer
berazam itu free
tak dak sapa marah

azam saya yang tahun lepas pun
tahun sebelum lepas pun
yang sebelum sebelum tahun lepas pun
ada juga yang tidak tercapai
biasalahkan..tidak semua yang kita rancangkan
akan terlaksana kerana kita hanya mampu merancang
Allah yang menentukan
tetapi jangan hanya merancang tanpa U.S.A.H.A

jadi sekarang
binalah azam uolls
kerana azam juga
merupakan pemangkin untuk berjaya
tidak kira dalam apa jua
situasi dan rancangan
kerana hidup mesti ada matlamat
jadi setiap matlamat mesti ada azam dan tekad
barulah hidup kita sempurna

p/s: baju skoloh anok tok beli lagi wey...^__^

28 Rajin Komen:

Syat0za berkata...

selamat pagi =D saya x ada azam lagi ni..huhuhu

Hidayah berkata...

azam tahun depan,nak mintak pindah balik kampung hehehe

~ayu.oyie.yuna~ berkata...

Assalamualaikum kak ;)
Betull..cepatnya masa berlalu skrg ni..banyak yg masih x tergapai ni..huhu..

nazirulhazwan~ berkata...

azam tahun depan sam engan azam taun ni.haha:P

eelobor berkata...

cikgu dah rehat banyak, kasi kerja lebih la pulak....

ieda berkata...

x sabar tunggu tahun depan kan kak .. entah x tahu apalah yg baru nanti .. boleh ker kita hadapi ...

Ati Masrif berkata...

berazam untuk semangat
tak tercapai..kita usaha lagi

bj sekolah dah beli...
ni yg diam2 je..dah kering..huhu

kakcik berkata...

Sekejapan saja rasanya 2010 dah nak habis....

Mama Kembar 3 berkata...

mcam tak percaya je dah nak masuk 2011, anak anak pun cepat je membesar..ni yg org kata time flies kan?

p/s- mama tiap tiap tahun azam nak kuruskan badan, tapi tiap tiap tahun badan makin debab hahaha

Amy Syaquena berkata...

As'salam...

tue la sekejap je masa berllau... pejam celik pejam celik dah di penghujung tahun 2010...

n.hasleena berkata...

Salam kak sarah..
Awal mesyuarat ye...sy 31 Dis...
Emmmm...apalah tugasan dan jawatan2 baru ye utk thn nie :)

Kuman Chaos berkata...

kejap jer.. "time flies when we're having fun" ...
betul la baju sekolah tak beli lagi...
kuman "Tornado Final layer!!.." Entry

kakchik@ella berkata...

Salam cikgu. Memang cepat waktu berjln. cepat tua saya cikgu. hehe ..

Ellen berkata...

Dunia juga semakin Tua..usia kita semakin meningkat tapi semua tetap ayu kan kak..hehe

Zaidah berkata...

azam tahun depan nak carik kerja baru...bleh tka gitu...

Hanis Azla berkata...

byk dah azam yg bersusun kat kepala ni.. mudahan2 tercapailah sebahagian drpdnya..

Cma Shiema berkata...

hoho3..cepat msa berlalu kak..
semakin bertambah lah usia..

azam??ado..ado yg dah berehh..ado yg kene forward ke tahun depan..
he3..:p

~ yus ~ berkata...

2011 dah hampir tiba. Memang mcm tak percaya. Selepas ni bermulalah rutin sibuk dengan anak2 sekolah..

Azam? Ada lagi yg belum tercapai ni...:D

sarah-najwan berkata...

syatoza= huhu..buatlah azam tu

hidayah= semoga bole blik kg

ayu= samolah kita..

naz= ehhe..xkisah..jnji bhagia..

eelobor= mana tau cikgu byk rehat..cikgu byk kijoan jugoks..

ieda= mcm yer..xsabar nk semangat baru..nak rajin lebih..

ati= saya nk lebih rajin..itu je

kakcik= betul..sekelip mata je

mamakembar= betul..semoga thun 2011..mama jadi slim mlim..

amy= yup..huhu

leena= yer..awl..awk lmbt lak..jwtn=dgn tahun lepas..xnakkkk

kuman= btul kuman..jgn thun depan kamu bz lagi deh..hehe

kakchik= sama tua kakchik nge saya tau..hee

ellen=tang tu akak suka..kita msih muda...ada apa pada angka..hehe

zaidah= boleh..semoga dpt keje baru yg lebih baik..

hanis= insyaAllah..

cma= samolah akak..forward ajo

yus=yer..++keje kita lagi++rumahtangga lagi..

diana berkata...

sampai je bulan 3 mesti lupa dah azam yang saya
dok canang2kan pada orang ..
heheh..
kali ni nak senyap2 je..
buat azama dalam hati sudah..
takut tak jadi,.

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

sis..adik berazam nak sihat kan diri.yehaa

azi nur berkata...

azam thun depan...hurmm nk kekal ramping...hoho

Cik Tom berkata...

betul..cpt sungguh masa berlalu...xsedar usia makin meningkat tahun depan..huhu

Fiqas berkata...

azam tahun depan sy nak tunaikan azam thun ni...:)

Izan Ishak berkata...

nak abis dah cuti skolah kak. muhaimin pun tak beli baju skolah lagi nih...

sarah-najwan berkata...

diana= ermm..semoga azam kita tercapai..

lm= akak pom nok sihat gok..

azinur= yuhuuuu..nati slim mcm saya deh..

ciktom= tu la..kene amalkan gaya hidup sihat agr tmpil muda sokmos

fqas= tu pon azam jgk..

izan=huhu..nk gi kl hjg buln nih..soping sanolah..

Alya_Amor berkata...

mau berazam utk jd blogger yg terkenal..hihihi

Tanpa Nama berkata...

9a PMR ku..wahaha