selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Sabtu, 11 Disember 2010

^ ADUSS!! SAKIT MATA PART 2 ^

salam semua
salam pagi sabtu

alahai..bulan ini
wabak sakit mata menyerang lagi
kira sayalah mangsa pertama
untuk famili saya..huhu

nasib baik cuti sekolah
nasib baik tugasan berjimba-jimba sudah selesai
jika tidak..macam zorro saya kerana WAJIB berspek hitam
semasa tugasan..alahai

sakit mata ini
secara automatik kita tidak akan selesa
apatah lagi orang lain yang hendak bersemuka
dengan kita semasa berurusan
sungguh TIDAK selesa..SEGAN pun ada

saya baru merancang bahawa esok
kami sekeluarga hendak "melancong"
ke KEMAMAN..hehe
aktiviti itu akan saya stori mori nanti

jadi semua rakan maya dan realiti
doakan agar sakit mata saya ini
cepat baik secara segera..insyaAllah
agar saya boleh berjimba-jimba di KEMAMAN esok
dengan gaya inilah..heehe..[ni part 1 sakit mata..huhu]
sempat lagi jalan-jalan di KP:


p/s: dalam masa 2 minggu ini..saya perlu membuat senaman jari yang aktif.. ^__^

25 Rajin Komen:

Izan Ishak berkata...

akak, izan doakan akak cepat sembuh ye~ sakit mata mmg buat kita jadi tak selesa. lagi2 kalau kena jumpa org lain...rasa lain mcm aje.

wahhh...cuti2 mesia ye kak. selamat bercuti!

honeyvsbee berkata...

sabor kak yer...dugaan tu..moga cepaty sembuh..)

sarah-najwan berkata...

izan= betul sgt2..malu rasanya..
tq doakan akak..xde la coti2 pun..jenjalan balik ari je..

bee= tenkiu deh..hrp2 camtu la..

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil berkata...

Semoga cepat sembuh dear.. ;o) Lawa apa jln2 pakai spek mata itam.. stylo gitu.. ;o)

n.hasleena berkata...

mujur cuti sek ye kak...klu tak mmg kena MC lama takut berjangkit dgn bebudak sek...
semoga cepat sihat ye kak... :)

~ yus ~ berkata...

Moga cepat sembuh!

Saya sekeluarga pun kena sakit mata bulan 9 hari tu, sudahlah saya masih dalam pantang, ada beberapa hari nak habis.

Nasib baik si kecik tak terkena sekali..huhu

sarah-najwan berkata...

ibu aqil=hehe..tapi kalu indoor..seganlah..kalu berjln2 outdoor..xpe..hehe

leena= tu la..seb baik..dulu kena time skol..mc seminggu..hahaha

yus= mmg agak perit sakit mata ni..huhu

Nafisa81 berkata...

waahh...ranggi la akak berspek itam

Miss Yaty berkata...

kesian kak sarah....semoga cepat sembuh ye...

sakitkan bila sakit mata..yaty pun pernah kena...sakit sgt lagi2 bila nak sujud macam nak keluar je bijik mate..hihi

kak long berkata...

musim org blk mekah...huhuhu..

ordinary89art berkata...

moga cepat baik yee

eelobor berkata...

salam akak,

nanti mesti satu rumah kena jangkit mata nanti. apapun, semoga cepat sembuh, layan spek itam ler nak kuar rumah kan?

makdara TERdiva berkata...

wah!!! header dah berukarlah! cantik!

semoga cepat sembuh! :)

sarah-najwan berkata...

nafisa= hehe..mmg ranggi beb..hahha

yaty= mmg sgt2..sakit mcm nk tercabut mata..huhu

kaklong= ye ke gtu?..xtau saya..heehe

ordinary= tq yer..insyaAllah

eelobor= hrp2 jgn gtu..kesian anak4 nge ayah dia..hehe..wajib doh paka spek..segan kat org..

MDT= ye ..tq deh..

Das berkata...

selamat merehatkan mata......

Solihin Zubir berkata...

moga cepat sembuh ye akak!
dan selamat berjimba-jimba.. hehe..

Kalamhati berkata...

alos!sakit mata pulop..huhu..semoga cepat sembuh..jd panca sitara la pulop kena pkai spek..huhu

Cik Tom berkata...

eh akak asyik sakit mata je..kuat skodeng ek??hehe..gurau je kak..semoga cepat sihat ye..

akak...cik tom br nak buat n3 yg kita jumpa tue sekali dgn promote blog akak..sori lmbt..br ingt xpernah buat lg n3 tue..hik2...nantikannya ;)

Cma Shiema berkata...

akak..cepat2 sembuh ye..

Sitisifir10 berkata...

Sakit mata ni satu hal yang tak selesanya sbb berair2 pastu pedih2 gitu...tapi kedai spek suka kalau org sakit mata :P boleh jual sunglass :D

sarah-najwan berkata...

das= huhu..minat sgguh sakit mate ni kat aku wey...

solihin= tima kasih deh..

kalam= yo los dos..panca sitara doh ambo..hehe

ciktom= kuat skodeng blog nih..hehehe..akak xsabar nk tunggu n3 tu sb bole tlg blog akak jugak..cepat deh..hehee


ca= tenkiut deh..

sitisifir= tu la..berair/bertaik sket2..huhu..kureng selesa sungguh..mmg doh..beli doh la spek satu tu..

sweetsal berkata...

sakit mata lagi erk? kesian nye..hrp2 cepat sembuh la..jambu pulak pakai spek hitam..hihi

diana berkata...

aik..
rasa macam baru je habis sakit mata dulu kan??
ni sakit lagi..
apakah puncanye..
pasrah je la kan??
mujur 2 orang hero tak de.
takut satu rumah sakit lagi la tak best.kita sakit tak pe.jangan anak2 yang sakit.tak sanggup tengok.
semoga malam ni sakit mata tu dah surut ye..
selamat berhibur untuk esok..heheh

Ati Masrif berkata...

nape asyik sakit mata je ni..

ada buat apa-apa tak?
haaaa ^_^

moga cepat2 sembuh deh

sarah-najwan berkata...

kaksweet= entan nape..sakit mata ni suko sgt kat saya..huhu

diana=huhu..xtau nape..saya kene kaji nih..

ati=kuat skodeng blog kot..hahaa