selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Jumaat, 17 Disember 2010

^ LAST TOUCH-UP ^

salam semua
saya harap semua gembira hari ini
kerana saya juga sangat gembira

semua ini bersangkutan
dengan antara tugasan saya di sekolah
selain mengajar setiap guru juga
ada memegang beberapa tugas khas

alhamdulillah
berkat kerjasama semua ajk
maka kerja-kerja ini
dapat diselesaikan
percayalah bahawa semangat kerjasama
amat penting dalam kerja sepasukan

cewah..macam pakar motivasi pulak
tapi saya memang yakin
dalam kerja sepasukan tak kira apa jenis pekerjaan
komunikasi
diplomasi
empowerment
skill
amat penting
supaya kita sebagai yang diamanahkan
tidaklah berasa tertekan

ada cara-cara yang tepat dan jitu
dalam mewujudkan hubungan baik antara sepasukan
sebab kita tidak akan berjaya
tanpa ada sokongan orang lain
saya memang percaya itu..

inilah intro hasil kami
kena touch up dahulu dan
bacaan proff sebelum dihantar untuk dicetak


p/s: hidup mesti belajar dari pengalaman : ^__^

14 Rajin Komen:

kakcik berkata...

Pengalaman tidak diajar di sekolah kan? Jadi kitalah yang kena pandai2 mendapatkannya... heheh.. :)

Hana_Hide berkata...

I LIKE very much!!!
Bila nak siap majalah ni kak?
Tak sabar nak tgk..he he^^

azrinrahim berkata...

wow,nampaknya ayie kena nbanyak belajar nie sebab lepas nie bakal bergelar guru .. incya-Allah .. hehe

fayafaya bintun kamil berkata...

chantek hasil touch up 2.. :)

sarah-najwan berkata...

kakcik= betul sekali

hana= hhee..sobar la..thun dpn depan

azrin= byk kene blaja

faya= tq

aibaks berkata...

gamba akak yang mana satu? hehe

cam dlm wonder pets tu... "pe yang penting? KERJASAMA!" hehe

kakchik@ella berkata...

stuju dgn cikgu. Teamwork sgt penting.

Kalamhati berkata...

memang org kuat sekoloh ni...hehe
betul tu..pengalaman2 seperti ni tak blaja kat mana2..
GB saya kalu nak suruh apa2 dia mesti cakap 'saya nak wan belajar buat semua kerja..bila pegi mana2 pun takde mslh'..

sarah-najwan berkata...

aibaks= hehe..ada la yg tengah tu..

kakchik= yup..agree..

kalam=betul..kita kene cari pglamn..jika gi skoloh baru..xde la seme xtau..sekurang2nya bole..

diana berkata...

saya belajar tak tinggi..
cuma pengalaman hidup je yang banyak..chewah!!
hehhe

n.hasleena berkata...

wah kak...comel majalah sekolahnya. ceria :)

Cma Shiema berkata...

cantik..menarik..tertarik..
:p

Nur Ardilla Najwa berkata...

salam...jemput join contest d blog saya... =)

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

Cik Tom berkata...

cntk gmbr depan buku tue :)