selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Jumaat, 26 November 2010

^ TULUNLAH MAK BUDAK NI..^

salam semua
dua tiga hari ni
saya sebenarnya dok musykil nih
sama ada saya seorang ke atau uolls semua

sepanjang saya BW
tak ada lagi yang nmpk menyatakan masalah seperti saya ini
lihat pic kat bawah ni:



uolls perasan tak
dashboard sudah tidak lagi
menyenaraikan blog list yang kita follow
selalunya..saya akan buka mana2 blog yg ada di sini
utk membaca atau apa..
sebab bukan semua blog saya letak dlm blog list saya
tiba-tiba..tiada..huhu
susahlah nak tgk kalu gini

passtu..saya pom scroll tgk2
jika nak buat list
ada button ADD dan MANAGE tu..
saya klik button ADD..
mok aihh..nak kene masukkan satu-satu ke URL blog yang kita hdk tu ke???
aduyaii..layan pic tu..huhu


saya kan penakut IT sket
penakut nk try n error
takdenya nak tekan button MANAGE tu..huhu

jadi di sini..
ada tak siapa-siapa
yang ada cara yang paling mudah dan berkesan
untuk kita buat list macam
kat dashboard dulu2 tu
saya suka gitu
bole tgk direct
blog yang saya follow tu up datekan..

dashboard uolls still macam dulu ke?
atau macam saya tu..yg pic pertama tu..

p/s: mesti ada yang boleh tulun setelkan problem mak budak yang masih dalam proses belajar tentang blog ni kan..^__^

14 Rajin Komen:

Bee berkata...

morning kak..saya pernah jadi mcm ni..tapi saya godek2 ada balik...tp tak ingat la pulok caranyer...

sarah-najwan berkata...

bee...tulun akak..huhu..nk mcm dolo2..

Eliza berkata...

Salam. Akak nak tulun pun taktau ar sebab akak lagi ler buta IT.hehe..

Tapikan, pernah sekali berlaku mcm tu kat dashboard saya. Tak buat apa pun lepas tu dia ok sendiri...

ch@ berkata...

pernah juga jadi kat kita, tapi kita tak buat apa pun... shut down pc, tido. pastu bukak balik dah ada. kekadang sistem problem sekejap.

Puteri Iqa Izyan berkata...

kak,refresh balik je.sapa jadi..
sy sokmo kene..

sarah-najwan berkata...

eliza--> huhu..sama kita..

cha--> sudah 2/3 hari cha jadi gini..tu pelik..

iqa--> refresh pom sama dik..camtu jgk..huhu

☾SHiemaCMa786☾ berkata...

kak...cma punya pom kdg2 jadik camtu..biar jer..pastu ok balik..xtau la pasai apa...

Ainismaira berkata...

refresh atau reload balik.. nanti ade la :)normal la tu.. jgn takut.. blogger pn kdg2 pening.. hehe

Ainismaira berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Cikgu Dahlia berkata...

xpernah lagi kena macam ni..

try logout dan login balik..
kalo xleh, try laaa klik manage tu..
xde apa, jangan tekan delete blog sudah :D

Jom Baca Entry Dahlia: Jumlah Pendapatan dari Nuffnang

Sidratul Muntaha berkata...

add to list to
cuba klik kat foolow blog by url
nnti nmpk ler blog2 yg kita follow
tpi klu takde
abaikan dulu sbb tgh ebngong tu
bvyk kali kena
tpi selamba jer...
sbb dah ltk bloglist kat blog,so klik dari situ jer

Izan Ishak berkata...

izan pun pernah cam ni kak... tp bila kita logout..then login balik dah ok dah cam cikgu dahlia cakap tu~

kekadang blogger ni pun demam juga...huhu

sarah-najwan berkata...

cma--> tq dear..

ainis--> akak buat jugak gtu..tapi xjadi..

DJ--> saya try buat mcm awak ajar..alhamdulillah jadi..

sidratul-->gtu..nk masuk dlm blog list dlm blog kan..ni yg kat dashboard..

izan--> akak da buat ikut DJ tu..

n.hasleena berkata...

kak, saya pun perlukan bantuan nie hehehe...baru belajar gak. tak reti nak buat blog list tu. cmne ntah. ada 3 je kat blog list tu. pastu bila follow mcm ada 2 profile pulak. confuse jgk...sy pun mak budak baru belajar hehehe...