selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Sabtu, 6 November 2010

^ AI LAIK..HEHE ^

salam semua..
aikkk...saya publish n3 malam?
sejak hampir 3 minggu sunyi aje
blog saya apabila malam2 kan..

sekarang...saya gembira...
ai laik uolls...sebab line 3G saya sudah kembali pulih
harap2 kepulihan ini seperti sedia kala
seperti memula saya menggunakan berukbens ini

janganlah esok...jadi mimpi ngeri pulak..
harap2 berkekalan
betapa bosan + stress jugak dengan masalah line ini
bukan hanya 24 jam...tapi hampir 3 minggu..

saya sudah siap pujuk mr hubby
hari isnin nanti nak sign up strimik
jika line ini pulih kekal seperti sediakala
hehe...tak jadilah saya menduakan beruksben saya ini
lagipun beruksben saya ini..ada kontrak lagi

so..seperti biasa..bolehlah jalan2 maya malam ini..

p/s: janganlah 3G ni buat hal lagi..adeh..

19 Rajin Komen:

Intan Inn berkata...

salam ziarah dari intan di malam hari..erm mesti bestlah dapat update blog malam2 yer

Yasminhamid berkata...

ermm. happy betul awak...harap2 beruk awak kekal aktif..so.. awak tak ada la tensen jer.. kan??

sarah-najwan berkata...

intan--> dah lama xbern3 mlm2..line problem..

min--> hehe..jgn dia buat hal lagi..dia okeh min..line yg problemo..heheh

sweetsal berkata...

sebln bayar brp beruksben tu, kalo gn strimik akak bayar rm44 je, murah, line pun bagus, elok la tukar strimik je, mesti laju punya update blog ni..hehe

ISZA berkata...

wah... bergumbira..
saya dalam kebuntuan..

Memory berkata...

wah... bestnya... selamat bergembira ye kak...

Eliza berkata...

Sarah, akaknya line berukben pun dah ok ckit dari dulu. mintak2 kegembiraan kita berterusan hendaknya eh..

sarah-najwan berkata...

kaksweetsal--> saya byr 50 dolos je..saya suke berukben ni sb line dia ok..cuma baru ni ade prob 3G..skrg dah ok..hehe

cikgu isza--> nape buntu?..meh saya pi kt awak jap..

sheera--> best jugak..strimik kene lupa dulu jap..

eliza--> betul..harap2 kekal mcm dulu line ini..

CIK TOM berkata...

semoga line akak selalu ok..i loike ;)

wan syamilah berkata...

waa...masalah akak dah setel...sya nyer lum setel lagi ni...huhuhu

En iLHAM berkata...

pendapat saya cikgu tukar jelah streamyx. lebih stabil. beruk band ni ok juga tapi bile ko kite mmg akan frust gilaa!!huhu

Unknown berkata...

kak..pkol 1 lebih doh nih.. g tido nuh kak..huhuh

Solihin Zubir berkata...

alaaa.. awal bulann.. kang akhir2 bulan, dye lembab balik.. hehe..
tukar streamyx jela kak.. :D

azhariahzuber berkata...

rozi tempek2 ar gambar....bagi berseri sikit blog ni...dah lama tak tgk gambar rozi

sarah-najwan berkata...

ciktom--> harap2 gtu..ni nk cti skoloh..kalu line kong..frustnyer..

syamil--> saya nk strimik tapi berukben ada kontrak sampai bulan 5 thun depan..xkan nk byr 2 bil..huhu

apik--> kol 11 tdo doh apik wey..

solihin--> kali ni nk berhemah sket..guna ala kadar aje..biat gig kekal smpai hjg buln..

aza--> nati yer..

sarah-najwan berkata...

syamila--> prob 3G da setel..so line clear cam biasa..

mira_nas berkata...

huhu... bolehla jalan2 dgn hepi

tehr berkata...

salah satu kelebihan bband ni ialah dapat buat kita geram bila2 masa je

hehehe

Izan Ishak berkata...

nampaknya 3g dah bergerak pantas malam ni kak. boleh komen2 secara aman tanpa menunggu lama...yeahhh!!