selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Selasa, 30 November 2010

^ BERPISAH DENGAN ALONG DAN ANGAH?? ^

salam semua
masa cuti-cuti ni
enak sangat berlingkau atas pagau yer..

sekejap lagi
saya akan menguruskan
acara packing untuk 2 orang hero saya
yang akan tinggal dan belajar sementara waktu
di pusat pembelajaran pada masa cuti
bermula esok..insyaAllah [katanya tempat terhad]
[esok jika sempat saya snapkan pic]

saya dan suami
telah berfikir masak-masak
untuk mengisi masa lapang cuti sekolah
untuk dua hero malaya itu
dengan aktiviti yang sangat-sangat berfaedah

jika di rumah
masyaAllah...hari-hari lontaran vokal saya
akan kedengaran di seluruh kawasan kejiranan saya ini
suara merdu saya itu..kalah rasa suara Jeniper Lupizz

tapi itulah anak2..
jika mereka tiada di sisi
rindu sakan pulak
sedih pulak
jika mereka di sisi
alamak aihhh....uolls pun tahulah

setakat ini..saya tidak pernah lagi terpisah dengan
anak-anak saya waima untuk sehari [jika ke kursus lain]
ini..bayangkan..along dan angah akan belajar di pusat itu
mungkin selama 3 minggu...lama tu..
adusssss....macamane yer???
nampak gaya..setiap harilah..
saya akan melawat mereka
ini..sudah macam mak yang lebey-lebey nih..



**3 hero dan seorang puteri**

p/s:kita tunggu esok deh...ada sambungan cerita ini.....

23 Rajin Komen:

ChiKeDees berkata...

memang sedey kalau berpisah dengan anak2 nak2 lau yang masih baby..huhuhu

Misz-ella berkata...

at least cikgu ada gak yg lain2. cam kakchik ni .. aiman sorg je. lgi terasa cikgu. tak pe lah .. dh rezeki kita camtu, kan. hehe ..

Eliza berkata...

salam..samalah dgn saya ni ha..pitching dah berterabur ke laut. hari2 bangun sampai tengah hari pastu terus terkam tv pulak. Geram betol!

ulor melingkor atas pagor..hihihi..saya pun tgh mencari tpt pengisian musim cuti tapi tak berjumpa lagi. Berpisah utk kebaikan mrk jugakkan..kan..kan?

munna berkata...

kalau tak biasa berpisah .. mmg mula2 tu akan rasa lain macam .. tapi lama2 oklah tu....utk kebaikan jugak

aibaks berkata...

takpe.. kejap je kot.. hehe

Kakcik Seroja berkata...

Berpisah sementara untuk kebaikan mereka juga, kan? Doakan yang baik2 sahaja. :)

Bee berkata...

elok juga isi masa dorang mcm tuu

Gayahspears berkata...

mesti dorang rindu akak...ngee :D

Kak Amy berkata...

salam..

bagus juga hantar mereka belajar at least dapat mengisi masa lapang , akak jangan sedih2 ye berpisah sementara untuk kebaikan mereka juga..

n.hasleena berkata...

setuju sangat dengan pengisian cuti utk anak2 akak...
bila depan mata lontaran vokal kita mmg tinggi hehehe..
tpi bila takde dgn kita mmg rinduuuu...
kita nk dgr pulak jeritan2 diorg :)

sarah-najwan berkata...

chikidess=mmg sedey..

kakchik= xpelah...bersyukur kita seadanya...saya 4 ni..asik "perang" aje..hihi

eliza=awak kn sama cam saya..3B 1G..samalh lontaran vokal kita..carilah pusat2 tu..

munna=utk kebaikan..yesss..

aibaks=kejap je..huhu

kakcik=harap2 anak ngan mak okes je..hehe..takut mak yg lebih sedih nih..

bee=mmg elok..tmbh ilmu

cikgayah=xtaulah anak akak tu...budak2 kan

amy=akak ok nih..huhu

leena=huhu...sobb sobbb..

eB ezrin berkata...

mood cuti eh?... jelesnyer... :)

nazirulhazwan~ berkata...

saye ni kak lagi la.sorg2 jer, anak2 sume takde (sbb x kaen lagi pon):P

Zue AnnaLeeya berkata...

tau xpe... klu anak2 nih xde, mmg rindu giler weh dgn gelagat diaorg... tp klu seme ader.... umi diaorg nih akan melontarkan suara ala2 meriah keri yg pitching ntah lari kemana... hahahahah!!!!

Tie Lee berkata...

mu hantar anak kat mane ...lamanya...

Mama Kembar Tiga berkata...

betul tu, time bebudak ada kat umah slalu je nak naik hangin satu badan... tp bila diorang tak ada, rasa mati kutu kesunyian plak dah. takpa, u still have 2 more at home utk di lontarkan 'nyanyian' merdu mu hehehe...

sarah-najwan berkata...

eb= yup dear...jgn jeles..

nazirul=kamu bila da ada anak..baru tau deh..

zue=kita serupaaaaaaaaaaa

das=adalah...nati esok aku smbung..

mamakembar3=seb baik ada 2 lgi tu..tu pom mmg bole tahan..

Unknown berkata...

saya tak sanggup!!!hahaha

sweetsal berkata...

akak lagi la.semua anak2 dh belajar jauh..memang rindu giler, tp demi pelajaran dn kebaikan, akak lepas kan jua...huhu

AngahSayang2314 berkata...

kak memang pun angah pun tak sanggup angah dah 2 hari tak jumpa anak sebab atok ambil wa..wa...wa.. (nangis)

sarah-najwan berkata...

diana=xpelah gini...ini utk kebaikan dorang jugak..isi masa cuti dgn xtvt berfaedah

kaksweet= akak lagilah...menahan rindu dgn anak2 kan...lagi jauh dorang study..saya fhm..huhu

angah=waaaaa...kita tgk stori esok..huhu

Cempakamelati berkata...

Semua untuk kebaikan mereka juga...semoga jadi orang yang berguna.

nur berkata...

selamat berjuang along dan angah.. ececece
ALL IN ONE