selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Rabu, 17 November 2010

^ BIASALAH... ^

salam semua..
saat ini baru boleh berinternet
line pom macam malu2 nak menonjolkan diri...huhu

tapi tidak jadi hal
sebab memang kat kawasan kampung saya
line 3G kureng sket
tapi..keinginan untuk mengepos entry terbaru itu
sangat berkobar2..

macamane sambutan raya haji uolls??
meriah tak?
mesti sekarang sedang bizi membersihkan daging2 dok?
saya pom sama..berkilo2 bawa balik ke rumah mak saya nih..
semalam saya beraya di rumah my hubby

nak oplod picture
mmg problem
so..kita layan aje cerita2..
tapi tak de cerita sebenarnya
sebab raya haji..bukan macam raya puasa
menziarah rumah saudara mara
raya haji..lebih kepada istilah korbankan..

so..kepada semua..selamat berbahagia
di kampung halaman masing2
jangan banyak sangat makan daging yer..
nanti sakit kepala..

kepada yang tidak dapat pulang ke kampung
meriah jugak duduk kat rumah sendiri
lagipun ada yang sudah bekerja esokkan..

tadaaaa...kehabisan idea lak saya nih..huhu

p/s: niat hati nk jalan2 maya nih..sempena raya korban..hehe..jika line mengizinkan..

7 Rajin Komen:

Bee @ honeyvsbee berkata...

orang yg makan daging sakit kepala tu darah tinggi kak..biaser ajer raya cam tak raya...adik n kakak jer datang rumah,,,he2

sweetsal berkata...

bestnye balik kampung, akak raya macam tak raya...huhu

En iLham berkata...

selamat hari raya aidil adha cikgu
semoga raya kali ini membawa seribu kerahmatan dan kebahagiaan buat cikgu sekeluarga

sarah-najwan berkata...

bee--> tu la..jika ada..jgn mkn byk2 deh

kaksweet--> sobar kak..xpe..tu istilah berkorban jugak..

syamil--> tima kasih..semoga kamu juga sama memperoleh kebahagiaan..dan yg penting dpt result yg cemerlang nati deh..

ShErA berkata...

bestnya dpt balik kg... shera x dpt blk... pg raya br hbs keje..

apik pehe berkata...

best2,,huhuh..apik berayo sederhana jah kak..

pening palo make daging banyok sgt..eh eh..buke daging..megi..hehehe

Tomato Gurl's Life berkata...

rajinnya akak..sempat lg tue update walau tnet slow..mmg blogger tegar!!

cik tom pnye raya haji biase je..xde meriah sgt..huhu