selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Selasa, 9 November 2010

^ PANDANGAN MATA KAMU ^

salam semua
sebelum balik umah..
saya hdk post satu entry

pandangan mata kamu
pandangan mata kalian terhadap
blog seseorang
adakah uolls suka singgah dan ziarah
blog yang cantik2..ada banyak perhiasan
berwarna-warni bak pelangi
ada instrumen yang unik macam nampak canggih manggih
jika saya....saya sangat suka ziarah blog2 begini..

jadi..mula2 sebelum berblog
saya banyak tengok blog2 yang cantik
teringinnya hendak buat blog macam itu
sangat2 teringin..
tetapi apakan daya..
saya tidak ada guru yang realiti untuk mengajar saya
maka..saya pom menggodek2lah sendiri

jika saya ingat blog saya dulu2
mmg banyak juga perhiasan yang saya letak
perhiasan yang simple2 aje..
untuk nampak menarik bagi saya dan juga pembaca
tapi tidaklah secantik blog2 yang memang grand..

disebabkan satu kejadian hendak mencantikkan blog
blog saya jadi tunggang langgang..lari abis setting org cakap
saya teramatlah takut..
tak berani doh hendak mencuba lagi..huhu

tetapi..setelah saya mula aktif memblog..
baru saya mendapat tahu bahawa..
kebanyakan pembaca blog
lebih berminat untuk membaca entry seseorang blogger
dan jika blognya cantik dan sangat menarik
tuan punya blogger bijak menata rias blognya
itu merupakan satu bonus..
entry menarik ++hiasan blog yang cantik=MANTAP..

jadi..tepuk dada tanyalah minda..
semua ini memerlukan usaha yang gigih utk
mencari idea menulis entry dan menata hias blog sendiri
try and error..adalah jalan yang terbaik jika kita tidak mempunyai guru yang realiti

p/s: ...tetapi saya jenis takut ict..try and error tidak bolhe jadi prinsip hidup saya dalam bab ict sahaja..huhu...dalam hal lain..xpe..saya berani..hehe

19 Rajin Komen:

Gayahspears berkata...

blog ni umpama diari.. cantek blog kita, cantek la penulisan kita..betoi ka akak???
yeah..bagus akak beranikan dirimu..hihi

Yasminhamid berkata...

saya jenis yang baca cerita dulu... kalau best saya datang lagi... deco tu kira bonus la.. bak kata rozi.kadang-kadang saya baca blog tak buka sound pun.. so.. tak tau pun blog tu main lagu apa.. hihihi...

MamaYatie berkata...

mula2 takut juga..nnt abis tunggang langgang..tp bila dah try skali tngk cantik rasa seronok plak..lg pun saya cpt bosan tngk benda sama hari2..hehee

Ayu berkata...

salam~
keutamaan sy adalah isi n3 yg best..
suka juga tgk blog yg hiasan cantik2..tp sy x suka yg sarat sgt.. utk blog sndiri pun x suka tepek mcm2..;)

Unknown berkata...

saya suke entry yang best dan ringkas..
kalau berjela2 memang saya baca hujung dia saja.
hiasan2 tu saya tak minat..mula2 buat blog dulu saya minat..
tapi bila saya rasa lambat je loading nye mula la saya menyampah..dan saya elak kan letak benda2 tu kat blog saya..lagu???pun saya tak minat..saya memang tak reti membaca sambil mendengar lagu.hilang fokus..dulu saya ada letak lagu.tapi saya sendiri rasa rimas.suka blog yang simple2 saja..kalau banyak sanagt bunga dan reben lagi la tak minat.sikit2 boleh la..

Amri Abd Rani berkata...

suka blog ni kemas....
Pakwi xsuka serabut2...byk kelip2...sakit mata...org tua nk buat camne...huhu...

tp itu trpulang pd tuan punya rumah...rumah dia kan...nk hias mcmana pun, dia suka camtu....

Sokong Diana...

♥ Princess ♥ berkata...

yg penting ni isi kan akak? kalau cantik tp isi xok xsyok juga..tp blog akak ni ok kemas je..=)

sarah-najwan berkata...

cik gayah--> mmg kene berani try n error..hehe

min--> mmg n3 main peranan..kdg2 blog tu simple aje..n3 tip top..org suka baca..

mamayatie--> saya ok je..skrg nk tumpu buat n3 je..solek2 blog tggu dulu

ayu--> betul tu..mcm blog akak simple amat..hehe

diana--> yg kes lmbt loading tu saya rase mase line semput tu..abis saya buang gmbr2..tgk skrg...blog saya kosong je..hehe

amri-->betul..hak masing2..demokrasi

princess--> blog akak mmg simple..

ghost berkata...

blog simple macam kak sarah nih lagi best untuk dilawati..mudah dan pantas.

CIK TOM berkata...

ciktom suka blog simple.sennag nak loading..tp plg penting n3 tue best x?hehe...

Memory berkata...

shera pernah sekali kak bila edit blog terus hbs semua setting.. masa tu mcm nk nangis pun ada... penat je... shera x kisah blog tu mcm mana... janji entry best2...

sarah-najwan berkata...

biskut--> blog akak simple sb takut doh nok godek2 lagi..takut hilang..lucu kan..

ciktom--> n3 yg pentingkan..best atau x..

sheeera--> tu la..akak takut gtu la..kang hilang..luruh jiwa raga nati..penakut it namanya..

sweetsal berkata...

akak pun tak reti pasal ict, tak berani nak godek2 takut hilang semua, kalo nk godek jugak akak tunggu anak bujang balik rumah, biar dorang tunjuk ajar kita, blog akak pun berat dh xtau nk buang apa lagi..

Izan Ishak berkata...

izan masa dulu2 suka nak ubah2 template. tp skrg rasa malas dah nak tukar2 lagi. izan suka blog akak sbb simple n kemas. loading pun cepat je...n3 pun macam2 ada...

aibaks berkata...

keh3... akak.. saya nye pun mule2 amik kat templet je.. pastu saya tukar background n header jerk. haha... idea lain tarak.. kasi hentam jerk..

sarah-najwan berkata...

kaksweetsal--> akak ade jugok ank bujang..saya sendiri godek2..tu takut..skrg begitulah blog saya..xnk hias2 doh..pntingkn n3 aje..

izan--> akak pom mls..blog akak ringan cam tuan dia..slim mlim

aibaks--> dulu akak penah letak header gmbo anak..besar sgt jadinya..last2 buang..biar simple kuar nama blog aje..hehe

Bee berkata...

Hehe. .suke blog cntik ,owner tk sombong ,entry menarik. .kalau owner sombong , entry menarik pun ceq tk sukaa . .

Siti Safiyyah berkata...

entry tu yg penting..
tak suka blog yg liplap sangat..
suka simple but nice gitu.. hehe

sarah-najwan berkata...

bee--> welkam back..hehe,,mcm akak jugak..suka tuan blog yg ramah tamah baik ati n xsombong..bonus lgi jika blog dia cantik2..

siti-->yezza..n3 tu pemikat pembaca..cantik cat rumah..dlm rumah sepah2..buat apakan..