selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Sabtu, 27 November 2010

^ ALAHAI......^

salam semua
rasa macam hendak berpuisi pulak:

saat aku gembira
saat aku ceria
saat aku beria-ia
dikau selalu mencabar
dikau datang tanpa kuundang
tanpa keduga
tanpa kurasa
tiba-tiba sahaja
lantas
aku kehilangan modal
kehilangan idea
kehilangan rajin
kehilangan maya
aduss
alahai
aduyai
oh
line
3G
mengapakah!!!!!!!!
cabaran lagi
tetiba aje..jam 1 tadi
line 3G menghilang
apa lagi..kehilangan jejak la weh..
kepada semua
buat sementara ini
saya tidak dapat menjejakki
kalian semua
insyaAllah jika line clear esok atau malam nanti
aku kugempur kalian
yang sudi bertandang ke gerobok simpleku ini
p/s: kuciwa diriku...waaaaaa...santapan kalian petang ini..berwarna-warni..huhu

13 Rajin Komen:

Unknown berkata...

masalah kita sama la sarah..
disebabkn line yang kesiputan tu
tak dapat nk jalan laju2.
jadi dari tak buat apa saya
mendekorasikan blog saya tu..
ahahhaha...

Unknown berkata...

masalah kita sama la sarah..
disebabkn line yang kesiputan tu
tak dapat nk jalan laju2.
jadi dari tak buat apa saya
mendekorasikan blog saya tu..
ahahhaha...

Kalamhati berkata...

huhu menguji kesabaran sunggah..sbb cuaca loni kot..

M.M.Noor, FKM UMP berkata...

Aku ni..try buka via smsng galaxy laki aku...hhee

azieazah berkata...

Yeahh.. masalah biasa jer ni..

Tanpa Nama berkata...

hahah...aku kalu x dok tenet...cam umah x dok letrik...huhuu syi spi la citer kau x ke alam maya...umisu dido

wan syamilah berkata...

tenet problem..mmg plg tk suka...wawawawa

sarah-najwan berkata...

diana--> awk mahir gok deco2..saya penakut it..wahahahaa...

kalam--> ye kot..xtau lah..

das--> kezut aku ngan nickname tu..igt sapa...hik hik hik...

kakazie-->prob yg sakit jiwaku..huhu

fidah-->huhu..mu xpolah..lineclear 25jam..aku jeleshhhh..

syamila-->mmg xsuka..waaaaa

Ellen berkata...

sabar ja kak..sama lah ngan ellen kalo tenet dah buat hal...nak meroyan pun ada gak..wakakakak

Solihin Zubir berkata...

biasela kak.. akhir2 bulan... hehe.. sabo2...

Cempakamelati berkata...

Banyakkan lah bersabar..atau tukar jer la ke streamyx..jarang ada masalah

Ati Masrif berkata...

ala siannye dia..

tulah kekdg bila idea tgh byk
line pula prob yer..

tapi ati sejak guna streamyx ok lah

sarah-najwan berkata...

ellen--> hehe..hati2.jgn smpai meroyan lama2..jem pala..hahaa

solihin--> bukan psl gig yer..mmg line 3G underservis kot..jam 12 mlm baru baik..hehe.

cempaka--> saya ada kontrak lgi ngan BB ni..tu mls nk sign up strimik..BB ok..yg prob jika line 3G wat hal jew

ati--> huhu..tang tu..saya buat list tu..hahaha..sampai ada list tu..