selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Sabtu, 4 Jun 2011

*TENGOK WAYANG*

Assalamualaikum
selamat tengah hari semua

hari ini saya dan hubby plan
hendak bawa 4 orang aktif itu
ke panggung wayang..cecece
untuk melihat cerita kung fu panda

inilah pertama kali
kami semua tengok wayang
setelah along lahir pada tahun 2000..huhu
bayangkan sudah cecah 12 tahun tak tengok woyang
guaner gamoknya dalam panggung yer..hehe

sekarang ini 3 hero seperti teruja
seperti tak sabar-sabar nak tengok
guaner gamoknya woyang gambar
mek sarah wat donow ajo..hehe

kami akan lihat tayangan itu
pada pukul 2.00 nanti
dan post mortemnya
akan saya laporkan malam ini...hahhahaa
beserta gambar-gambar candid!!

p/s: doakan mek sarah tak meraung ajo dalam panggung nanti dek kebosanan!!!!

10 Rajin Komen:

Solihin Zubir berkata...

sronoknya diorg.. kecik2 dh bleh tgok wyg.. hehehe..

bersama kak Es berkata...

jangan meraung dah hehehe

siapkan makanan byk2 :)

Kalamhati berkata...

hehe selamat tgk woyam la dess!mek sarah juruh tuu..hehe

Rozuan Ismail berkata...

bagi makan dulu sebelum tengok wayang.kan lapar pulak nanti =)

puanbee berkata...

hee bee menang tiket wayang tk ambik lagi lama tk pergi tengok wayang cam akk gak ni

Mama Kembar 3 berkata...

best tak crita kungfu panda 2? yg 1st dulu best sgt sgt, mama yg minat lebih drpd budak budak hehehe

SYaMiLa berkata...

sya lagi ler...tk pernah jejak kali pun dari dulu sampai skrg...ntah camne rupa tk tahu kat dlm tu...he3

apik pehe berkata...

hehe..kalo taknak mek sarah meraung..kena tgk citer kartun..hehe

munna berkata...

munna pun dah lama tag tgk wyg kak..

♥cmª shIemª♥ berkata...

hehe..kalo x salah,1st time kan akak bw askar2 g menonton skali??