selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Ahad, 26 Jun 2011

*SAYA DAPAT SERIBU*

Assalamualaikum
selamat hari minggu semua

pagi ini saya dapat seribu
bukan duit tapi FOLLOWER
saya mengambil masa hampir setahun
untuk mencapai jumlah itu
sejak kembali aktif mulai julai 2010

**sebahagian 28 daripada 1000 follower saya**
~TERIMA KASIH~

selama setahun itu lamakan?
ada sesetengah blogger
berjaya mengumpulkan 1K
mungkin dalam masa 6 bulan sahaja
tapi yang pasti memang kena rajin BW
dan SUDAH PASTI rajin jugak
menekan widget folower
pasti ada timbal baliknya

saya hanya rajin BW dan mencari folower
ketika awal-awal aktif sahaja dahulu
rasa saya dalam dua bulan saya mengumpul folower
kemudian dengan kekangan masa
saya hanya menumpukan kepada
penulisan entry sahaja

dalam pada itu saya sangat bersyukur
kerana masih ada yang sudi mem"folow" saya
ada yang saya folow balik
dan yang pasti ada juga terlepas pandang
atau blogger ini tidak menyertakan linknya
maka saya tak boleh folow semula
[pastikan uolls semak pada setting]

banyak isu folower di sini
tapi yang pastinya jangan mudah melatah
jika isu blogger tak folow balik
jangan sedih-sedih sebab bukan semua folower kita
masuk kembali blog kita dan yang penting
BERKOMEN setiap entry kita
macam saya punya folower seribu
tidak bermakna jumlah komen saya seribu..hehe

ironinya jika blogger buka blog kita
pasti mata melihat pada jumlah FOLOWER
dan jumlah KOMEN---> itu memang pasti
jadi jika jumlah folower dan komen yang agak memberangsangkan
maka menjadi bonus kepada setiap blogger
BLOG=KOMEN + FOLOWER

p/s: usaha tangga kejayaan!!!

27 Rajin Komen:

LYAfrina berkata...

TAHNIAH.....

AKHIRNYA DH CECAH KE ANGKA 1000..
LYA BILE LAGI LA???

Eliza berkata...

Tahniah Rozie. Nak cikit!!

Awak..ramai tu pengikut. Kita punya ciput ajeww. Tapi syukur gaklah.. :)

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

wah tahniah kak!!! enjoy blogging selalu...

Nurul Jannah berkata...

tahniah kak! :D :D

Sitisifir10 berkata...

Wow...saya yang dah 6 tahun blogging ni pun baru kumpul 500 je...tahniah!

Yasminhamid berkata...

tahniah rozi.. saya tumpang happy..

En iLham berkata...

tahniah cikgu,
teruskan cemerlang dalam arena blogger ni
saya dah xboleh aktif mcm dulu lagi. internet kat tempat sy skang tak kuat, tambah plak dah keje kan skang..huhu

kayzie berkata...

woow..tahniah..bila la sy nak capai tu..huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

tahniah kak.takpe la follower lmbt naik,janji ada pengomen tegar.tu lg best kan?

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

wah tahniah...cayok2 lepas ni capai target 2 ribu plak k

kakchik@ella berkata...

tahniah cikgu. pelan-pelan pun tak per .. sbb saya pun gitu.

zarazueyin berkata...

hehe...ingtkan dpt duit nuffnang
wahhh....tahniah!

IMANSHAH berkata...

share lah follower tu bleh?

apik pehe berkata...

huhuu...yang penting kiter berblog dengan cara kiter..ehehhe

JIJI YU berkata...

muehhe..tahniah2.dah pemes dah uh..ahaha

diana berkata...

tahniah..
akhirnya dapat jugak seribu..
boleh buat kontest dah lepas ni..
heeh.heheh
hari ni saya bercuti dari taip entry..
bersiaran dari dalam kereta je..
blog sendiri pun tak buka lagi ni..
terus terjah blog kawan2 dulu..

Azlan Hasan berkata...

hehe..tahniah smpai 1000 org..hehe..banyak tu..hehe..bab follow mwmfollow nie janji kena ikhlas kan kak..hehe :)

Regards,
-Strider-

anggunpesona berkata...

Salam kenal. Tahniah dari akak. Teruskan menulis. Akak baru je nak cuba-cuba.

mama tims berkata...

waaaa.tahniah...jeles nih dah seriban..kt bile nak capai seriban tu..

Sunah Sakura berkata...

saya la tuuuu yang ke 1000~~~ hehehehehehhehe... tumpang bangga sat~ ahahah~

tahniah akak~ ;)

Solihin Zubir berkata...

akhirnya...
tahniah akak..
smoga smakin bersemangat la pasni.. hehe..

tp.. kualiti sesebuah blog, bkn bergantung pd jumlah followers smata2.. kan.. =)

Ati Masrif berkata...

tahniah cikgu

blogger ayu pun baru dpt 1000 juga

kita ni masih lambat lagi
yang penting jumlah org
yg dtg setiap hari
dan sahabat2 yg dtg komenkan :)

take care ...bye2

Hanis Azla berkata...

Alhamdulillah... Tahniah yer kak.. dab cecah ribu dah ni.. semoga terus succes dan tegar yer kak..

Zue AnnaLeeya berkata...

tahniah.... seribu doh yer???
kito dok tau ar bilo nok sapa seribu... huhu...

Lina berkata...

tahniah...sy ni x tau lar biler bole cecah angka tu huhu insyaAllah

Sofya berkata...

tahniah2.. tumpang hepi ni.. saya ni beratus anak tangga nak capai tangga 1000 ni..
makin ramai follower makin sibuklah blogger tu nak bw kan..
he3 tq sbb masih sudi singgah blog saya..

MamaEma berkata...

TAHNIAH dah da[at 4 angka tu