selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Sabtu, 25 Jun 2011

*ONG 21 HELAI*

Assalamualaikum
selamat pagi semua

pagi ini sila jamu mata
dengan pokok ONG ini

jika uolls ada pokok ini di rumah
sila kira daunnya yer..hehe
jika berjumlah 21 sahaja
maka uolls ada ONG..hahhaa
payah wooo nak dapat 21
asyik jumlah 19 atau 22

uolls jangan ingat ONG itu
dapat duit ka..dapat rumah ka
hishhh..tak baik percaya begitu

yang ONGnya ialah dengan mengira daun itu
jiwa saya akan tenang dan berlapang fikiran
kan daun itu berwarna hijau
maka baik untuk mata..hehe

p/s: saya ONG hari ini sebab jam 3pm nanti dapat makan kek free..indulgence tau..:P

26 Rajin Komen:

Nurul Jannah berkata...

nape 21 kak? hehe

sarah-najwan berkata...

entah la jannah..tu jumlah org bgtau akak..akak penah dpt sekali ajo tau..thun 2007..hihi

munna berkata...

sat sat... nak gi kira jap...

Mrs. Farhan berkata...

menariknya.mahal ke pokok ni kak??

Ati Masrif berkata...

alahai cikgu...

rajin nyer mengira helai
daun pokok..hehehe

apa nama pokok tu ?

Sitisifir10 berkata...

Org cina yg lalu lalang kedai saya sll tegur pokok saya yang ni.. mak saya pun suruh jaga elok2... tapi kalau anak2 saya ke kedai, daun pokok ni buleh diorang buat duit! sabau...sabau

MulutPayau berkata...

Rumah Mp ada 5 pasu pokok ni...daunnya mmng lebat..kawan2 pnggil pkok pitih....tapi tak prnah kira pulak berapa daunnya...petang nnti nak kira....mana tau ada ONG...hehehe...

sarah-najwan berkata...

munna:
kira cepat tu..bgtau nati dlm blog..hehe

ms farhan:
agak mahal gak..sepokok yg kecik dulu akak beli 16 hengget..

ati:
poko ong ati namanya

siti sifir:
org cina suka pokok ni..ong..ehhe


MP:
ce kira..hehe

suri solehah berkata...

ong dapat makan kek..best tu..duk tunggu nak main buih kat ne?

ajumohit berkata...

kt kampung ada pokok ni, mak suke menanam ni, wah baru mlm td nk beli indulgence sebijik tp hubby kata mahal, nk beli 1 slice tak cukup hhhahaha

Izan Ishak berkata...

izan dah tanam pokok kak... kena kira 21 baru dia ONG ek...

choc indulgence....nak2!!!

Acik Erna berkata...

nampaknya nak kena beli la jugak poko tu..ramapi yang tanam..

zarazueyin berkata...

rumah jiran sebelah saya ada pokok ni
bila tanya dia apa nama pokok ni?
dia pn xtau...hehe
apa nama dia ek?

Sunah Sakura berkata...

hehehe...kalo untuk sejukkan mata dengan kehijauan dia, ok lagik main kira2...jangan sampai kita bergantung ong kat pokok tu lak, kan kak? :)

eelobor berkata...

namo gapo pokok nih? pokok duit eh? huhuhuhu....

ambo ado jire sebeloh umoh, non-muslim. depe umoh ado la pokok gapo namo ghima memey menyemok la ambo tengok. tp jirey tuh tok sey bui buang sebab katanya pokok tuah. huhuuhuh....dengan semangat 1 malaysia, ambo senyum jah kato x po...biarkan jer pokok tu dok situh

♥cmª shIemª♥ berkata...

pokok ape ni kak??
kenape mesti 21??
hohohoh,,

Amy Syaquena berkata...

amboi kak rajinya ye mengira daun pokok...ni pokok apa ye!

Azlan Hasan berkata...

ONG saya baru lepas jumpa jumaat lepas kak..hehehe

Regards,
-Strider-

IMANSHAH berkata...

wah follower dia dah seribu

apik pehe berkata...

heheheh..ader ong..adakah akan dapat anak sorang lagi?heheehe

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

rumah awe pun ada pokok ni kak :) cuma tak da reben merah je...hehe

ieda berkata...

kadang saya x pernah percaya akan ong2 nie kak .. tapi org cina percaya sgt2 .. :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

owh...21 helai ke yg ong sis?hihi..

wahh nak kek gak sis?

Sofya berkata...

rajinnya dok kira daun sehelai2..

MamaEma berkata...

kat rumah ema tak ada lah...

hehehe

eiela berkata...

cantik pokok nih, tapi tak pernah ade lagi.

Latest Entri :
Senyum