selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Khamis, 23 Jun 2011

*C.R.K*

Assalamualaikum
selamat pagi semua

hari ini bersiaran dari rumah
saya mengambil Cuti Rehat Khas (CRK)
kerana menjaga mek sarah
yang muntah-muntah dan demam
itu pasal semalam mood ke laooott
risaukan anak..huhu

saya pom tak tahu
kenapa mek sarah tiba-tiba muntah
dia aktif macam biasa hari selasa
alih-alih pengurus nursery telefon semalam
bagitau sarah muntah setiap kali selepas minum susu dan makan

dari jam 8.00am - 3.00pm
muntah sebanyak 4 kali
badan terus nampak susut
alahai..makin kecik la anak aku tu..huhu

saya harap hari ini
kesihatan dia semakin baik
makan sarapan tadi dia tidak muntah
walaupun minum air dengan banyak
mungkin sebab dehidrat semalam..huhu

p/s: tak suka tengok mek sarah monyok....huhu

24 Rajin Komen:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

semoga cepat sembuh :)

Rozuan Ismail berkata...

kenapa muntah?alergi susu ke?

Ati Masrif berkata...

kesiannya mek sarah

agaknya tersalah makan kot
takpe ...dia muntah
lagi bagus..coz benda2 yg tak
sepatutnya boleh keluar

minum air banyak2 ...take care :)

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

siannyer mek sarah.moga cpt sembuh.bdn akan lembik bila asik muntah je.

kakcik berkata...

Mudahan mek sarah akan segera pulih. Bila anak monyok, ibu pun sama hilang selera, kan?

~ yus ~ berkata...

moga sarah cepat sembuh ya....sian dia..

Sofya berkata...

mmg kalau anak sakit, mood ke laut mana ntah la..
anak saya pun baru ok ja..
harap sarah cepat2 sembuh..

Eliza berkata...

alolo..cian mek Sarah. Semoga cepat sembuh sayang..Rozie bagi minum air masak kerap.

awak..CRK tu band rock dolu-dolu kan? Lagu pemes dia cinta dan airmata rasanya. Ingatkan nak promot lagu tu tadi. hehe..

ieda berkata...

aloor ciannya mek sarahhh huhuhu .. sure lah susut dia tuu pun dah halus kan kak ..

dah bawak ke klinik ke kak ?? harap2 dah makan ubat nanti ok lah mek tuuu

IMANSHAH berkata...

selamat bercuti, esok cuti lagi?

makdara TERdiva berkata...

CRK memang akan diperuntukkan waktu anak2 masih kecik

kena minum air byk2 bgi sume racun2 dlm badan keluar

Zue AnnaLeeya berkata...

airel pon muntah2 gak mggu lepas...
bdn terus susut.. huhu...
angin kot????

hrp mek sarah cepat sembuh yer...

Kakzakie berkata...

Anak kecik kalau muntah mesti cepat susut. Muka pun monyok tak ada selera nak makan.

Cepat sembuh ye sayang... auntie doakan sarah...

Hanis Azla berkata...

mmg risau sgt klu anak2 tak sihat gitu.. mood mmg ke laut aje.. harap2 hari ni mek sarah akn betul2 sihat..

Nurul Jannah berkata...

kesiannye sarah..semoga cepat sembuh :)

diana berkata...

dia nak makan ubat??
kalau saya pun anak skait mood kelaut je.
masak pun tak..

Izan Ishak berkata...

alahai ciannya mek sarah. moga2 cepat2 sembuh ye sayang~

munna berkata...

alahai siannya mek sarah...semoga cepat sembuh...

kokser kokdam berkata...

alahai..

semoga da sembuh

Amy Syaquena berkata...

alahai kesiannya mek sarah.semoga cepat sembuh ye sayang..

zarazueyin berkata...

ibu mana yg x risau bila anak sakit kan...
semoga sarah cepat sembuah..amin ;)

ShErA berkata...

kesian kat mek sarah.. semoga cepat sembuh ye...

♥cmª shIemª♥ berkata...

huhu...cian kat mek sarah..
dah bw p klinik ke kak..
cian juga kak aka..
tu la..kalo ank2 sakit,kita ni yg resah..
semoga mek sarah cpt sembuh ye...

bersama kak Es berkata...

mek sarah salah makan ke?