selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Sabtu, 11 Jun 2011

*PUTUS URAT PERUT*

Asslamualaikum
selamat pagi semua
sudah sarapan eh?

jangan terkujat dengan tajuk itu
bukan ada gambar yang memualkan
atau membolehkan uolls takut-takut
sebab line sudah makin kureng
maka tak leh nak oplod picture
ini pasal air-air kegemaran anak-anak kita
macam vitajen, yakot dan etc tuuu..hehee

kalau beli mende air minuman gini
arramakkk aiihh!!!!!
selang 5 minit bukak peti ais
selang 5 minit minum
selang 15 minit sudah habis
walaupun beli dalam 3 paket
bayangkan anak saya 4 kan

itu pasal saya cakap
anak-anak saya boleh minum
macam tak pernah jumpa
padahal setiap minggu beli
kalau ada aje
asikkkkk minummmmm
sudah habis semua pakat tersengeh-sengeh

memang budak-budak suka
minum mende ni
selain banyak khasiat
baik untuk perut jugakkan
orang tua juga elok minum
tapi itu la saya tak sempat
hendak minum sebab
4 askariah itu sudah main cop-cop!!

p/s: lepas minum bukok peti lagiiiiii!!!!abis gas peti ais mak nak..huhu

21 Rajin Komen:

bersama kak Es berkata...

hahha..
terkulat mata tgk tajuk.

samalah anak Kak Es..saelagi benda tu bertapa dalam peti ais tu asyiiikkk buka je.

kak Es biar diorg minum habis!!
selamat peti ais ku hahaha

Kakzakie berkata...

Alah cikgu... semua budak sama. Kalau ada benda dalam peti ais tu yg baru dibeli lepas sorang... sorang lagi buka. Nanti nampak kakak minum adik pun terus ke dapur ambil giliran dia.

Walau dah habis nanti buka juga kot ada benda lain pula jadi sasaran...

Kalamhati berkata...

tajuk sasepen giler..hahaha
anok2 sedaro ambo gitu jugop..supo hok darat jah..kalu wat ais krim, sepuluh kali smetar la duk buko peti..huhu

Eliza berkata...

amboi..awak, tgk tajuk takut nak klik tau. hihi..

anak2 saya pun camtulah termasuk yg anak teruna sorang tu. Kekadang tak sempat masuk fridge semua lebur..

Itu belum cheesedale yg keping2 tu. Cepat jer lesap masuk perut memasing..

Kita serupa...

ShErA berkata...

wah... tajuk memang buat shera terkejut la... shera pun suka minum air kultur ni... sedap... adik shera pun mcm anak kak sarah... ada je air tu asyik buka peti je... last2 mak shera srh hbskn sj air tu...

diana berkata...

saya anak sorang je sarah.
setakat ni dia pahm yang vitegen sehari sekali waktu sarapan je..
alhamdulillah sejak umur 3 tahun lagi dia dah terbiasa..
kalau ramai tu biasanya
sebab ada yang lain mendorong dia untuk ikut sama..
kiranya kerja berkumpulan la ni..
hahahah

Azlan Hasan berkata...

haha...payah nak sorok klu camtu..nape akak x chop akak punya??hehehe.. :)

Regards,
-Strider-

Yasminhamid berkata...

sama la ngan 2 askar saya tu... selagi tak habis.. selagi tu la dia dok ngadap peti sejuk..

Acik Erna berkata...

sarah-najwan..nak buat camana...dah namanya budak2 kan..he he..

Cik Ecah berkata...

jgn kan budak2 jer..
kaloyg besar ni pun same jer...
haha xmaen cop2..
beli sepeket minum teruss hihi

apik pehe berkata...

len kali mase beli tu..kak kena cop dulu..bagtau kt diorang yg satu paket ni kak punyer..hahaha

azieazah berkata...

Sama ler anak kita. Kalu beli yg pek sekali 5 botol tu, siap kena kira dulu. Nanti ada orang yg tak dapat. heheheh


Dell + Lenovo vs Mac = AA kalah...!

Citarasa Rinduan berkata...

hahha.. samalah dgn ayu dan umai.. asal ada si air yakult kat p.ais.. ada 10 bungkus pun boleh abis sehari hahha...

awat tak bosan eik??

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

hahah...kat umah ni budak kecik tak da..tapi yang ada budak tak seberapa besar..mmg kalu beli akan habis satu hari..sampai mak cakap..minum kena sehari sekali..kalu tak nanti cacing akan mati sume..heheh..awe kalu minum tak nak pakai straw tak nikmat..tonggang terus

IMANSHAH berkata...

selamat malam, mata dah ngantok

Farah Shamsudin berkata...

biaselah tu kak.. budak-budaklah kan..selagi tak habis mau dubuka tutup peti ais je kejanya..

♥cmª shIemª♥ berkata...

hohoh...ingtkan ade urat yg
putus:)
samelah ngan anj cma..suka minum air kultur tu..asik2 menyelongkar peti es..

hani@debumelukut berkata...

budak2 mmg gitu..anak siapa pun sama jer peel nya...bila mereka besar nanti kita akn rindukan keriuhan ini.

~izan~ berkata...

betul kak,anak2 izan kena ada stok sokmo..takpun izan beli yogurn drink botol besar tu heheh..lmbt sket abis hehehe

ieda berkata...

ahahah sabor je ngan tajuk akak nie .. ingatkan ape ekekek :) ermm same ler ngan anak2 saya .. kalau beli saya kena srorok utk saya satu kalau tidak main tgk jelahhh ... uhuhuh

kokser kokdam berkata...

kalo umah saye, bukan takat budak2 je kak.. bapak budak pon suke.. eheh