selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Ahad, 12 Jun 2011

*KEMBALI KE SEKOLAH*

Assalamualaikum
entry sebelum tidur..hehe

esok sudah mula rutin lama
profesion saya bertukar semula
dari suri rumah sepenuh masa-->guru
banyak kenangan sepanjang dua minggu bercuti
sangat seronok walaupun penat  melayan kerenah anak-anak
sangat seronok melayan INTERNET..wahahahaa

maka malam ini
saya memang bersemangat
untuk berjumpa dengan rakan-rakan
dan khasnya dengan anak murid
yang pastinya sibuk bertanya markah peperiksaan..huhu
sakan cikgunya ini pulun menanda dalam cuti

lagi pula sepanjang dua minggu ini
otak dan minda langsung
tak berfikir tentang sekolah
esoknya kesibukan akan menjelma
nantilah sahaja...hehe

apa-apa pun dengan hanya pengurusan masa yang tip top
kerja + tugasan dan diselangselikan dengan berblog dan berinternet
sedikit sebanyak tekanan yang saya rasa
dapat dikurangkan dan saya sangat percaya itu..peace!!!

p/s: kenapa monday selalu blues??saya tak pernahlah..hahhahaha

20 Rajin Komen:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

esok jalan akan mula jem balik..heheh..monday selalu blues bagi orang yang kena kerja kak...sebab dah cuti kan..jadi nak amik mode kerja

Citarasa Rinduan berkata...

chaiyok2..
selamat bertugas mama sarah....

bab semangat tu.. ayu puji giles lah.. terbaik,...
ala2 ayu pulak yang mengajar esok hehhehe

bersama kak Es berkata...

wahhh ..terbaik la mam sarah dah stand by untuk masuk sekolah semula. Semangat dah berkobar2 tuu

didoakan semua urusan berjalan lancar :)

peace ! blues eh? hehe

ShErA berkata...

selamat kembali bekerja kak... :)

kakcik berkata...

Selamat bertugas kembali. :)

~izan~ berkata...

selamat pagi cikgu hehehe...slmt mengajar kak!

Kakzakie berkata...

Semangat berganda sebab dah 2 minggu cuti kan cikgu...

Ati Masrif berkata...

wah..semangat betui cikgu

kita pun tak sabaq nak tau
result exam anak hari tu...hehe

Farah Shamsudin berkata...

Selamat menjalankan tugas cikgu..:)

♥cmª shIemª♥ berkata...

selamat kembali mengajar cikgu..

Izan Ishak berkata...

selamat kembali k sekolah ye kak~

ieda berkata...

samelah ngan saya kak .. x pernah ada monday blues .. hari2 ok jewww .. meng ok kan diri huhuh :)

~ yus ~ berkata...

selamat kembali bertugas kak...:)

Solihin Zubir berkata...

selamat kembali ke skolah ye akak.. heheh.. xyah nk blues2 la..

Maya Lisa berkata...

Maya cuti panjangggggggg~

Amy Syaquena berkata...

selamat memulakan tugas kak

diana berkata...

aWAK dah balik sekolah baru saya sempat singgah ni..
sibuk sikit!!
tak dan nak ber monday blues..hehehhe

Pn DG berkata...

selamat ke sekolah semula....aku cuti lama lagi...hahaha

Yasminhamid berkata...

tengah tune balik kepala otak yg sedang relax kepada mood bz.. hihihi...

Azhariah Zuber berkata...

mmg tak bersedia nak pi sekolah hari ni..tapi alhamdulillah dah selesai satu hari