selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Rabu, 22 Jun 2011

*LUPA*

Assalamualaikum
saya bersiaran dari dalam jet
jet cap MyB..huhu

entah kenapa hari ini
kerja sangat banyak
atau saya yang pelupa
saya menunggu anak saya
di sekolah mereka sejak jam 1.15 tadi
sehingga jam 1.45 baru saya sedar bahawa
mereka sepatutnya balik jam 2.15 hari ini
patut deme tak datang-datang..huk huk

alahai!!!!!!!geramnya
lantas ambil lappy
karang entry *LUPA*

mood ke laoott
puasa lagi hari ini

p/s: dengar lagu keroncong dale peghuk!!!

15 Rajin Komen:

Farah Shamsudin berkata...

nape mood ke laut kak oii?

ajumohit berkata...

sbb dah terbiasa dgn jadual harian gitu kan...takpe2 hehehe

ShErA berkata...

lama betul kak sarah tunggu tu...

diana berkata...

la..cemana boleh lupa..
kena siap2 tulis tampal kat cermin keta la nampak nye..
heheheh

~ yus ~ berkata...

hehe, jauh gak beza masa tu kak....saya pun pernah lupa gak macam tu, tp bukan tercepat macam akak, terlambat hampir 1/2 jam. Masa tu takut sangat terjadi apa2 kat mereka, nasib takde apa2..huhu

zaidah berkata...

cikgu nie mesti tak fokus nie sebab tu lupa nie....

ieda berkata...

ahahahha sabor jelah kak wehhhh :)) penyakit lupa nie x kira usia .. ieda pun selalu lupe huhuhu

♥cmª shIemª♥ berkata...

musti minum air semut ni..hohoho..:P
lama tunggu tu....~

Hanis Azla berkata...

sesekali lupa tu buatkan kita tak lupa ttg usia kita yg semakin bertambah jumlahnya kan kak..

wahida berkata...

akak tgh fikir benda lain ni...tu yg jadik tak fokus tu...

Nurul Jannah berkata...

sebab mood akak tak ok sangat kot arini..that why la akak lupe sikit..chill ye kak :)

Ati Masrif berkata...

kadang2 mmg ada je
lupa..bila dah buat baru
ingat..alahai..

kita tgl lagi 2 hari nk ganti
so nk buat mon n thur jeh ..

MommyAqil berkata...

hihihi..kdg2 kita tak bleh nak ingat semua benda kan..tambah2 bila kita puasa..rasa lemau je..Selamat berbuka nanti kak sarah..

Amy Syaquena berkata...

Semua orang tak akan pernah terlepas dengan penyakit nie sabar ye kak dan selamat berpuasa...

Papa Mifz berkata...

1 jam menunggu kak eh...hoho lamo tuh...