selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Ahad, 5 Jun 2011

*KUNG FU PANDA 2*

Assalamualaikum
selamat petang semua

awesomeeee!!!!!!!!
itu ajo yang mampu saya ungkapkan
untuk movie kung fu panda 2
memang best dan lagilah
menonton 3D..superbbbb!!!!
canggih sekarang dehhh
maklumlah da 12 tak tengok woyam
sebijik-bijik rasa bola-bola api tu..hehe

permulaan masuk 4 anak teruja
sebenarnya termasuk mak dio..wahahhaa
pulak tu diberi spek mata 3D
arrramak aihh..saya berdouble spek tgk woyam
lihat ajo aksi my kids ini..hehe


mostly famili yang bawa anak-anak
menonton cerita ini
cerita yang sungguh menarik
menyentuh jiwa dan banyak pengajaran
terutama tang mak si PO iaitu si panda comey
meninggalkan si PO yang masih bayi
daripada dibunuh oleh shen..
memang menyentuh naluri seorang ibu..sob..sob

uolls yang belum menonton
jika hendak menonton movie ni
pi la tengok dengan anak-anak
berbaloi-baloi walaupun rega
untuk menonton bagi 5 kepala
kecuali mek sarah bolelah tahan..hehe
bezanya rega jaman 12 tahun lalu..huhu

p/s: keharmonian dalaman sangat penting untuk jiwa yang kuat..peace!!!

24 Rajin Komen:

diana berkata...

mek sarah pi tengok wayang ke pi makan tu??
heheheheh

sarah-najwan berkata...

hhe..tu umpan diana..kot2 menangis..

lupa nk stori psl mek sarah sb dia ketiduran slps 15 minit cerita tu bermula..hehe

seronok la saya tgk..tanpa gangguan..ehhe

~ yus ~ berkata...

wah! best ya kak? kalau saya nak pegi tak boleh bawa Arif..huhu

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

bestnyer menonton bersama anak2.lum pernah lg gi ngan anak2.

tomato berkata...

wahhh mmg best !!! ^^

Azlan Hasan berkata...

owh..kungfu panda..igtkan akak nak bawak dorang gi tgk xmen..hehe..tapi citer katun mmg lg best tgk 3D dari citer yang biasa.hehehe

Regards,
-Strider-

padin berkata...

tak berpeluang lagi nak tengok, pirates pon baru je tengok da basi agaknya kat panggung huu

apik pehe berkata...

hehehe.agak dah..kungfu panda tu memang terbaik..ader moral dia..heheh

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

waktu film pertama kungfu panda ni awe ngan sepupu sepapat duduk bawah sekali...mmg sakit tengkuk tgk...kali ni nak tgk dan nak layan betul2

eelobor berkata...

kehiliran dio wesssss

Cikgu Nurin berkata...

dah tengok jugak 3D,bw anak masa besday..mmg best..superb...

♥cmª shIemª♥ berkata...

akhirnya...pergi jugak akak menonton..mek sarah ttido??lena pulok dlm panggung tu ye..senang la nk menonton..
hoho..x sbar nk g serbu panggung..

azieazah berkata...

Anak-anak Kak Azie pegi tengok semalam. Memang depa pun puji best! Sesuai untuk kanak-kanak di musim cuti sekolah nih.

bersama kak Es berkata...

mek sarah sedap menjamu selera :)

ShErA berkata...

bestnya dapat tengok wayang... shera pun tak tengok lagi citer ni...

D_08 berkata...

anak2 awok udah tanye dah.....maklomle keluo promo citer ni kat tibi.... nampok gayenye kene bawak jugak ni....

wahida berkata...

citer ni mmg best kan kak...anak2 saya pun suka...
inner peace!!

Kakzakie berkata...

Bagus cerita ini cikgu. Jangan kata anak-anak, mak-mak pun exited juga.

kokser kokdam berkata...

wah.. br tinguk triller je.. tu da nampak besy...

Zuwairi Aiman berkata...

Salam kunjungan... blog yg menarik.. nanti singgah la ke blog saya ;)

http://www.zuwairiaiman.com

Liza @ Adzriel AB berkata...

anak kak liza dah entah berapa kali dok ulang CD. memang diaorang suka sangat..

makdara TERdiva berkata...

yes!! kungfu panda 2 mmg awesome!
berbaloi2 tengok yg 3D walaupun kena bayar lebih

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

wah bestnya, kita lom sempat lagik nak bawak balqis pi tengok

Suara Kalbu berkata...

Dah 2-3 kali nak pergi tengok citer ni sebelum ni tapi panggung asyik penuh je. Kalau dapat seat depan.. tak berapa nak tengok ler sebab nanti mendongak..

Apa-apa hal mesti kena gi tengok juga ni .. admire citer ni since part 1