selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Isnin, 20 Jun 2011

*SPEK HITAM*

Assalamualaikum
selamat petang semua

panas sekarang ini memang membahang
jikalau pandu kereta itu rasa kesilauannya
itu pasallah kena pakai cermin mata hitam
kureng sikit silau dan dapat memandu dengan baik
ala..ada orang tak pakai spek hitam pun ok gak..ehhe
bergantunglah kan..

saya beli spek hitam
sebab bulan oktober tahun lalu
saya kena sakit mata
disebabkan saya terpaksa hadir mesyuarat penting
yang TAK boleh diuzurkan diri
maka saya terpaksalah beli spek hitam uolls
bayangkan dalam bilik mesyuarat itew
diriku yang cun melecun ini
berspek hitam..hahhaha...

lagi pula saya kan sudah bermata empat
hendak beli spek hitam lecehlah sketkan
kena la letak power jugak
ikut power spek biasa kita itu
kalau pakai yang tak ada power
mahu tertonggeng jerlus lubang wey..hehehe
hendak bergaya sangatkan..:P

lagi satukan..hehe
pakai spek hitam
nampak GOJES..bluwekkkkk!!!!

p/s: diriku hendak menjelajah rumah uolls sekarang..sedia jus epal deh!!!panas nih..:P

26 Rajin Komen:

kakcik berkata...

Kat rumah kakcik takde jus epal. Durian boleh? :)

~ yus ~ berkata...

hehe, teringat pulak di ketika yus bermata enam kak...hahha

alamak takde epal di rumah, jus oren boleh tak?....:)

ShErA berkata...

disebabkan shera ni rabun, terpaksalah ketepikan hasrat utk memiliki spek hitam utk sementara...

kak, anggur ada la.. epal tak de la plak...

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

akak nak tahu? bagi kita yang pakai spek ni kan ada spek mata hitam khas untuk kita..tak perlu beli yang ada power..spek ni kita pakai sekali ngan spek mata power..abg awe pakai..dia kata perempuan punya pun ada..agak mahal tapi berbaloi

Papa Mifz berkata...

bagus pakai spec hitam so hari tua nanti xde la masalah selaput mata ke..:)

diana berkata...

selalunya pakai dalam kereta je..
kami 3 beranak dah macam pancasitara pun ada..
heheheh

ajumohit berkata...

wahh mmg gojes la smbil bermeeting tu..air epal letak asam boi nak????

wahida berkata...

kak, mmg kalau kita pakai spek hitam kita feeling gojes kan kak?

hahaha!! ke saya sorang yg perasan mcm tu...ekekekek...

ieda berkata...

saya masih simpan spek mata hitam dengan lens , masa tu mak yg buatkan , nak tahu bila ??

haaaa masa saya ting 5 dulu .. lepas baru2 habis SPM .. hahahah nak melaram lahh kunun2 nya .. saya still simpan molek kak .. dah 2 kali tukar frame nye :))

Ati Masrif berkata...

spek hitam sokmo dok
dalam keta tapi hubby sokmo
pinjam bila drive...huhu~

sweetsal berkata...

knp tak letak gambar..teringin nk tgk cikgu pakai spek hitam, mesti cun melecun kan..hihi

♥cmª shIemª♥ berkata...

hehehe..
cma wajib pakai spek itam mase bawak kete. di siang hari..
silau x nampak hape..
hehe...gojess..

errr..air suam bleh..?? :P

puanbee berkata...

buwekk akk memang gojes nk buat cam no haa.. juz teh laici ok tk kak ?

Citarasa Rinduan berkata...

bila baca kes mama sarah..
ayu nak bagi pengalaman ya..

http://ruhayurazali.blogspot.com/2011/03/pengalaman-memilih-jenis-kaca-mata.html

mahal namun berbaloi2

Azlan Hasan berkata...

alamak..akak da membuatkan saya teringat balik pasal nak buat spek itam2..sebab menyebab saya delay buat ialah kerana nak letak power..bleh terkopak saya..hehe..

Regards,
-Strider-

Acik Erna berkata...

sara-najwan..jus mangga boleh

Eliza berkata...

oh yeah..~sambil membayangkan tuanrumah yg cung dan gojes dgn sepek hitamnya ittew... ;)

Kalamhati berkata...

beli hok buleh klip kt spek demo tu jah..sene..hehe

ambo kalu drive jauh2 ambo pkai la...kalu dop gak letih mato

Amy Syaquena berkata...

Amy dah lame x pakai spek mata hitam kak , sebab setiap kali pakai mesti pening kepala.x tau kenapa?

kak ina kl berkata...

niat di hati nak beli gak spek hitam ni tapi belum terjumpa yang sesuai lagi

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

tahap rabun saya tak tggi..tp saya silau teruk.so mmg wajib pki spek itam nak2 kat tanah arab yg sgt panas.bila tak pki spek itam saya akan migrain...ops..spek saya bkn itam sis,tp coklat.setakat ni itu harta saya antara yg plg berharga..kena jg elok2.

Solihin Zubir berkata...

jgn pkai spek itam waktu mlm dhla..
org kata sasau plak nnt.. hehe..

Hanis Azla berkata...

spek hitam kami anak beranak mmg tersedia dalam kereta.. he..he.. selalunya pakai utk lebih nampak gojes daripada melindungi mata.. ha..ha..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

sy selalu segan nk pakai spek hitam..sbb rs cam gojes..hehehe..

salam kenal..

Lina berkata...

hehe mesti sumer dlm mesy tu tertumpu kpd yg berspek itam cun melecun tuh deh

SYaMiLa berkata...

sya mmg pakai spek hitam jenis polarized...sebab mata tk tahan silau...

tk kisah la org cakap nk bergaya ke apa..janji mata ok dan blh memandu dengan selamat...he3