selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Selasa, 21 Jun 2011

*HANTU MAKAN BUDAK!!!*

Assalamualaikum

jauh kedengaran suara salakan hanjeng
sayup-sayup membelah kepekatan malam
selimut ditarik.. mata melilau
peluh dingin memenuhi dahi
tiba-tiba:
heheheheheehhehee.....

macamane????
ada takut ka??
asal cerita hantu aje
kita memang takut

kita digambarkan macam-macam rupa hantu
kalau tengok cerita pocong
haa..camtulah lompatannya
kalau pontianak..mesti gigit leher
kalau langsuir kalah kapal terbang

ceciter KENAPA kita takut
dengan segala macam cerita hantu
segala macam pengalaman orang lain
sebab saya juga terpengaruh ini
takut gak dengan hantu
nanti hantu gigit...huhu
ini sebab dari kecil
saya diriwayatkan begini..huhu

sebab tu saya panggil mende ini-->BOKBONG
padahal bokbong ini sejenis binatang rasanya
dulu ada seorang blogger yang bgtau
tapi saya lupak..hehehe

p/s: malam ini jangan mimpi BOKBONG deh!!!

19 Rajin Komen:

Ati Masrif berkata...

hehe...lucunya nama hantu tuh
jadi tak takut pula
1st time kita dgr nama tuh
kita kalau kecik dulu
selalu kena takutkan dgn
hantu tetek jek...hahaha

Kalamhati berkata...

hehe bokbong ngan hantu mak kopek!!sokmo mok usik masa kecik dulu

diana berkata...

dalam banyak2 hantu saya tak boleh tengok hantu pocong..kalau filem yang ada kaitan dengan pocong memang saya tak tengok la..
2,3 hari la saya nak lupa muka pocong tu..
filem hantu lain saya boleh hadap..

SYaMiLa berkata...

hmm..bokbong...elok sgt nama tu..sya ni jenis penakut tahap maksima...mmg sensitif sgt sebut 'hantu'... hahahaha

bersama kak Es berkata...

macam comel dan ala2 gendut je sebut bokbong...
mama sarah niiii!! tgk tajuk takut.. entry kelako hehehe

Citarasa Rinduan berkata...

heheheh..
gelak sorang2 baca entry nie..
sebenarnya ayu pun penakut gak

lagilah kalau ada yang kata..
tak takut duk sorang!!

terus rasa seram sejuk. hahaha

Azlan Hasan berkata...

saya kadang2 seram sejuk gak kalo cite pasal hantu...kalo perompak kita tampar dia sakit kak.kalo antu blum tentu lagi..hehehe

Regards,
-Strider-

Solihin Zubir berkata...

kecik2 dlu, arwah tok slalu ketuk2 dinding kononnya ada hantu.. suh tdo awal la.. heheh..

Suara Kalbu berkata...

E eh.. macam dah lama tak dengar perkataan ini. Dulu-dulu mak ida pun sebut benda yang sama ....

eelobor berkata...

bokbong make budakkkkk..... hihihi, ayat stendet nok nakkut kor budok2 kecik. hahahahahah

ieda berkata...

akak bokbong ! .. adehhhhh ape tuu antu lah tu ye .. mcm2 nama kan .. kalau dulu betul2 nak takutkan anak2 supaya x main sampai maqrib .. kuarlah mcm2 jenis antuu ekkeke :)

ajumohit berkata...

cane lah rupa bokbong tu ek

Acik Erna berkata...

Nasib la tyak bayangkan camana rupa bokbong..jadinya tak mimpi..

wardah berkata...

tak taku langsung nama hantu bokbong. comel adalah. hahaha cam drama bong tu.

HappyIrfa berkata...

SALAM..dari blog kak Yus.
selamat berkenalan

Amy Syaquena berkata...

baru tau ni ada nama hantu bokbong , pandai betul orang yang memeberi gelaran tue , amy apa jenis nama hantu kalau dengar dah mula gambarkan dalam otak , serius memang penakut gila...

anitaare berkata...

salam kenal,

bokbong tu hantu ke..hehe 1st time dgr..kesiannya anak2 kita ditakutkan dgn bokbong

munna berkata...

munna takut hantu kak...lepas tgk citer seram je... mulalah terbayang2 ... nak ke dapur pun minta en. abg temankan....

Eliza berkata...

momok nama hantu komersial bagi saya nak takutkan bebudak kat rumah ni ha..