selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Sabtu, 16 Oktober 2010

YAHUUUU!!!BERJAYA MENJAWAB EXAM~

salam semua
sedang berehat2 sambil berblog ek..
teruskan..teruskan

jam ini baru dapat menengok blog
al-kaedahnya
baru abis exam jam 4 tadi
dua kertas amikkan..
hah!!!pulun menjawab

biarlah bajet semalam mengatakan
ptk akn dimansuhkan tahun depan
tapi jgn suka-suki dek non yg gomen2 tu
ada pesen lain penilaiannya
mok cik tak tahu macamne

jadi..cerita ptg ini
saya berjaya..berjaya..berjaya menjawabnya
al-maklumlah soalan ABC @ aneka pilihan
pilihlah yang paling tepat
tetapi..menduga juga tahap profesionalisme saya..

apa2 pun..
saya berdoa agar saya mencapai tahap yang ditetapkan
supaya..profesionalisme saya akan bertambah..

p/s: apa pasal line tenet hari ini manyak kong..bukan takat kong..king kong lagi...haruuuu
hdk berblog pun xshenang...xle oplod gmbar..huhu

8 Rajin Komen:

Unknown berkata...

saye selalu alami masalah tenet ni..
sedih tau..

Cikgu Nurin berkata...

kalau akak jawab ptk..lagi senang...sebab soalan semuaaa senang,yang payah,jawapannye ajer..hi hi hi... ( ambil award kat uamah akak )

sweetsal berkata...

semoga mendapat kenaikan pangkat dan anjakan gaji..

ezzu berkata...

gudluck..heheheh

Hairil Rizal berkata...

Exam sudah abes... legaaa kan rasanya!

- Lawatan perdana dari Warlord's Armoury!
:)

Solihin Zubir berkata...

wahh.. tahniah2.. Alhamdulillah berjaya jawab! :D

sarah-najwan berkata...

diana--> huhu..kita sama prob..tenet kong

anati/cikgu nurin--> betul tu..tq award..nati saya amik

sweetsal--> tq dan amin..mudah2an..

ezzu--> tq..

hairil rizal--> tq singgah

solihin--> berjaya jwb..tapi xtau betul ke salah..

Unknown berkata...

tahniah kak...adayg dah banyak kali amik PTK ni
kuman..."Honor" entry