selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Isnin, 11 Oktober 2010

GOOD BYE MY FREN~

jangan terkezut dgn tajuk itu..
edisi malem2 ini
entry khas untuk kawan lama saya..hihi

bukan ape..
huk huk huk..
kawan saya ini..DAS LI
akan berangkat ke australia
hujung bulan ini
kerana mengikuti hubbynya yang melanjutkan pelajaran



**bersama DAS LI**

saya sedihlah jugak
sebab kami telah terpisah selepas tamat belajar tingkatan 6 tahun 1992
berjumpa semula
melalui fesbuk dlm bulan mac tahun ini
dan kene berpisah lgi selama 3 tahun..huhu
begitu sedihkan
itu pasal saya janji hdk buat n3 khas utk dia
sedihkan jika kita sudah terpisah dan berjumpa balik
kene berpisah balik..huhu

walaupun DAS LI ada juga blog
kalau biasa kwn2 tgk komen..
tapi dia belum bersedia utk "open-air" blog dia
saya pun tak tahu bahawa blog ini kita boleh invite org
maksud saya privacy utk org2 tertentu
tapi saya jenis "open-air"
sebab saya suka berkongsi2 cerita..hehe
mungkin nati dia sudah di aussie..mintak2 dia open air ek..
[jange maghoh das..aku gurau ajo]

seronokkn dapat tinggal di negara luar
memang lain dgn negara kita
pengalaman baru..
bilalah kita dapat peluang cenggitu
sambung belajar aje kot
masalahnya..otak gue udah karat..keh3..

xpelah..kita tgk gambar2 menarik obc
via internet ajo deh..

untuk DAS LI..
semoga selamat berangkat
n3 keluar awal sebab minggu2 ini dia sgt bizi
uruskan hal ke obc..
mungkin xsempat hdk baca atau komen sepatah dua kata di sini
huk huk..

p/s: saya dah xde geng bawa anak4 pi mandi kolam lepas ini..

12 Rajin Komen:

Tie Lee berkata...

sedih la pulok aku bace n3 mu....hukhukhuk...sayu weh....aku harap aku balik nanti selepas 3 tahn mu masih di kuantan....
seronok ke duk obc....harap2 ok la....takut gak ni...he3

sarah-najwan berkata...

huhu...seronok juga sebab semua org hdk pi obc..peluang bukan senang hdk dapat..aku nak gi jugak kalu bole...

Unknown berkata...

akak.. at least nanti bleh la p jalna ke ostolia sebab dah ada contact kat sana.. takgitu.. tiket air asia pun murah je ke sana.. :)
kuman..."raba-raba" entry

suzzsuzie berkata...

sedihla kan nak berpisah ngan kawan2...i pun ada gak kwn nk pindah oversea...sedih sgt

ezzu berkata...

waaa...best nye dpt smbung blajar kat luar negara...

Kakcik Seroja berkata...

Kakcik ingatkan Sarah naka babai kat dunia blog ni pulak... terkujat kakcik sekejap! :)

sarah-najwan berkata...

kuman--> hehe..mu SIL dok melbong..cti skoloh aritu..akak dah pi mani2 salji kat sana..hehe

susssuzi--> sedihkan..huhu

ezzu--> mmg best..smbunglah study

kak cik--> hehe..best juga study obc..apa2 pom dunia blog saya tak akan lupa kak cik..nak2 singgah kat blog kak cik..hehe

sarah-najwan berkata...

salah eja byk wey..maap deh..pepagi dok menulis..hehe
*my SIL
*main2 salji deh..

Bee berkata...

Bestnye p luar negara. .tp ye lah tak same dgn tmpt asal. .wah genk mand kolam eh kak. .

wan syamilah berkata...

sedih kan...baru jumpa selepas bertahun2 tk jumpa...nk kena berpisah lagi..jauh lak tu...

Bestnya dpt ke luar negara...

p/s : ada tag contest utk akak... http://syamila02.blogspot.com/2010/10/cute-little-muslim-muslimah-contest.html

sarah-najwan berkata...

bee--> bestkan...akak yg pi seminggu hari tu pom suka banget..mcm nak pi lagi..tapi fulus kene bgi jd bukit dulu..

syamila--> sedih jugak..tag itu nati akan amik..tq..

ch@ berkata...

nak kangarooo =)