selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Sabtu, 2 Oktober 2010

KEPUTUSAN "API"+"LINE"~


selamat pagi..
semalam hari yang spoil...

kalau uolls diberi pilihan
mana satu yang dipilih
rumah keputusan api @ elektrik
atau keputusan bekalan air..
kalau boleh dua-dua kita xmahukan...
semalam kawasan rumah saya
sampai dua kali keputusan elektrik
sekali ketika sedang molek melihat cerita kirana..selama sejam
[xsempat abis tgk]
dan sekali lagi time2 nak tdo dlm pukul 10.30

kalau dulu ..kejadian xde api ni
acara mingguan
stress kan...
panas..nyamuk jika malam2 [banyak time malamlah api xde ni]
macam2 hal...ada jiran saya..siap tido dlm kereta..sb panas..

semalam juga
line pom kureng clear..
asal hdk bw..hang..
xsempat hdk mnjelajah dunia maya..

hari ini pom..
line kureng lgi
terpaksa setting GPRS/EDGE only
sobar je lah..

p/s: hrp2 hari ini baik2 dan kita semua ceria2..

12 Rajin Komen:

Unknown berkata...

hahaha...mokcik...ingatkn apa la...keputusan api...jarang guna...blackout la...

mu duk kwsn sdg naik gtu la....kat rumah aku ok je...

Mama Hanim berkata...

mmg tensen klu xde api air or tenet kan.. mcm darurat je.. seb baik sini ok je stakat ni..

Tie Lee berkata...

zia...aku tu amir..terslh guna akaun anak...

sarah-najwan berkata...

das@ anak2mu--> aku stress gilos smale...xle wat blakow sb down..xle guno b/out..nati tee ann bee mare weh..keh3

mamahanim--> kws saye salu weh..acara mingguan..

CIK TOM berkata...

baca 2 kali baru faham..hehe..ingatkan keputusan pe??rupa2nya terputus bekalan elektrik(blackout)..hehe

sukemakan berkata...

saye lebey rela xde air dari xde letrik
susah nk tido panas panas nie
sabo jela kak ye!

sarah-najwan berkata...

tomatogirl-->hehe..xnka tulis direct..

sukemakan--> akak ni dgn anak4 lagi..bayangkn kepanasan dorang tu..nyamuk lagi

rusniza berkata...

xxx

rusniza berkata...

Jia... kat atas tu aku testing...pado aku baik xdok letrik dr xdok air.. kalu xdok air smua bendo xleh buat tmsuk... paham2 je ler.. tp kalu xdok letrik stay buleh guno lilin n kertas utk buat kipas he3..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

ya la kak kekadang jadi lemas bila tak de api... jiwa gua makin manja

Unknown berkata...

zaman sekarang kita terlalu depends on api hehehe,, kalau saya bagi ada air the most important.. kalau malam lak nakla api tak tahan panassss heheh

Kuman "iphone 4" Entry

Bee berkata...

Tkde api bising la makcik2 tu. .