selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Sabtu, 30 Oktober 2010

SEDONDONNYA...WADUH!!~

salam semua
saya sudah bekpes
tapi kureng lalu sebab
badan macam panas2..nak demam kot
bulan ini memang bulan sakit sedonia..haruuuu..

bercakap tentang sedondon
mesti terpikir kat minda kita tentang pakaiankan..
saya teringat kat kawan lama saya di selangor
dari bawah sampai ke atas semua sedondon warna
jika pepel...semua pepel
kasut, baju, tudung dan henbeg
banyak uolls koleksi dia
semua kaler dia ada
tabik spring saya kat kawan saya nih

bagi dia
kurang keyakinan jika tidak sedondon
kita kene hormat pandangan diakan..
sesetengah orang memang cenggitu
tak dak hal kan
asalkan korang bahagia..heheh

bagi saya
saya tidak kisah mane pasal sedondon ke idak nih
janji tak adalah sampai orang tgk kita wierd
misal kata baju kaler pepel tak kan nak pakai tudung kaler oren..hawauuu...
orang kata..yang sedang-sedanglah..hehe

jika hendak sedondon pom
ramai yang buat masa rayakan
semua anak dan suami dengan kita sama kaler
macam saya tahun ni..tema kaler biru..sedondon jugak..hehe
bukan apa..senang org nak tahu..ni geng saya..
tu geng my SIL..hehe

tapi hari ini..disebabkan kesiangan..
nilah hasilnya...
sedondon atau tak??
heheh..

p/s: lakukanlah pelbagai perkara..asalkan kita bahagia..horeee..

11 Rajin Komen:

Tomato Gurl's Life berkata...

comel la akak..
best jgk kdg2 biru sedondon ;)

Fuziani JSR berkata...

Sedondon ni adakala membuatkan kita rasa lebih yakin... tapi bak kata tuan rumah, asalkan kita seronok... asalkan kita bahagia

Ciklinn berkata...

sedondon itu sweet... hihhhihhi..

sila mkn panadol dengan cepat yer cikgu

Hanis MY berkata...

saya suka sedondon...janji suka sama suka untuk sedondon...

Cikgu Nurin berkata...

saya pulak ikut selera..tapi jarang sampai ke kasut sedondonnyer...sebab saya tak boleh jalan kalu kasut warna terang terang sangat...esp kasut merah...

sweetsal berkata...

akak tak pernah lagi pakai sedondon, ingat tahun depan nk buat masa raya, kalo tgk sedondon memang cantik, sweet satu famili kan...

sarah-najwan berkata...

ciktom-->biru itu harmoni

fuziana-->ikut orglah kan..asal dia bahagia..hihi

ciklinn-->sweet mcm ciklinn..mkn paracetamol lgi..sket2 aje kebah

hanis-->biar sehati sejiwa..

cikgu nurin-->sata mix n match je..jnji sesuai..

kak sweetsal-->buatlah..lawa n seragam..jd boria..

diana berkata...

wah!!sampai kasut pun nak sedondon tu..
kasut tu tak la..
tapi tudung dengan baju pun tak jugak..
tengok mana yang masuk la..
hehehhe
tak pernah lagi la sedondon sampai ke kasut..

apik pehe berkata...

betol kak..tudung oren, baju putih,suar biru, kasut merah, beg tangan kuning..1 malaysia

sarah-najwan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
sarah-najwan berkata...

hahha..komen sekali lgi sb tadi dikomen oleh mek sarah..tau2 ajelah...abc macamane..hehe

diana--> ada org sampai gtu sedondonnya..saya belum smpai gtu..setakat baju n tudung je..beg dan kasut warna hitam sb senang matching...gunalah sampai rosak baru beli baru..

apik--> memang warna 1Malaysia..bole buat tapi biar matching molek..jadi comey jugok..