selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Isnin, 25 Oktober 2010

JIKA ANAK-ANAK SAKIT~~

salam pagi isnin
hari ini..monday agak blues
saya bercuti sebab pahang holiday
mood:sedih plus risau

jika anak2 sakit
ibu bapa sangat susah hati
mana nak fikir cara nak sembuhkan anak2
hendak buat apa jika kecemasan malam2
kita secara tak langsung akan jadi panik

mek sarah in da house again
sejak minggu lepas sakit mata
5 hari kemudian..mata mek sarah sudah baik
[mak pulak yang kene..huhu
sampai saat entry ini ditulis mata saya masih merah
bukan setakat sebelah..dah berjangkit dua-dua belah]
aduhaiii...

mek sarah sekarang on de way dengan ayah ke hospital
pi bahagian emegency utk sedut gas bagi lancarkan pernafasannya
ni sakit semputlah
semalam sudah pi sedut sekali
pagi ini terpaksa pergi pulak sebab nafasnya tercungap-cungap..
[saya tak bole pegilah sb sakit matakan]

itulah dugaankan
semoga mek sarah dan saya cepat sembuh
esok saya kene bertugas..sudah xbole mc lagi
memandangkan ada tugas yang penting

doakan untuk saya dan mek sarah yer..

p/s: terima kasih daun keladi..

23 Rajin Komen:

Amy Syaquena berkata...

salam sis...

alahai sianya dia, sabar je la anyway semoga cepat sembuh sis na anak...

aibaks berkata...

awat tak ikut g spital leh tgk2 mate tuh.. da kurang ke.. de betambah ke..

sarah-najwan berkata...

amy--> tq..semoga kami anak berank cpt sembuh..amin

aibaks--> dah 2 kali pi spital..insyaAllah akan baik..sakit mata ni kdg2 2 mggu..

mamaaerish@eb berkata...

slm

semoga semuanyer semboh cepat yer & leh hepi2 kembali... ;p

Kalamhati berkata...

semoga cepat sembuh..Allahu yashfiikum (Allah yg menyembuhkan kamu semua)..=)

Bain n Adi berkata...

Sarah ada semput kak.Anak kam si raabain tuu pun ada semput jugak..Dia kalau makan pulut gan durian banyak2 kena la semputnyee.....Kalau tak pergi sedut jawabnyee lambat hilang la semput tuu..Harap2 bila dah besar nanti hilang la penyakit semput tuu yeee kakk..Sama2 la kita doakan untuk ank kita yeee....Insyaallah...

Zaidah berkata...

semoga sarah n ibu cepat sembuh yer...amin

nuriz berkata...

semoga cepat sembuh ye

sarah-najwan berkata...

eb--> tq yer

kalam--> yq jugak..insyaAllah

kam--> hrp2 semput masa umo bwh 3 thun je..sb anak3 akak yg lelaki seme ade semput masa kecik..da umo 4 thun..hilang gtu je..hrp2 hilang terus

zaidah--> tima kasih

nuriz--> very2 tq jugak..

Ati Masrif berkata...

anak2 kita pun selalu kena mcm tu ..
lani pun tgh sakit lagi..moga semuanya cpt sht

diana berkata...

alahai..
kecik2 dah ade penyakit
saye tak boleh la tengok anak2 ni sakit..
kita yang tua ni pun kalau sakit tak boleh nak tahan,
ni kan pulak anak2 kecik..
ini kan waktu untuk diaorang seronok 2 saja..
semoga sarah cepat sembuh..

sarah-najwan berkata...

ati--> semoga cepat sihat anak2 awak dan saya

diana--> tu lah..sakit ni dtg2 gtu aje..harap2 cepat sembuh..

Yasminhamid berkata...

semoga si ibu dan anak cepat sembuh... kesian bila anak sakit.. rasa macam nak ambik alih jer kan??/

Tomato Gurl's Life berkata...

semoga akak+mek sarah cepat sembuh!

zimironamia berkata...

hi salam kenal

alfa juliet berkata...

sekarang memang musim anak demam lah rozi..rata2 kawan kat sekolah pun batuk n demam..sama gak anak2 dorang

sarah-najwan berkata...

min-->betul tu..kecik2 kalu sakit gak kasihan

cik tom--> tq yer..amin

zimironamia--> silakan..

sarah-najwan berkata...

aza--> ermm..mmg musim skrg nih..haru betul..saya lak ada tugas penting..xle kompromi tugas nih..aduhaii..

Izan Ishak berkata...

saya paling risau kalu anak2 tak sihat.
drp aktif ke hulu ke hilir main, terus je melepek tidur je...

afnan pun kalau batuk nafasnya jadi laju. kena makan ubat batuk+kahak baru ok...mmg risau takut jadi semput...

izan doakan akak n mek sarah cepat sembuh ye~

Solihin Zubir berkata...

siannye akak n mek sarah.. hehe..
smoga cepat sembuh n baik2 aja ya.. :D

sweetsal berkata...

sakit mata tu amik masa 2 minggu br blh sembuh..akak doa ibu dan anak cepat2 sembuh ye..

Panglima7 berkata...

Salam Sarah,
Semoga cepat kebah....!!

sarah-najwan berkata...

izan--> mmg gtukan..baik dorang aktif..

solihin--> tq..

kak sweetsal--> owh..kalu gtu..saya pi keje dgn berspek itamlah..

png5--> tq..