selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Isnin, 11 Oktober 2010

SUKA MEMBACA??~

salam pagi isnin
morning monday blues
blues tak pagi isnin ini?
hehe..
biasalah..hari pertama kerja
mood yang nak kene2 tiup biar datang..

pagi ini hdk stori mori pasal membaca
uolss suka membaca??
bagi yang sudah bekerjaya mcm saya ini
membaca majalah2 ilmiah shj
untuk dapatkan maklumat
mengisi masa lapang

tetapi bagi yang masih belajar
wajib membaca buku dlm konteks study smart
bacaan majalah ilmiah hanya utk menambahkan ilmu shj

sejak dua menjak ini
sejak mula berkenal-kenalan dgn fesbuk
sejak mula terjun dalam bidang hepi2 blogging ini
majalah yang selalu saya langgan dan baca
hampir2 dilupakan..huk huk
langgan itu tidaklah
tetapi wajib beli setiap bulan
edisi akhir saya beli
rupa2nya..huh!!! bulan april you...
boleh den tak hengat!!!
itulah..mabuk fb +++ blog..ngeh3


**itulah koleksi majalah yang masih dlm kotak you..hehe**


skrg ini baru hendak rujuk balik
tapi kenelah masa pesta bukukan..
barulah ada edisi2 yang lepas2 itu..

p/s: semalam mengubat rindu kat majalah kesukaan i tu..i beli mingguan wanita..hehe
oppss..dok dlm kereta lagi..sb balik aje dari kedai..zasssss...cari my lappy..keh3..

22 Rajin Komen:

Bee berkata...

Hehe. .suke baca majalah wanita dan rapi. .suke masak ,suke jahit. .suke belog n fb jugak. .hehehe. .banyak masa lg ni. .leh lg nk tambah hobi. .hehehe. .

Bee berkata...

Kak. .bee tak makan lg. .penin ah. .dr smlm kul 2 mimpi menakutkn terus tak tidor pai ari ni. . Sedap laksam. .buat ke?

sarah-najwan berkata...

bee--> banyaknya majalah..akak stand pada satu aje..keluarga SDK..pi check la bee..tgk tekanan darah tu..laksam tu ade cikgu bawa..bg kite org mkn2..

Tanpa Nama berkata...

salam kak

kita plak majalah wajib beli 'RASA'
kalo mgguan wanita tu beli bila
cover dia besh... hehe

Kakcik Seroja berkata...

Suatu ketika dulu, kakcik beli semua majalah berbahasa Melayu yang berkaitan dengan wanita - Nona, Perempuan, Wanita, Jelita, Keluarga, Mingguan Wanita - sampai kena tegur dengan suami. Kakcik juga suka beli dan baca novel-novel Melayu. Tapi sekarang ni, kakcik beli bila 'teragak' sahaja. Lebih senang membaca di 'skrin'. :)

sarah-najwan berkata...

manje--> akak rajin juga beli rasa..time2 bulan posa..resepilah..

kak cik--> saya beli majalah yg xbanyak iklan..ni beli mahal2..iklan sebesar A4..bahan2 ilmiah..cikit aje...tu lah..sekarang mcm bizilak ngan hepi2 blogging nih...mcm kak cik..membaca pada skrin jugak..hihi

Intan Inn berkata...

erm dah lama juga tak membaca majalah nie..bukan apa banyak keje,..hehehhee

Bee berkata...

Akak sbut darah tinggi bru teringat apa silapnye. .jenuh pikir knp badan sengal2 ,tidur pun tk sedap ,kepala penin. . Sebab saya makan gulai daging cmpur rebung. .wawa. .lama tk makan rebung. .saya memang tk leh makan rebung. .smlm lupa p hantam ratah smpai 1 pinggan. .huhu. .sendiri buat sendiri tanggung. .

sweetsal berkata...

akak suka membaca majalah anjung seri dan impiana, memang berlambak2 kt rumah..dh jadi koleksi, skrg dh tak beli, sebab fb gn blog punya pasal..hehe

sarah-najwan berkata...

intan--> spend masa utk baca jugak yer

bee--> macamane tuh?..nak kene pi check yer..

CIK TOM berkata...

hehe..tue la akak..ketagih blog+fb sgt..buku pun dah lupa..hihi

Mr. Asada berkata...

bahaya gak penangan fesbuk ni, sampai terlupa nak baca buku.. dahsyat lagi kalau lupa nak makan. erkk!

nuriz berkata...

penangan fesbuk heheh ..menggunakan utk kebaikan takpa jgn ketagih sudah le hhehehe

Solihin Zubir berkata...

dulu mmg sy suka membaca majalah2, komik..

skang nie lbey suka membaca kt internet je..

jelajah2 blog baca entry..

zaman dh berubah.. dunia dh maju.. hehe..

Yasminhamid berkata...

ada beberapa majalah yg saya suka baca.. tp saya lebih banyak baca novel..

Yasminhamid berkata...

nanti singgah amik award kat rumah saya..

sarah-najwan berkata...

sweetsal-->sama saya jgk..penangan fb+blog..hihi
xpe..jd koleksi jugakkan majalh2 itu

cik tom--> hik hik..majalh aje..buku peksa PTK..akak xlupa dik

asada-->xdelah lupa mkan..

nuriz-->setakat ni fb utk kebaikan spt jumpe kwn lama..hihi

solihin-->tu la..dunia tnpa smpadan..seme maklumat di hujung jari..klik aje..

min-->..oo..suka novel..saya baca novel yg saya kene ajar budak aje..hihi

Unknown berkata...

la ni saya dok baca Al-Islam + Tempur + Perajurit... depends on article... memang suka membaca.. novel pun suka gak tapi novel yenglish la.. paling best baca novel Micheal Crichton.. memang best..
kuman "Raba-raba..." Entry

Jia Sensei berkata...

saya suka baca
hari2 saya baca blog kak zia
walau pon kak zia ada d depan mata saya secara real
walau pon kadang tak sempat bg komen
blog akak jadi agenda wajib utk di baca... ahaks..

okey la kak ziaku yg chantekkk...

sarah-najwan berkata...

kuman-->byk membaca..luas pengetahuan..

jia--> alahai..terharunya hakak dik nun..eheks..

Unknown berkata...

suke mingguan wanita..
mastika..
intrend..
dan surat kabo setiap pagi..
heheh..

Tie Lee berkata...

dok bape suka mingguan wanita....banyak iklan...hu3