selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Isnin, 25 Oktober 2010

TAGGED DARI CIK TOM & DIANA~

salam..
bersiaran edisi malem2 nih
demi nak langsaikan hutang tagged
dari cik tom dan pn diana ..hehe

esok saya ada tugasan penting
selama 3 hari meting
saya akan berspek itamlah..ala2 panca sitara gitu
[tapi stress kat line sb xle oplod pic..huh!!]

tagged yang dimaksudkan ialah
~~identiti blogger semakin hilang~~
gitu kot tajuknya..hee..saya lupak pulak..
xpelah..janji langsai..

orang yang kene tagged nih
kene bercerita ttg diri sendiri
sebanyak 25 hal uolls..mak aiihh...
lepas tu..tagged pulak 25 orang
aduss!!!
jom layan aje..

1. ibu kepada 4 org anak
2.kecil molek slim mlim je saya nih..heheh
3. suka senyum plus sengeh2
4. asal kelate deh..
5. pernah tinggal di meru, s'gor (98-04), mersing (05-08) dan skrg kat kuantan
6. kerja sbg guru
7. ada lesen memandu sejak 2001
8. peramah orangnya..ye ke..
9. pakai jam dan bawa henbeg time keje @ rasmi shj
10. henbeg & kasut akan dipakai selagi tak rosak..means..xbyk koleksi nih..huhu
11. suka tgk tv & berinternet
12. suka mkn nasi dan masak simple2 aje..janji lalu weh..
13. suka mkn colek
14.suka basuh kain sb guna mesin
15. suka sapu rumah..xle pijak lantai yg berpasir
16. suka pokok bunga yg berdaun shj
17. suka ramai kawan
18. petang2 suka sembang ngan jiran2..hehe
19. suka main games..hhehh
20. paling benci kaki bodek @ ampu @ kipas
21. benci si pemalas
22. mood ke laut dlm bab lipat/susun dan iron baju..huhu
23. takut try n error
24. takut binatang yg lembik2 mcm ulat/ular/pacat dan sewaktu dgnnya
25. takut bila hubby outstation..huhu..paling takut nih..

tadaaa...siap..skrg
calon2 utk ditagged ialah:
alfajuliet aka aza - tagged awak nati saya langsai gak
yasmin - tagged awak nati saya langsai gak

tu je..banyak dah tu..alahai..
harap uolls langsaikanlah jika berkesempatan deh..

p/s: skrg dah pukul 12.00am wey..

9 Rajin Komen:

CIK TOM berkata...

ciktom dtg ni..hehe..thanks sudi jwb tag tue..hihi..wah ciktom suka pacat..xgeli..pegang camtu..huhu..nati kita leh geng..haha

sarah-najwan berkata...

cik tom...akak paling geli pacat tu..kalu kene kat kaki anak4 anak..akak yg menjerit..nk tulun..xle..seb baik xpingsang je..last2 panggil ayah doranglah..huhu

Lee berkata...

Hi Sarah, very interesting to know. Well done.
Have a nice day, Lee.

Kak Amy berkata...

salam sis..

wah name i di tag la insya'allah annti amy amek ye..

Unknown berkata...

sarah..
saye lak basuh kain paling malas..'heehehe..
sebab lepas basuh kena sidai pulak..'kan best kalau mesin tu siap sidai sekali..

Gayahspears berkata...

cak...
da tau 25 ttg akak..
Gayah nak tau byk2 lagi ley x???huhu

Yasminhamid berkata...

ooo. tag saya oulak yer.. insyaallah nanti saya jawab...banyak jugak tu nak kena senarai..

sarah-najwan berkata...

uncle lee--> tq visiting again..line slow skrg..tidak boleh "jalan" maya..heheh

amy--> langsai yer jika ada masa

diana-->sidai kain saya sgt suka..hehe..bab lipat tu paliiiinnnggglah bercinta..

cik gayah-->bole aje dik

min--> huhu..yg hutang tagged awak pom belum saya langsai..huhu

wan syamilah berkata...

sya pun masih ada hutang tag..huhuu..insya allah akan langsai semuanya..

tq kak tag sya,, ;-)