selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Selasa, 5 Oktober 2010

SOKONG TAK?~


**google pic**

salam semua
semoga pagi ini semua ceria..
[saya sekarang tgh kecut perut ni..huhu..anak2 didik tgh "berperang"]

hari ini saya ingin berkongsi pengalaman
berhepi2 blogging
en suami sokong @ suka atau tidak?

bagi saya..hal ini penting jugakan
supaya hepi2 blogging yang menjadi minat kita
direstui oleh en suami..
alhamdulillah..

kadang2..saya akan berkongsi idea dgn en suami
ttg apa2 pengalaman atau cerita yang ingin dipublish
al-maklumlah..dunia tanpa sempadan ni
semua org bole tgk..baca..komen..etc..

tapi satu hal yg saya nak kongsi di sini..hehe
time saya tgh mengarang entry..
jika en suami dok tengok..mesti jadi blurrr..idea terus lenyap..hehe
saya tak bolehlah.. sb jadi segan..hehe..siap bgtau en suami:

"ayah..baca lepas publish yer..malu..hehe,"

uolls macamane?
en suami atau cik isteri sokong atau tak uolls hepi2 blogging?
bagi cik dara atau en teruna..bagaimana?
jom kita share2 stori...

p/s: apa yang penting..kerje2 rumahtangga..begheh boh!!!!!

35 Rajin Komen:

A@roN LoCk berkata...

errm.. bg Encik Teruna cam saya ni mmg x consult sape2 sebelum buat post. Lagipun post saya hanyalah pasal diri sendiri, so xde possible controversy kot... Klau nak tengok orang sokong @ x. biasanya tengok kat komen2...

Kakcik Seroja berkata...

Salam Sarah...

kakcik juga 'tak selesa' kalau ada orang melihat kakcik buat catatan - walaupun anak kakcik duduk di sebelah.

Mujurny, suami tak pernah halang kakcik berblog dan sering juga kakcik berkongsi apa yang kakcik baca bersamanya (kerana suami tak pernah pun ambil tahu pasal blog memblog ni...)

sarah-najwan berkata...

lokman--> betullah tu..kamu kn belajar lagi..tgk komen pun caranya jgk...

sarah-najwan berkata...

kak cik--> betulkan..mcm blur je kalu ade org tgk kita tgh mengarang..patutlah anak2 murid saya..kalu saya round kelas tgk dorang mengarang..semuanya ttup...hehe..gtu rupanya..

alhamdullilah jika en suami sokong kitakn..

Bee berkata...

Suami saya tak amik port pun. .hu3,dia tak sempat pun nk tengok pc ke tnet ke. .dr pagi sampai malam keroje jer. . .ini hoby baru saya. .dia benarkan. . .itu ajer. .

sarah-najwan berkata...

baguskan bee...xpe..mybe hubby tu bace senyap2 kot blog kita..silent reader..hehe

Jia Sensei berkata...

はははは。。。kak ziaku yg vogue..
sntiasa aktip berblog di mn saje..
bila dia buka blog, pasti sy akan menyelit sblhnya utk dgr ngomelannya secara live...

Hana_Hide berkata...

betul tu...kena b'jaga2 kalau nak bercerita terutama yg ada suami

Cikgu kam berkata...

Betoii tuu kak... Suami saya pun rajin curi2 tengok saya dok buat kerja ke??? atau dok Bloging Jeee...Satu hari tuu diam2 jee kat belakang saya yeee...la tengah tengok saya buat apa....Malu jugak la..Tapi lepas saya cerita dok blog gan akak n friends dia senyum jee laa..Kira bagi kebenaran la tuu...Apa lagi kalau boleh nak buka kom ni 24jam jeee.Tapi saya ni tak boleh lari dari tanggungjawab..Kena masak dulu,,kemas umah dulu,,jaga anak dulu,,mesra2 dulu...Baru la saya blog n chat...

sarah-najwan berkata...

jia--> ko mmg..suke banget dok bertempek dgr akak ni pot pet pot pet..up date..up date..hehe

hana--> yelah..ade gak yg xle share kt alam maya ni..

kam@bain--> betul tu...beres blakow baru bole ngadap internet...kalu x..menjeling ajew..en suami...so..kene tau dan setel tgjwb dulu deh...

aibaks berkata...

tu la.. kene la mendapat restu dari suami.. bukan pe.. at least pasangan kite mengetahui pe yang kite wat.. baru la best.. cam aibaks pun selalu share dgn isteri.. tp akak lagi la bpengalaman..11 thun tu.. ehe.. de rahsia xtra?

CIK TOM berkata...

kalau cik tom pun xselesa bl adik tgk masa duk edit entry..hihi...

Unknown berkata...

diorang la banyak bagi idea utk blog eheh
kuman "pening..." Entry

IkaAR berkata...

betul..betul.. sy pun rasa malu bila suami tgk story mory kita yg kita nak tulis.. sy pun mintak izin suami jugak masa mula2 nak jd blogger ni especially bila nak upload gambar yg ada muka dia dan anak2

Yasminhamid berkata...

sama cam awak.. dia kena baca lepas saya publish.. tapi setiapcerita saya akan pastikan tak mengaibkan dia dan mendapat restu dulu.. kefahaman dia tu yg penting..

Kak Amy berkata...

salam..

amy x de masalah pulak, mungkin sebab hubby mempunyai minat yang same dengan amy kot..erm tapi yang pasti memang x de masalah

AngahSayang2314 berkata...

hahahah apa yg penting kena berhati2 hehehe

sarah-najwan berkata...

aibaks--> rahsia pnting ialah tidak berahsia dgn pasangan...tu je..seme hal kita share..barulah rukun r/tgga

cik tom--> segan lak kalu org tgk kn..hi3

kuman--> kdg2 dorang bg idea yg bernas

sarah-najwan berkata...

ikrar-->pnting tu minta izin..

min--> samalah kitakan..tgk slps publish..

amy--> lg baik kalu minat sama..

angah--> btul3..skrg byk hal..org suka manipulasi..

Cute MuM berkata...

Mestilah sokong.. sebab kami berdua ada blog.. kene gilir update blog masing2.. sekarang nie pon hubby dah bg green light nk order template baru...

Tapi kene baca lepas publish.. sebab dua2 takleh tulis kalo ada kat sebelah...

Yang penting kene hati2 menulis.. jangan menjatuhkan maruah keluarga..

Unknown berkata...

suami saye sokong 100%..
kalau sempat dia singgah la blog saye..
kalau tak sempat
dia tanye je
tulis ape harini..??
tapi betul la..
kalau dia tengok rase jari ni beku nak menaip..
hehhe

Tie Lee berkata...

sama la zia....masa duk tulis tak leh tgk tapi dh publish ok je....hi3

sarah-najwan berkata...

cutemum--> majoriti sokongkn..jnji jgn melebihi batas2nya..bab2 order tmplates tu belum lgi sokong..hehe

diana--> nape yer kita jd segan kalu org tgk..kelakarkn...tapi mcm tulah..malu sbenarnya..baca slps publish ok lak..ki3

sarah-najwan berkata...

das--> hehe222...asal lmbt bersiaran das...huk huk...tenet xde kt skol ek..sabarlah deh..nati dok oz..mu mendahului aku dr segi n3..

Sharinginfoz berkata...

tulis aja apa-apa kan...

ch@ berkata...

sokong, sokong walaupun kita taktau dia baca entry kita atau tak? haha... mrABi tau, kita suka merepek. kekek...

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe pun malu kalu org lain bace time awe tengah taip..kalu dah publish mereka baca tak pe :)

sarah-najwan berkata...

sharing-->ape2 ajelah..

cha--> hubby kita bace tu..cuma dia xbgtau aje..dlm hati mesti dia ckp..berbakat jgk bini aku menulis..ekekek..

awe-->..kene buat kajianlah nape jd gtu..hi3..majoriti gtu..malu..dah publish xpulak..

Solihin Zubir berkata...

sy mmg cukup pantang kalau sy tgh taip entry or layan fb, ada org dok tgok kt blkg.. mmg pantang.. jadi blur n segan.. hehe..

Izan Ishak berkata...

rasanya rata2 tak suka atau malu bila ada org lain dok baca bila tgh taip n3 kan...

tp alhamdulillah...husband saya tak kisah saya berbelog asalkan anak2 tak terabai...sama juga ngan makan minumnya~~

sarah-najwan berkata...

solihin--> akak kalu fb okeh..xpe..tapi kalu tulis n3 blog..malu sgt2..da publish xpe pulak..hehe

izan--> seme sama eh...penting restu hubby kn..baru kita pom senag hati nk berblog..

Ayu berkata...

salam ;) tiap x pas publish n3 sy akan emel ke husband sy pas2 dia akan komen..pengkritik tetap 2..hehe..(",)

Ogy berkata...

alhamdulillah..suami baru ni takde nk kontrol2... :)

sarah-najwan berkata...

ayu--> bagusnya hubby awak..siap komen..xpelah..hubby akak..wajib baca aje..hehe..dia xkomen sb xde blog..ki3

ogy--> alhamdulillah..

Intan Inn berkata...

erm betul tue..kalau org tgk kita taip mmg kita mcm malu2 blur lah kan...erm hubby intan tak kesah sgt..janji rumah semua beres..hehehhe....