selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Ahad, 31 Julai 2011

"SALAM RAMADAN 1432H"

Assalamualaikum
saya rasa bersawang sahaja
blog kesayangan saya ini
hukhuk..

saya ingin mengucapkan
selamat berpuasa kepada semua
yang pastinya ramadan kali ini
kita perbanyakkanlah amalan kita

*********

cerita tentang geder-geder kuantan kelmarin
memang HAPPENING!!!!!!
biasalah saya ini kan
tak membawa kamera..hehe
hendak ambil gambar guna henpon
cap hayam pun malas..hehe
kalangan kami banyak bawa dslr
nati saya kopi pastalah

p/s: mahu ke bandar..makan-makan petang..^__^

23 Rajin Komen:

IMANSHAH berkata...

selamat berpose ye kak

~izan~ berkata...

salam ramadhan utk akak sekeluarga...

semoga ramadhan kita tahun ini lebih baik dari sebelumnya..sama2 la kita.. insyaAllah...

eelobor berkata...

selamat menyambut puasa buat akak sekeluarga

Amy Syaquena berkata...

selamat berpuasa juga buat kak zia sekeluarga..

~ yus ~ berkata...

Selamat menyambut ramadhan untuk akak sekeluarga...:)

ajumohit berkata...

Selamat berpuasa diucapkan utk akak and family!!!!

Eliza berkata...

Salam Ramadhan utk awak sekeluarga...

Citarasa Rinduan berkata...

SALAM RAMADHAN utk mama sarah sklrg..

Farah Shamsudin berkata...

Salam Ramadhan kakak..:)

ieda berkata...

salam ramadhan al mubarak juga buat akak .. semoga ramadhan kali ini membawa seribu keberkatan kepada kita ...

Yasminhamid berkata...

selamat berpuasa rozi..

exora berkata...

selamat poso weh...maaf silap slh yo..g la terawih etek...

apik pehe berkata...

selamat berpuasa yer kak..
apik pon baru sampai kuantan ptg sabtu tu..dalam pkol 5 sah kat taman gelora..cari geng2 akak..tak jumpa..wuuuuu..terlepas nampaknyer

Hanis Azla berkata...

Selamat berpuasa utk akak dan keluarga.. okey tak anak2 bangun sahur tadi?

Sofya berkata...

Selamat berpuasa...

Zue AnnaLeeya berkata...

slmt berpuasa jgk...

mama tims berkata...

salam ramadhan utk kak sekeluarge jugak..

diana berkata...

selamat berpuasa sarah..
masih tertanya2 ni..betul ke boleh puasa penuh..
saya pikir tentang masa depan ni..
betul ke???
jangan la buat saya cemburu...wakakaak...

MamaEma berkata...

rumah baru rupanya..nak sambut raya ekr..

Selamat berpuasa kak...

Cik Ecah berkata...

salam ramadhan kak. ;)

wahida berkata...

ada tgk gambar akak kat blog izan...hehe..

selamat berpuasa kak..

semoga ramadhan kali ni lebih baik dari tahun2 sebelumnya...amin....

Azlan Hasan berkata...

Selamat menyambut ramadhan kak..hehehe

Regards,
-Strider-

A.s.t.i.n.a berkata...

tempoh kononnya menguruskan badan.. walhal...