selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Sabtu, 23 Julai 2011

"BOLA ITU BULAT WEY!!!"

Assalamulaikum
selamat menonton bola
perlawanan antara malaysia vs singapura

sekarang sudah tamat
separuh masa pertama
dengan keputusan msia 1 dan singapura 4

saya teruja melihat siaran langsung ini
dek gol pertama msia oleh safi sali
seawal belum seminit rasanya..hebat

tapi itulah kan
bola itu bulat
padang itu luas
dan saya yakin
pasukan malaysia BOLEH!!!!

sementara menunggu separuh masa lagi
sempat lagi saya mengulas..hahahaha
minat saya terhadap bola ini
sejak piala FA final - kelantan vs trengganu dulu
minat itu semakin mendatang la pulok
tapi minat yang biasa-biasa aje lah
sekadar tengok di rumah ajo

saya salute betul GUGURL yang minat bola
saya ada kawan begitu
mak aihhh...minatnya memang membara
siap mengulas lagi depan kita..terer sungguh
saya ni pemain bola kenal pun sikit-sikit ajo..hehe
hak glemer kenal la..selebriti bola..ehhe..

so uolls..minat bola tak?
DIANA dan KALAMHATI minat tuuuu...hehe

p/s: sambung tengok lak..hehe :)

14 Rajin Komen:

nineynur berkata...

salam..sis da 4 -1 ni,,cam kalah je

Farah Shamsudin berkata...

farah tak minat bola kak..

IMANSHAH berkata...

i tengah tengok le ni

hani@debumelukut berkata...

nope! not me.

ajumohit berkata...

5 - 3 dah kak, go msia!!!

diana berkata...

kalah pun tak pe.
yang penting jangan kalah banyak..
pusingan kedua nanti kat bukit jalil kita belasah cukup2..

Papa Mifz berkata...

betul2...kat Msia nanti kito tgk sapo yg kono...

~izan~ berkata...

wah akak,sempat lagi tu berblog sambil tgk bola hehe

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

saya suka tgk bola,tp tgk gak pasukan mana yg main.klu menyakitkan hati dan rasa cam malu jek persembahan..saya tgglkan je sis.hehe

ShErA berkata...

shera pun tak tau kenapa baru je minat bola... dulu buat tak tau je pasal bola ni...

exora berkata...

minat wei...2 kali dh g stadium bkt jalil tu.haha

shameel Iskandar berkata...

harap malaysia dpt bangkit dlm pusingan kedua kt stadium bukit jalil nnt

Azlan Hasan berkata...

hehe..bagus2 kalo akak minat..bola mmg best kak..hehe..hopefully malaysia bleh beat singapore 2ng leg nanti..nothing is impossible...

Regards,
-Strider-

Solihin Zubir berkata...

bagus akak.. slamat meminati bola.. jgn lupa sokong MU mcm sy.. haha..