selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Sabtu, 2 Julai 2011

"MABUK GAMBAR"

Assalamualaikum
selamat petang semua

baru lepas habis sukan sekolah
tahu-tahu ajolah kan
muka mesti sunburn punya
amiklah masa seminggu hendak cerah balik
saya kan kulit ala-ala mariyah karri..hehehe

jika ada acara-acara begini
majlis-majlis rasmi tertentu
pasti ada jugak DSLR merata-rata
uolls suka diambil gambar tak?

siapa yang tak suka gambarnya diambil
hendak-hendak dgn kamera yang hebat
pasti gambar kita mesti fotogeniklah
perasanlah jugak muka kita tu cun melecun..wahahhaa

ke ada orang yang tak suka bergambar?
pelik tu..memang pelik..hehehehe

sekarangkan musim kamera dslr
uolls semua ada ka kamera itu?
saya belum ada lagi
kena pupuk minta dulu gamaknya..hehehe

p/s: hepi weken uolls!!! ^__^

24 Rajin Komen:

MamaEma berkata...

saya bukan mabuk gambar kak..tapi saya gila gambar...hehehe


dslr ada dua dah ni...tp bnyk utk part time job jer..

Papa Mifz berkata...

saya camera ala2 DSLR je kak...hehe nak beli betul2 DSLR bukan tau pakai pun...huhu

LYAfrina berkata...

lya mmg gila gambar dr kecik lg... dr zaman skolah..smpai skarang..kalo zaman dulu,,setiap bula, pling komang 2 roll kodak nk kena cuci.. skarang senang... blh ambik sbyk mana pic.y x bkenan buang..

** alhamdulillah..tcapai gak nk memiliki dslr... tp hadiah la..kalo nk beli ntah bila dpt merasa

Citarasa Rinduan berkata...

suka sangat2 dslr..
jom ayu snap pic mama sarah

ct cat berkata...

gambar dslr cantekk...tuh y wat maken perasaan tuh..huhu...

Bionic women berkata...

xder lagi dslr, ada semipro ajer..huhuhu..x mampu ag.

terasa seperti retis plak kak ek, bila merata org amik gambar kita.hahaha

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

saya minat DSLR , hadiah besday last year dpt hadiah dr hubby.tp adik lum mahir guna lg sis sbb adik lbh suka jd modelnyer.

Acik Erna berkata...

sarah-najwan..ada jugak yang tak suak..kaka ipar acik tu..
kan main susah..menyorok memanjang..dapat pun kalau dia tak sedar..ada la gambar dia..

ieda berkata...

eekekek saya kak sejak ada dslr nie suke tul bergambar tapi camea saya tu selalu adik pijam .. saya dah nak jual kat dia ngeeeeeeeeee .
.
jom kak teman saya beli camera baru , sony ke cannon yg cantik tuu kecil tapi leh letak gadget depan die :))

ShErA berkata...

shera tak ada dslr lagi.... tp, teringin nak beli satu... kena saving banyak lagi ni

Pn DG berkata...

aku dok suka bergambar dah....sebab rasa cam molel sangat aku loni dalam gambar...hahaha

exora berkata...

sy pun sk sgt2 bergambar..tiap kali ada mjlis mesti geng2 i dh jd model dlu..haha

Kalamhati berkata...

hehe ambo tok suko bergamba..ambo suko amik gambar oghe..

IMANSHAH berkata...

ambo suka ambik gambar tapi dok suka bergambar

kayzie berkata...

dslr ad..tp sll tak bw coz penat nak kelek kamera bsr n anak..so bw kmera kecik jek sll..huhu..kl ad ayahnya br dia rjin nak bw..

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe memang gile lensa kak..hari tu waktu jadi pengapit..cameraman asyik usik awe pula naik malu :)

♥cmª shIemª♥ berkata...

cma mabuk amek pic org..tp diri sendiri punya pic.xmau..hehehe...rosak pic tu nnti..
DSLR???ermm..nk cuba jugak tp xtau bila bole memilikinya...

hani@debumelukut berkata...

DSLR? dah lama nak tapi orang buat2 tak faham...aduiiii...

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

salam perkenalan....asben akak dah 2 thn lebih pakai kamera ni tp hanya digunakan utk amik gambar org kawin jerr...mula2 beli kamera tu teruja jugak utk bergambar ke situ sini tp lame2 mcm x de ape dah...huhuhu...okla, ade masa nanti jenguk2 lah blog akak pulak yer...ade kain pasang menunggu disane...mekasih....

~ yus ~ berkata...

suka tengok gambar guna dslr, tp tak tahu guna, dan susahlah anak berderet ni. Guna compact je senang..huhu

azieazah berkata...

Kak Azie pernah beberapa bulan dok guna DSLR kawan punya sebelum ada kamera digital sendiri.

Mula2 dulu tak berapa minat, tapi bila dah ada kamera, mesti minat datang nak snap itu ini! Yang pelik2 pun kita nak tangkap juga buat kenangan.

Anak Kak Azie semua tak suka bergambar, kena paksa atau candid baru dapat.


“Sebut ZIZAN lagi, Azie?”

diana berkata...

dslr??teringin tapi mahal la..
nak kumpul duit la nak beli..
sekarang pakai kemera murah je.tapi jarang pakai sebab kamera murah..kan??nak bawak jalan2 pun malas sikit..jadi kalau rasa nak begambar pakai enpon je..kalau majlis2 kenduri ke apa bawak la jugak kemera cikai tu..heheh

Farah Shamsudin berkata...

bila amik gambar akai kamera canggih tuu, abis sume jerawat nampak.. hehehe

Solihin Zubir berkata...

sy minat tu dh ada..
cuma nk pupuk kewangan ja.. hahaha..