selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Rabu, 20 Julai 2011

"BAU ITU..HUK HUK!!"

Assalamualaikum
masuk rumah terbau sesuatu
sangat menusuk hidung

saya sangat pelik
saya sangat cam bau ini

saya teruja akan bau itu
saya bersemangat membuak-buak
saya mengambil parang
parang yang tersangkut
saya cuba untuk menetak
dua tiga kali saya tetak
tepat di atas kepala
tetapi saya gagal

saya letih
saya capek
lantas saya biarkan
saya kecewa

gamaknya kena tunggu hubby
barulah saya dapat
DAPAT APA??????-------------------------------->
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*parang pun masih dengan duyan yang tak boleh nak tetak tu..huhuhu*

p/s: tak sabar nk makan weh!!!...hubbyyyyy..cepat balik..hehee

23 Rajin Komen:

ajumohit berkata...

meh nk tolong kopekkan, tp isi saya punya lah hahahahha

~ yus ~ berkata...

hihi..akak. Ingatkan apa tadi.

Teringat yus masa kecik2, nak sangat makan durian tapi tak tahu nak kopek.

Tahu tak yus buat macam mana.

Yus tetak di tengah2 tu terus sampai terbelah dua, lepas tu korek2 isinya haha...

Jadi ulas durian tu dah tak cantik, solid molid, semua terbahagi dua...

Akak try le buat gitu...yg penting cepat dapat makan kak..ekekek

hyazz berkata...

aiyaksss...meh sini nak tolong..sian nye

diana berkata...

cocok kat tengah2 dia tu..
atau pun kat tengah2 garisan dia..
lepas tu terbuka la dia..
tak reti meh hantar kat umah saya..
hahahahah

En iLham berkata...

hahaha
biaselah tu. selalu saya suruh orang kat kedai durian tu rekahkan sikit. senang nak kopek bila balik nanti. tak payah nak guna parang..hehe

ShErA berkata...

sedapnya... shera tak dapat makan durian lagi tahun ni...

MamaEma berkata...

makan reti..kopek tak reti..haish...

Papa Mifz berkata...

papa mifz pun kurang mahir kopek2 nih...mkn tau la...muahaha

Mama Zara berkata...

kecik2 dulu nak makan, tp tak de org bukak kan...saya ambil buah tu...naik ke rumah atas (bukan 2 tgkat, tp jenis rumah kampung dapur bawah), pastu saya baling dari situ...hehe

dah terkopak sikit, senang lah nk kerjakan :)

Kalamhati berkata...

hahaha duyan tok masok lagi tu..tok pun masok pakso tu..tu payah yang cekoh tu..hehe

Yasminhamid berkata...

hahah.. dah agak dah. mesti durian. muda lagi kot.. tu yang susah. kalau dah masak sikit, mesti lagi senang nak buka

mamalieyna berkata...

hikhik...kt sini mana2 je mesti nampk buah duyan ni, tp smpai skrg, tk rasa nak beli..hee~ tak terasa pulak nk mkn, elok la kan time peknen ni, tak elok mkn duyan..hee~

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

hehe..jenis doyan yg payah nak dibelah ye sis..sian sis.saya mmg gagal la dlm kerja camni..biasa mak atau hubby yg belahkan

sayangsayangibu berkata...

heheheh...tak best makan org lain bukak

bila kita dapat buka sendiri, perhh... nikmat makan doyan ;p

Amy Syaquena berkata...

wah buah dolian ow , amy kureng sikit buah ni tapi tempoyak no 1 hehe.. so kalau dah kureng confirm nak bukanya pun x tau..

Farah Shamsudin berkata...

wahhh! duriaaannn! sedap tuu..
farah pun mmg tak boleh nak tetak.. mesti kena tunggu hubby gak..

najihah sahami berkata...

hahha..saspen je kak sarah nih. ingtkan ape. hehe..meh nak tolong tetak. hancur la jawabnya. haha

~izan~ berkata...

akak nie,kalau bau ni,izan rela tadah hidung hehehe..

Azlan Hasan berkata...

igtkan bau ape tadi..hehe..chantek buahnya..isi dia mesti camtek kan???hehe

Regards,
-Strider-

exora berkata...

hehe..sm la mcm i, sk mkn tp jrg sgt2 berjaya mengopeknya..

A.s.t.i.n.a berkata...

nak doyan..
nak doyan..
nak doyan..

ieda berkata...

AHHAHAH semalam mlm suami saya bawa kak .. ngantuk x daya nak layan dah :)

Solihin Zubir berkata...

nk buka durian kena kopek, bukan tetak.. haha..
kena jolok hujung parang ke btol2 bucu durian tu.. heheh..

cewah.. mcm pakar durian plak.. :D