selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Khamis, 14 Julai 2011

"MEKAP TIME!!"

Assalamualaikum
selamat petang semua

sesudah membaca semua komen
tentang skill memasak itu
saya dapat simpulkan bahawa
saya kena rajin-rajinkan meng"google"
untuk melihat resepi-resepi baru
baru idea masak bole mariiiii

sekarang kita bicara hal lain pulok
hal yang berkaitan dengan wanita..ehhe
uolls suka mekap tak?
maksud saya lengkap mekapnya
dengan lipliner, maskara, eye shadow
dan beberapa lagilah-->saya tak reti namanya..hehe

saya ini hanya tahu guna
lipstick dan bedak compact ajo..huhu
lain-lain tak pernah pakai
sekali sekala macam teringinlah
hendak dimekapkan lawa-lawa
tapi saya ini memang serius
serius tak pandai hendak guna
alat-alat mekap gtu..tak biasakan

semua wanita mesti suka mekapkan
sama ada tebal atau nipis aje
ini contoh mekap daripada
ahli MEKAP yang bukan amatur!!!!!

**sampai menangis mek sarah dimekap bedak oleh najwan**

p/s: mek sarah : lawa tak saya???

25 Rajin Komen:

Kalamhati berkata...

hehehe sian ko mek sarah keno khenak ko abe dio..

demo nok try ko?nato ambo request ko izan suh dia mekap demo dess!haha

mama rifQy berkata...

comel jeeee..sbb nanges..merah mata die nanges!!

ShErA berkata...

mek sarah nangis tetap comel... shera paling tak gemar mekap... hehe

zaidah berkata...

siannyer sarah tu...sampai nangis kena makeup....

Ujie berkata...

tak minat make-up mcm2, cukup sekadar lipstick & compact powder. suami pun tak bagi, tak asli..^_^

rara pinkmafia berkata...

ehehehehe knp sampai nanges2 tu.

Hanis Azla berkata...

budak perempuan kan kak.. klu tak lawa tentulah dia tak suka.. smp nangis2 dibuatnya.. saya pun tak reti mekap.. sekadar bedak, lipstik dan blusher aje.. yg lain2 tu mmg fail..

Eliza berkata...

mek Sarah buat macam mana pun tatap cantikkkk...di mata auntie...

~ yus ~ berkata...

haha...mek sarah tetap comeyy walau berbedak dan mata berair begitu...

yus pun tak pandai mekap kak...sama mcm akak, lipstick dan bedak compact ajo..hehe

A.s.t.i.n.a berkata...

ibu tak adil! tak adil!
ibu mekap sendiri jelita..
mekap kami bagai tepung gomak..

takmadil.. tak adil..
hidup PAS!

azieazah berkata...

Kak Azie ada semua. Mekap untuk keyakinan diri sahaja. Tak mekap nanti nampak macam pucat lesi. Maklum kedut dah banyak. hehehehe

Wordless Wednesday: Siaran Tertunda 13 Julai...

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

alahai mek sarah...naper nages?kan dah lawa tu

ajumohit berkata...

mekap nipis jek, malu jeragat byk hhehe

exora berkata...

hahaha...
dh mok dia x panda makeup..
bia la abe dia makeup adk ksygnnyer...

Acik Erna berkata...

sape la punya keje mekap kan dua beradik tu..he he..suka tengok

Zue AnnaLeeya berkata...

sayo pon dok reti mekap..
stakat paka lipstik denge bedok jah...
huhuhu....

Farah Shamsudin berkata...

comeyla tuu..

Bionic women berkata...

hahahhaa..entry pada awalnya agak serius, tapi upenya ada selingan yg lucu..hehe..tomei ler tu..haha

saya pun bedak ngan lipstik jer, kalau pakai eyeliner tu rasa sangat beria dah mekap..hehe

diana berkata...

sayu je tengok airmata mek sarah..:p
saya suka mekap..
tak de sapa ajar pun..
dulu ikut kengkawan..
lepas tu rajin tengok video mekap kat youtube..
sekarang blog mekap pun ada tau..
lupa dah blog sapa..

Fariq berkata...

style la tu akak tau guna lipstik n bedak compact.. saya nak bukak lipstik pon tak tahu lagi la sadis.. hehehe

jgn marah ye.. gurau2 je pagi jumaat.. :p

ieda berkata...

ahahahhaha habis mek sarah jadi mangsa .. adoi ! ekekekek :)

kayzie berkata...

tak suka pkai lipstik coz sll bibir jadi kering n merekah..suka pkai eyeliner jek..:)

sian dia sampai ngis..huhu

wahida berkata...

kesian mek sarah..kena paksa mekap ke tu? hehe...tapi comel la mek sarah ni...

kak, saya kalau gi keje, setakat pakai bedak compact ngan lipstik je, takut kena ngorat..hahaha!!

Piasara berkata...

"hehe..budak2 biasalah tu..normallah kalau dia suka nak tiru apa yg kita buat..ank2 akk dulu pun mcm tu...lipstik dan bedak pantang lepa..habis dikerjakan diorang.."

♥cmª shIemª♥ berkata...

ade jugak mekap...tp celet2 biase je..

huhuhu..awatnye mek sarah nangessss tu...