selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Isnin, 11 Julai 2011

"NAK DRIVE KETE INI BOLE?"

Assalamualaikum
hapdet cepat-cepat
sebelum pi skol
kelas tambahan edisi malam deh..hehee

sudah dua hari saya tengok
sudah dua hari saya dok teringat-ingat
jikalaulah saya mampu dan boleh
saya hendak pandu kereta ini:


**kredit pic to google**
saya tahu rega kereta ini
memang tak mampu dik non
tapi saya rasa jika saya pandu kereta ini
saya rasa begitu gembira tak terkata
rasa seperti sesuai sangat dengan saya
yang kecik molek halus beles ini..waakkaka

tapi kalau yang di atas itu tak boleh
boleh pandu yang ini pun okehlah:

**kredit pic to google**

inilah kereta idaman saya
tapi mengikut kata hubby saya
"awak sesuai dengan myB ajo..cun sangat dengan awak..hehe"

p/s: aloh la hubbyku..berangan is FREE!!!

17 Rajin Komen:

Citarasa Rinduan berkata...

tabik toing@2.. dgn mama sarah, update wlau ada kelas mlm..

ps: nak tau, kita sama2 ada impian y sama..

hehhe..
kamu dapat drive myb..
daku storm jerlah..

nanti kita cari ya.....
yang gambar ke 2 pun okey...

Farah Shamsudin berkata...

tak salah berangan kak..mana tau kan.. jadi kenyataan pulak kan..

ShErA berkata...

comel kan kereta tu.. shera teringin nak beli kereta suzuki swift.. comel..

sayangsayangibu berkata...

boleh je
ada test drive ambik lah peluang
kalau adalah..tp biasa kereta riburaban gitu mana ada test drive lainlah bebetul nak beli kan?

myb pun cantik, ambik yg baru tu ;p

Kalamhati berkata...

hehehe nati ambo gi pinje nga Mr Bean kejap buat demo test drive!ekeke

diana berkata...

mesti comel je bila drive kereta yang bwah tu..
mcm erra fazira dalam mertua vs menantu..tengok tak???
hehheh

radziah AR berkata...

angan2=impian
kadang-kadang ;
impian kan jadi kenyataan
so, biarlah kita berangan, mungkin 1 hr nnt dpt drive ...
cayalah.....

Eliza berkata...

verangan tak salah awak..kot2 lelama jadi kenyataan. tapi saya tak minat kete tu. mcm tak berbaloi ngan rege nya kan? mahal giler tapi comeyyy...

Sofya berkata...

oohhh minat kereta mr bean.. mahalkan harga dia berbanding saiznya...

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

awe ni kereta minat tapi nak bawak penakot..hehe

azieazah berkata...

Berangan saja, apa salahnya. Bukan kena bayor.

Kawan anak Kak Azie ada keta camni. Baru umur 18 tahun. Memang kagum giler kitaorang tengok dia drive keta nih...

Aura Seperti Ini Memang Sukar Nak Cerita...

apik pehe berkata...

hehehe..blogger tegar kak ni..hehe..
semangat tuh update walaupon nk g kelas doh..

kak..apik minat jugop keto ginih

♥cmª shIemª♥ berkata...

hehe..akak pun minat kete comey lote ni...

eelobor berkata...

kreto hok pertama tuh sesuai la ngan cikgu bowok gi skoloh,... huhuhuhu

~ yus ~ berkata...

Teringatlak Adam bawa kete yang kedua tu dalam citer AdamMaya kan...

Sarah Syazwani berkata...

akak mmg suka keta comel2 ye..senangla nk parking leh men masuk jek..hehe

Azlan Hasan berkata...

boleh kak..pergi dekat showroom terdekat buat2 cam nak beli pastu mintak pandu uji..hehehe..dapat la akak memandu kereta tu..hehehe

Regards,
-Strider-