selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Ahad, 24 Julai 2011

"TERIMA KASIH | HADIAH"

Assalamualaikum
selamat pagi ahad semua

tengah hari semalam
saya mendapat bungkusan
melalui pos laju disampaikan

saya dapat jangkakan
itu bungkusan daripada
blogger AMY - SinarRaudah

bagai tak sabar anak-anak saya
hendak membuka bungkusan itu
dan inilah yang terdapat dalam bungkusan itu
tara!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


bukan mek sarah yer
yang berada dalam bungkusan itu
tetapi baju gaun berwarna merah itu la
sedang molek dan sesuai sangat
dengan mek sarah..
bolahlah jadi baju raya nati

terima kasih AMY
sumbangan saya tak seberapa kepada AMY
tapi hadiah AMY sungguh menarik

dan saya akan mendapat satu lagi hadiah
tungguuuuuu...daripada blogger femes tau

p/s: jam 3 ptg..saya akan ke skol..demi tugas!!

28 Rajin Komen:

~izan~ berkata...

lawak la akak ni,boleh plak dia kata bkn mek sarah dlm parcel tu hehe...dh tentu la bukan hehe

comey merah!~

IMANSHAH berkata...

alala, mula2 ingat budak kecik tu yang jadi hadiahnya..uhuk

Princess Nur berkata...

ala comelnya gaun merah mek sarah :)

Kalamhati berkata...

hahaha kalu mek sarah dale bungkusan tu harus demo pengsan..haha

azwa amani berkata...

comelnyerrr.. akak Amy memng pandai pilih yang cute2.. hehehe :)

Amy Syaquena berkata...

Alhamdulillah lega hati bila barang sudah di terima , dan sesuai dengan mek sarah..shantik mek sarah pakai naik colornya sebab kulitnya cerah... terima kasih juga kerana akak sudi menjayakan contest amy,Thanks...

eiela berkata...

comelnya dia dengan gaun merah tuh. cute.

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

wahh dpt hadiah.bestnyer.makin cumil mek sarah ni ngan gaun merah

♥cmª shIemª♥ berkata...

dah sampai hadiah nye???
mek sarah dah comel...pakai baju kaler tu lag ciomel..sesuwai....

Scya Lollita berkata...

wahh sonoknye . cantek ^_^

~ yus ~ berkata...

cantik kak..suka tengok!

exora berkata...

hehe..comei wei anak mok paka baju gaun tu...

En iLham berkata...

sangat comel mek sarah
baju cantik tambah lagi comel..hehe

azieazah berkata...

Tahniah dapat hadiah.

Memang sungguh cantik dan terletak jer gaun tu ke badan Sarah. Warnanya sangat sesuai dan nampak manis.

Buat baju raya tau! Nanti posing ambik gambar lagik. Kak Azie geram tengok bebudak bergaya dgn gaun camtuh!


Melepak Tanpa Kepak...!

Azlan Hasan berkata...

wah...lawa2...hehhe..congratulation kak..hehehe

Regards,
-Strider-

ajumohit berkata...

kiutnya sarah dgn gown merah tu..tahniah kak

Citarasa Rinduan berkata...

tahniah mama sarah..

aduhai, mmg rezeki mek sarahlah..
sesuai dipakainya,,

buat baju raya mmg sesuai

bersama kak Es berkata...

cantikkknya!! merah mmg menceriakan utk anak2 :D

bertuah sarah

LYAfrina berkata...

comel :-)
blh jd koleksi baju raya...
rezeki tu

Acik Erna berkata...

cantiknya baju tu..pandai amy belikan..bertambah comel mek sarah pakai baju tu.

ShErA berkata...

cantiknya... sesuai betul baju tu dengan anak akak...

eelobor berkata...

huhuhu....bertuah badan sungguh si mek sarah tuu

Sarah Syazwani berkata...

cantikknyer baju tu..ank sy da xmo pakai gaun2 ni..suka pakai suar jek..:(

apik pehe berkata...

kak..sori lambat sangat tau..
apik takde internet tetap kat ampang ni..hehehe...

wahhhh...mek kecik tu comey sokmo la kak..hehhe

diana berkata...

comel nye dia...
saya dapat duit sarah.
nak buat entry jugak la..
tapi tunggu bila dah beli barang dengan duit tu nanti.
ahhaahah

Izan Ishak berkata...

comel sungguh mek sarah n gaun merah itu~

puanbee berkata...

ye lah tak kan mek sarah lak hahaa

A.s.t.i.n.a berkata...

kalaulah anak3 astina dpt itu, pasti... tidak muat uwaaaaa