selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Ahad, 2 Januari 2011

** TERAPI MINDA **

Assalamualaikum
selamat pagi semua

semalam saya bersoping
untuk kelengkapan sekolah anak-anak
dua hari sebelum buka sekolah
barulah berkesempatan membeli
macamlah bizi sangat saya ni..hehe

dan ini juga dialog NAJWAN semalam:
"mak..lambat betul nak sekolah"
hehe..kemain nak sekolah
hari tu masa orientasi menangis..huhu

teringat zaman kita sekolah dulu
macam tak sabar-sabar hendak sekolah
peralatan sudah ready semacam
al-maklumlah seme barang baru
itu yang bersemangat sebenarnya
dan lagi satu semangatnya
saya rasa hendak jumpa
kawan-kawan sekolah..hehe

*******************************

begitu juga kerjaya saya sekarang
hampir dua bulan saya tukar kerjaya
dari guru---> suri rumah sepenuh masa
[walaupun ada gak ketika saya pi sekolah-setel urusan]
mulai esok saya tukar kerjaya pulak
dari suri rumah sepenuh masa---> guru
no more cuti-cuti dok berlingkau kat rumah yer..
[ada gak..hari minggu..hehe]

jadi mulai hari ini
kena terapi minda
bersedia fizikal dan mental
untuk kembali ke sekolah
demi amanah dan tanggungjawab
yang menjanjikan tugasan pelbagai
selain tugasan hakiki mendidik dan mengajar

semoga tahun 2011
saya lebih bersemangat waja
dan bersistematik serta wajib proaktif
untuk kegemilangan prestasi kerja saya


**gambar kenangan dengan rakan guru**

"SAYA BERSEMANGAT UNTUK KE SEKOLAH"

p/s: mengalahkan si NAJWAN saya ni..hhehee

18 Rajin Komen:

Yasminhamid berkata...

sama ngan saya.. tak sabar nak ke sekolah.. tak sabar nak dapat anak2 baru.....

Ati Masrif berkata...

Mulakan tahun baru dengan semangat

selamat kembali ke sekolah sarah

azam baru kita nak lebih berdisplin!!

Hanis Azla berkata...

semoga terus bersemangat yer cikgu.. he..he.. teringat masa zaman nak buka sekolah dulu, mesti nak cuba baju & kasut sekolah baru berulang2 sbb x sabar nak ke sekolah.. tp anak2 pula walaupun tak sabar nak ke sekolah takdelah buat perangai macam tu..

ch@ berkata...

mesti akak teruja sama dgn najwan. teruja nak masuk sekolah ;)

PuanBee berkata...

macam menteri dah bg ucapan nih!

Gayahspears berkata...

wah... ade pulak terapi minda ya.. adik beradik motivasi la ni ya akak..huhu

ieda berkata...

akak !

selamat kembali ke sek ..

biler nak jumpeee !!!

Zaidah berkata...

selamat kembali ke sekolah...dah lama bercuti...jeles tau...

diana berkata...

cikgu2 ada tak beli baju baru untuk mengajar??
heheh

SYaMiLa berkata...

ahmad pun camtu gak..tk sabar2 nak ke sekolah tadika esok..

sya lak malas nk pi keje...he3...

Kalamhati berkata...

hehehe saya tengah kumpul semangat ni...
sok jadual bakal berubah..takde lagi berlingkau ataih katil smpi tengahari...hehe

eelobor berkata...

hehehe, selamat mencurahkan ilmu kepada anak bangsa...

kak Erna berkata...

selamat menjalankan tugas..
mendidik tugas yang mulia..

azieazah berkata...

Semoga semangat ibu guru dan anak akan terus membara sehingga hujung tahun. Seronok jadi guru, ada “anak” ramaiiii....

Amy Syaquena berkata...

Selamat memulakan tugas sebagai pendidik kak...

aibaks berkata...

semoga tahun baru beri inspirasi baru dan menjana transformasi diri..haha

Solihin Zubir berkata...

slamat kembali ke skolah..
blajar rajin2 ye akak.. haha.. ;-p

sarah-najwan berkata...

min= betul kan..mmg xsabar..

ati= tq ati..

hanis= hehee..skrg..kita lak yg lebih2 kan..budak2 biase je..

cha= yup..kalah najwan..hehee

bee=ye ke?..ehhee

cikgayah= motivasi jugak nih..esok kan nk keje

ieda= tq..tu la..bila???

zaidah= tq..

diana= xde diana..xsempat jahit..kain ada..

syamila= hehe..jgn malas..ahmad rajin tu

kalam= kumpul2..tu la..xle berlingkau doh

eelobor= tq..

kakerna= tq..

kak azie=tq kak..anak mmg ramai..sekelas shj sudah 30..bygkn 4 kelas..

amy= tq..

aibaks= insyaAllah..

solihin= aikk..ngajar rajin2 lah..hhee