selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Khamis, 20 Januari 2011

** HALWA TELINGA **

Assalamualaikum
selamat pagi semua

pasang radio tak dalam kereta??
mestilah pasangkan
itu acara wajib bila masuk kereta
tekan aircond dan mesti radio

pandu kereta ini
kadang-kadang kita akan stress
dengan masalah jem tanpa roti
antara cara hendak kurengkan stress itu
buaikan halwa telinga kita
dengan dendangan dari radio
biasanya kita akan ketawa sorang-sorang
mendengar celoteh DJ yang bertugas

saya paling suka dengar radio paling hangat itu
hendak2 panggilan hangit
memang sukalah
kena pulak masa disiarkan itu
saya on de way ke skoloh...hehe
kita jadi tersengeh-sengeh sensorang
**agak-agak orang lain tengok camno yer..ahhahaha
**nape dia ni tersenyum tersengeh dalam kereta

jika perjalanan balik kampung
ada yang suka pasangkan ayat-ayat al-quran
terutama jika memandu waktu malam
ada saya dengar kawan bagitau
jika kita pasang ayat al-quran
pastikan tingkap dibuka sedikit
agar makhluk halus yg ada dalam kereta
akan keluar - jika ada yer!!
TAPI ada gak yg bagitau
tak boleh buka tingkap walau sedikit
dikhuatiri makhluk ini akan masuk
mana satu yer??

apa-apa pun
pemanduan yang selamat amat penting
gunakan apa-apa cara sahaja
agar kita tidak berasa tertekan
sepanjang pemanduan

p/s: panggilan hangit hari ini memang superb!!..hahaaha..

27 Rajin Komen:

Miss Yaty berkata...

akak, yaty pun suke dengar HOT fm bila pegi kije...memang gelak sorang2 kalau layan radio ni...lagi2 panggilan hangit tu..hihi..memang superb lah..harap2 tak terkena kat diri sendiri je...;P

eelobor berkata...

nak panggilan hangit? meh sini no fon nak bagi kat deejay. hahahah

muaz, kalau masuk kereta, dia yang tukang bukak ekon & pasang radio. itu perkara pertama dia buat setiap kali masuk kereta.

ieda berkata...

saya suke dgr THR kak .. best sgt .. lucu .. :)

sarah-najwan berkata...

miss yaty:
hhe..tu wajib dgr..

eelobor:
hahaa..xle nk kenakan akak deh..

ieda:
suka gak thr..gilir2 canel nati..hehe..kuantn byk gak pilihan canelnyer..

~ yus ~ berkata...

Saya pagi2 suka dengar sinar FM...:)

kakngah berkata...

masa keje dulu, aku suke dgr sinar pagi. mmg terbahak2 sensorang cam mak lampir sedang memandu.. hahahah!!

Ellen berkata...

Lama tak dengar radio..radio rosak..miahahaaha

munna berkata...

munna jiwa klasik sikit.. minat on radio channel klasik nasional saje

sarah-najwan berkata...

yus:
tu feverit laki akak..lagu2 nostalgia zmn 80an..ckuo suka dia

kakngah:
hahahaa..mcm xpe..

ellen:
owh..beli baru ellen..

munna:
gtu ke..bgus awk...

alfa juliet berkata...

mmg best dgr panggilan hangit...hot fm mantop

Das berkata...

aku suka gak...panggilan hangit...boelh pekena mu ni...hehehe

suri solehah berkata...

saya biasa suka sinarFM..tp langkawi tak dek jem cam penang..jd 5 minit je dalam keta..

deCrewz berkata...

Nanti Jai nak buat tuk akak pulak la panggilan hangit.. Ops, tercakap sudah..wahahaha

Ain berkata...

ain jarang bukak radio dlm keta sbb sarah asyik nak pasang lagu dia jer...

insyaallah by maher zain...

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

akak..sejak radio berbahasa arab..adik layan lagu2 mp3 je ..huhu

azieazah berkata...

Kak Azie dengar radio kat tempat kerja saja.

Panggilan hangit dengar time kerja. Hari ini cuti, radio kat rumah jarang on.

Panggilan hangit paling best Kak Azie dengar ritu, tentang Keripep Buffalo! sampai buat entri kat blog. hahahaha

Izan Ishak berkata...

suka panggilan hangit tu. jgn kita yg terkena sudahlah ye~

Solihin Zubir berkata...

jem tanpa roti! haha.. suka ayat tu!
hhmmm.. kdg2 pelik gak kan..
kebanyakkan yg terkena tu hari2 dengar hotfm..
tp bley kantoi jugak.. haha..

sarah-najwan berkata...

aza:
yezza..

das:
mu try la..hahaa

suri:
hehe..saya pom dgr radio dlm kete je..time xnaik kete..xdgr apa..

decrewz:
heeehe..xdpt kot..

ain:
hehe..biar la bg can..

LM:
huhu..mahir BA awk ni kan..untung gak

kak azie:
mmg best panggilan ni..saya suka yg kes ayah xle dgr"jika xde diut jgn berhutang"..tu mmmg lagi superb..

izan:
hehe..jika terkena..best jugak..hehe

sarah-najwan berkata...

solihin:
tu la..dorang terer bab gini..kita xjangka..

sweetsal berkata...

dh lama xdgr radio dlm kereta, rosak, geramnye..huhu

diana berkata...

saya tak dengar radio dlm kereta..
selalunye pasang cd je..
kat rumah pun kadang2 je dengar radio..
biasanye thr lah..:)

sarah-najwan berkata...

kaksweet:
kene baiki tu..jika saya xdgr radio dlm kete..cam stress gak..hee

diana:
owh..jrg dgr cd sb xpenah beli cd..hhee..

Cma Shiema berkata...

he3..cma dpt dgr radio pun time2 bwk keta..akak pon lyn hot fm??
samela...bole menyengeh sorg2 dlm kete bila dgr panggilan hanget ni..

MamaYatie berkata...

samalah kita..kdg2 bukan takat senyum..gelak pun ada..org sblh tngk mesti heran..hahaha

SYaMiLa berkata...

sama la kak..tp skrg ni sunyi je..radio rosak...malas nk repair...he3...

nba-Nur berkata...

Mesti buka radio waktu perjalanan nak ke tempat kerja.. :) Suka dengar slot panggilan hangit.. memang lawak abiss... :)