selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Selasa, 25 Januari 2011

** POSTO-POSTO **

Assalamualaikum
selamat pagi semua
laporan cuaca hari ini
hujan sejak semalam
maka kehujananlah kami
di dalam kereta..ehhee

posto-posto-posto!!!!!!!!!
teringat zaman dolo-dolo
mesti menunggu layangan surat
ehem..ehem..dari orang tersayang!!!
cewah..mengimbau kenangan betul

ada antara uolls sekarang
menunggu surat berbau bedak
dari pasangan masing-masing??
mana ada zaman sekarang ini
semuanya berasaskan teknologi
sms/henpon/chatting/web camera/etc

jika zaman saya dahulu
suratlah penghubungnya
jika ber$$$ sikit hasil lebihan duit belajar
pegi cari sahaja public phone tau
mana ada henpom2 canggih bagai nih
jika sapa ada henpon zaman saya dahulu
memang orang itu sangat mewah..ehhhee

jika hari raya gak
macam tak sabar-sabar
menunggu kad raya..ehhehe
sekarang hado???..tak adanya layangan kad raya
yang adanya layang kad sms dan mukabuku sahaja
betul tak???

mengimbau betul zaman dolo-dolokan
uolls ingat tak???..hehehe

p/s: hendak senaman naik turun tangga nih..ehhehee

26 Rajin Komen:

A.S.T.I.N.A berkata...

Saya tetap suka cara ortodoks..
sebab suka buka baca balik.. cium2 bau.. huhu takde dah zaman ni...

suffer8zine berkata...

wahhh mengimbau kembali

Terkini : Fakta Menarik Tentang Perempuan

noor berkata...

akak teringat plak zmn bgayut kt public phone hihihihi.
kalau kt utm siap leh curi line ckp lama hahahah

Das berkata...

itula kan....tgk kad2 zaman sekrg cam tklaku je kat kedai tu....rindu.....

kak ina kl (1) berkata...

best kan bila teringat kenangan lama..terutama kalau beli kertas nak tulis surat tu sibuklah cari kertas yang berbau wangi dan berbunga-bunga...budak skrg tak guna cari kita kan.

suri solehah berkata...

sarah tang surat buh bedak tu yg tak tahan...pas tu pecah kaca pecah gelas..huhu

~ yus ~ berkata...

betul tu kak, saya ingat dulu kalau lepas 2 minggu tak terima surat SRD saya boleh jadi mengong..hahaha.

Saya pernah buat entri pasal ni juga tahun lepas tak silap. Awal tahun.

MamaEma berkata...

memang best bila ingat2 kenangan bercinta..

Hanis Azla berkata...

seronok kan zaman tulis2 surat dulu tu.. feel dia lain macam sikit.. lg feel bila dpt surat balasan.. teringat juga zaman bergayut kat public phone.. rasa mcm tak cukup2 duit syiling yg di bawa.. he..he.. nostalgia betul..

diana berkata...

rasa seronok dapat surat tak sama macam dapat sms..
heheh..

Cma Shiema berkata...

utus surat?berbedak2??he3..zaman skola dulu ado la..la ni xde...

rindu ngan kenangan dulo2...

sarah-najwan berkata...

astina:
hehe..mmg best zmn itew..keh3..

suffer:
mmg terimbau..

noor:
akak pom penah..tapi yg xbest dok ostelkan..barisnya panjang weh..nk chakap cintan2 pom xshenang...hahahhaa

das:
betul das..kad tu yg recyle bokalih..hahhaha

kak ina:
betul kak..ketas bunga2..wangi..sampul pun penuh nge bunga2..kelakar lak..skrg budak loni kenal sampul coklat je..

suri:
hahaha..kasi wangi sket..pecah kaca dan pen merah pen biru..hahahaa

yus:
smpai gtu kan..akak pun..setiap mggu dpt surat dr hubby..hehee..kalu xdpt..resah menunggu..

mamaema:
hehe..nostalgia.

hanis:
mmg best feel dia..sgt gmbira dpt dibaca..jika baca xsah sekali je..maunyer ulang baca hingga dpt surat seterusnya..betul tak??

diana:
sms xbest..xmcm surat..bukn bole simpan byk2 pom..surat tetap disimpan dan dibaca ulang2..

cma:
ehhe..sempat awk rasa ek..

DKosongLapan berkata...

hahahahah....
awok ade lalu zaman ni....zaman mase takde henpon......takde email.....surat je le yang jadi penghubung....mase belajo dulu.... ghase best je bile selalu dapat sughat..... kekeke...kengkawan berbulu je tengok.....

nazirulhazwan~ berkata...

saya pakai surat lagi kak, haha, kadang nak buat spesial;p

sarah-najwan berkata...

D08:
hehe..sempat rasa yer...ni zmn hujung2 90-an nih..hehe

nazirul:
owh..bagus gak kamu..mengaplikasikan cara konvensional..hehehehe

azieazah berkata...

Surat boh bedak wangi jenama Cuticura atau Amami?

Simpan surat bawah tempurung ujung ampaian? hahahaha

AngahSayang2314 berkata...

wahhh sampai macam tue yeeee..angah nak ikut lehh...zaman dulu2

nuriz berkata...

zaman sekarang kad raya dah kurang, org guna sms je hehe

sarah-najwan berkata...

kak azie:
mmg bedak cap cuticura..hahaa..atau saya rembat bedaj johson adik saya dulu..

angah:
awk xrasa eh angan zmn surat2 ni..rugi tauuuu...

nuriz:
tu la..kad2 raya pun berlambak dijual tapi kureng laku..

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

surat cinta leh simpan dlm kotak kan sis?hehe

Izan Ishak berkata...

izan masih simpan surat2 cinta sampai sekarang, bila baca balik sangat kelakar. jadi senyum2 sendiri!

Amy Syaquena berkata...

wah mengimbau kenagan lame la pulak...

p/s: kak saya kurang faham dengan soalan akak , boleh akak terangkan tak.

Solihin Zubir berkata...

jemputan kahwin skrg ni pon main tag kat FB je...
adeyhh...

sweetsal berkata...

wah bestnye ingat zaman dulu2, pakai surat je kan, tiap2 hari tunggu surat cinta..hehe

sarah-najwan berkata...

LM:
tu yg mahal sb bole tgk smpai lani..hehe

izan:
baca depan cik abe tu..biar dia tahu tu ayat cintan cintun dia dulu..ehehe

amy:
hehe..akak da terangkan kat n3 baru amy deh..sori..

solihin:
yezza..da jimat kad ucapan tu..seme via fb blakow loni..

kaksweet:
hehe..nostalgia tu kak

puanbee berkata...

dulo dulo siap betanding dgn adik beardik lain kad raya sapa paling banayk kih!