selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Ahad, 22 Mei 2011

::SURA RUMAH | MEK SARAH::

Assalamualaikum
selamat pagi semua

mulai hari ini hingga khamis
saya akan ke seremban kerana tugas rasmi
dan mulai hari ini jugak
secara rasminya tugas surirumah
sudah jadi SURA RUMAH..ehhehee
my hubby la take over tuuuuu..

yang pasti saya akan memudahkan
segala urusan anak-anak dan hubby
uniform anak-->beres di"IRON MAN"
baju keje hubby pun sama
baju untuk mek sarah sudah siap-siap dipasangkan
tinggal masuk dalam beg ajo..

cuma risau urusan waktu pagi ajo
mesti kelam kalibut sebab alangkan saya
jika hubby OS pun kelam kalibut..huhu

dan satu hal lagi
saya risaukan mek sarah..huk huk
camana la dengan anak dara saya
yang manjo kededeks itu
alahai..jiwa sayu nih..
alangkan balik skol lambat pun
saya kerinduan ngan dia..inikan 5 hari di seremban
yang 3 hero saya tak risau sebab demo tu doh besar

apa-apa pun lappy tetap dibawa
mengurangkan kebosanan..hehhee
ye yor or je mengurangkan kebosanan
padahal ketegaran pada blog..wahahahha

p/s: hepi weken semua^__^

20 Rajin Komen:

Rozuan Ismail berkata...

lama2 ok le kot.huhu

ieda berkata...

ahahahah lama tu kak .. jgn lupe update ..

ermm saya percaya hubby akak boleh nyer .. mek sarah tu jgn risoo .. kalau susah2 meh letak umah saya .. saya bereskan ... ada jugak zahrien kawan :))

Acik Erna berkata...

sarah-najwan..seremban??tempat acik tu..sarah ada kursus ke..kursus dimana..

Yasminhamid berkata...

insyaallah akan dipermudahkan semujanya... husband rozi boleh! hihih...

Kalamhati berkata...

lamo jugop demo gi..

hehe lappy tok tinggal tuuu..ketegaran yg nyata..hahaha

ata mek sarah umah ambo takpo..bia ambo bowok gi skoloh..hehe

MindaMalay berkata...

Jangan runsing... ore jate nampok jah dok leh wat urusan umoh n anok. Tapi sebenarnya buleh... saja jer malas nok tunjuk klu bini ada depan mata... ha ha ha

eiela berkata...

wah, nak pergi seremban ek. jgn lupa singgah ke k.pilah. ibu mana tak sayang anak kan kak, pergi mana-mana risau je.

Latest Entri :
Panggilan RM1 Setiap Hari Ahad – Super Sunday Offer

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

sian..mek sarah dah la kecik lagi.huhu

apik pehe berkata...

haha..bloger tegar doh tu kak weh..gini2..kak ajar la mek sarah tu guna ym..nanti kalo rindu..bleh video chatting nga mek sarah..hehe

mamalieyna berkata...

lama tu,,sian sarah..eh mak dia pun..hee~ Insyaallah dipermudahkan semuanya..take care~

Pn DG berkata...

mu drive sendiri ke seremban ke...
pandai la tu....jadi sura rumah....mu ada dia tak tunjuk je...hu3

Papa Mifz berkata...

sure boleh nye...saya yg x byk pengalaman ni pun ok jer...hehe

diana berkata...

lamanye 5 hari..
kalau rindu telepon je..
hehe..takut nanti bila telepon lagi kuat rindu tu..kan??
lagi la rasa nak balik umah cepat2..

munna berkata...

LAMANYA KERJA LUAR KAK YE... MUNNA SEHARI TAK JUMPA ANAK PUN DAN GELISAH ...

azieazah berkata...

Wooo 5 hari tu. Takut yang ditinggal takda apa apa, yang pergi tu yang mandi tak basah, minum tak luak, makan tak tersuap. hehehehe

Hanis Azla berkata...

klu saya pun demam rindu klu nak tinggal sampai 5 hari.. adoii.. itu yg tak suka klu kena kerja luar kan.. sbb kepala asyik ingat rumah aje..

~ yus ~ berkata...

boleh tu kak...

suami ni kadang masa kita ada manja juga, tapi bila kita tiada, ok je dia handle semua benda sebenarnya...

Tapi tengok orang gak lah kan, kalau yg biasa tolong kerja2 di rumah tu, mesti boleh uruskan walau mungkin kelam kabut sikit...

hyazz berkata...

ok tu.. sekali buat memang kekok sikit... 2 3 kali ok la tu...sura rumah la katakan

sarah-najwan berkata...

rozuan:
hehe..xok..

ieda:
hahahaa..akak risau ni..sedih lagi la..

kak erna:
bukn kursus kat..ada keje sket

min:
heheh..mmg dia boleh..

wan:
takut bosan nati..nati mek sarah ngaca awk tau..

minda:
saya setuju..

eiela:
lalu kot kpilah..

LM:
huhu

apik:
yo lo la tu..internet xdok sb akak bw bb

mamalieyna:
insyaAllah

das:
aku naik kete saing aku..aku wi kursus doh ko laki aku tu..

papamifz:
hehe..boleh nyer xde hal..

diana:
tu la..tel jugak..tapi sarah xpandai nk ckp..huhu

munna:
tu yg akka rasa..

kak azie:
hehe..biasa gtu gak..feeling leeby..

hanis:
tu la..seb baik keje akak ni sethun sekali ajo..

yus:
gtu la gamoknya..kelam kabut itu pasti..

hyazz:
betul3..

SYaMiLa berkata...

salam kak..

alamak..lama tu.. 5 hari...sya pergi 1 hari stgh pun dh rasa cam lama sgt...inikan pulak 5 hari

tapi tugas..kena jugak kan...redha je la dalam keterpaksaan....huhuhu