selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Khamis, 12 Mei 2011

::FESBUK | WRITE A COMMENT::

Assalamualaikum
selamat pagi semua
besttt pagi ini
sejuk sebab hujan..hehehe

jika kita buat status kat fesbuk
jika banyak kawan yang respons
alangkah bahagianya kan..hehe
tapi bukan semua status kita
mendapat sambutan..hahahaaa

satu lagi pesen
status tentang mende lain
tapi komen sudah merapu-rapu ke mende lain..hahhaa

tapi tak kisahlah
janji kita bahagiakan
jika saya buat status
tarak sapa komen
saya remove terus..hahahaha

komen dalam fesbuk ini
kita macam kene tunggu aje
sebab tu boleh berbalas komen
BUKAN macam BLOG kan..
tak kira masa atau
sesiapa aje boleh komen

p/s: fesbuk dan blog--> dua dua saya mabuks...hahahhaa

28 Rajin Komen:

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

ha ha kita kalo update status kengkawan tak de sape komen pun, nampak sangat tak glamour...hu..hu...suka blog lagik dari FB

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

hehehe..dulu awe jarang update status fb..tapi skunk best sebab status awe banyak link blog..tapi ada orang like pun kira bangga....haha

NrlAidaHml berkata...

saya pon sama kak..agak2 status saya tak mendapat sambutan,saya delete jugak..kikik..tak malu kan...ahahahah...tu yg lately malas nak post pape..just suka baca org lain pny status je..hihihi..

Lydia Miza berkata...

saya jrg wat status..kenapalah ek?ops..kita tak jd friend fb lg kan?tak tau akak pki nama apa..huhu

Hanis Azla berkata...

klu saya, saya tak padam status yg tak dpt sambutan tu.. cumanya pandang dgn pandangan sedih aje.. he..he..

~izan~ berkata...

oo camtu ke akak wat..hehe..izan kuno sket kak,takde fb hehe..dulu ada la,pastu tutup dah hehe

Misz-ella berkata...

kc jrg buat status dn ssah nk komen kat status org. bkn apa .. penah satu kes dulu, kc komen kat status sorg kwn, kwn dia sorg lg menyampuk pastu jd kes. dia 'manipulate' komen kc.mcm-mcm lah.

Unknown berkata...

hahahaha

:::senyum:::

kak sorrylah, ntah berapa kali gelak dan senyum baca coretan akak ni, banyak sungguh hahaha nya....:)

sarah-najwan berkata...

anje:
huhu..glemer ada lagi..cuma kureng sket ajo..hehee

awe:
untung gtu ek..org likes pun da hokey..

m/aqil:
awk sama ngan akak..delete slaluh..
mmg best baca status org..kelakar pun hade..status kwn2 kita gak..

LM:

akak pom jrg2 gak..akak da add awk..hehe

hanis:
huhu..saya pdm..malu ajo..hahaha

KCE:
owh gtu..nape ada manusia sanggup manipulate gtu eh..xde keej ke hape..

izan:
akak ikut mood..skrg mabuks semula fb..sejak awl thun aritu..slow ajo..

yus:
a'ah la yus..baru akak prasan..akak mabuks "HAHHAHAHAAA"

kurus berkata...

hahahha saya lebih mabuk ke blog lahh kak ekekekk , FB dah x besttt

eiela berkata...

saya suka blog daripada FB. suka komen gambar kawan-kawan je. hehe

Latest Entri :
Pandangan Tentang Mozilla Firefox 5.0

Unknown berkata...

saya jarang2 update status.
sebab sah tak de sapa komen..hahhah..
lagipun mungkin sebab saya pun jarang2 komen kat ststus orang..

blog memang best..
saya pun mabuk jugak..
hehheh

Mama Zara berkata...

jarang dh berfesbuk since office block :(

MamaYatie berkata...

status FB selalunya depends la..kalo benda tak menarik sapa nak komen..tp saya ni pesen update bila perlu saje..hehe

Izan Ishak berkata...

izan mabuk kat blog je. kalau FB ni just buka 2-3 minit tanpa hapdet apa2 pun...hehe

nazirulhazwan~ berkata...

ade ea fesbuk?:P tak add pon,huh

Unknown berkata...

saya kalo xde yg komen status FB saya, saya diri sendiri tekan button like...hehe

puanbee berkata...

bee blog aje fb n twitter kurang ..tp selalu update churp2 tu

Yasminhamid berkata...

sekarang dah jarang update status kat fb.. lagi banyak ngan blog..

Azlan Strider berkata...

fuyoo..mabuks tu merbahaya..hahaha.asalkan x memudaratkan kesihatan xpe laa kak..hehehe

Regards,
-Strider-

☾SHiemaCMa786☾ berkata...

hehe..betul jgak tu kak..
bestnye kalo komen kite dibalas komen yg byk2..pastuh ntah merapu ape2..heheh..
akak mabuk,saye sampai kematu taw..

Tie Lee berkata...

kahkahkah....status lain...melalut ke lain ekk....ok apa...hehe

FadhDeela berkata...

facebook kalo kita komen skali jer pastu org seterusnyer komen berjela2 smua kita leh baca!! wat penuh inbox jer..tu yg mls nak comment tu hihi :P

Meh sini: Saida (Akak Ct Nurhaliza) Ada Teman Lelaki??!!

sini jugak: Salih Yaakob Nak Kahwin 4??

azieazah berkata...

Mana-mana pun, asal kita rasa selesa teruskan saja dengan cara kita yang tersendiri...


Kadang tu bila dah ramai sangat, tak terlayan juga.

munna berkata...

munna sejak berblog ni..fb dah kureng sikit kak...

Unknown berkata...

hahaha..cian kak sbb mabuk kt pesbuk nga blog..hehe

apik mabuk kt blog jah

wan syamilah berkata...

sya tk berapa suka fesbuk...lebih suka blog...he3...

tp kalau tgk kt profile..selalu berupdate tp tk de sape komen...sebab semua tu dtgnya dari twitter...he3

Solihin Zubir berkata...

haha.. memang... kalau komen status tu boleh cecah 100 walaupun cuma 2 org yg komen sbb dok menyembang kt situ... heheh..