selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Sabtu, 7 Mei 2011

::IRONINYA...HUHU::

Assalamualaikum
semua orang sudah bekpes??
saya sekarang tengah mengunyah
roti bakar buatan my hubby..hehe

wah tajuk manyak kelazzz!!!
ironinya daripada entry geraham bongsu
sampai sekarang kepala masih berdenyut-denyut
sakit yang amat dan sebab itulah
hubby saya yang uruskan anak pagi ini
dan saya selepas solat subuh
ketidurannnnnnn...

so uolls
selamat berhujung minggu
selamat menyambut hari ibu
kepada semua ibu di donia ini
semua ibu ialah super duper moms!!!!

p/s: hendak kemas rumah jap..:)

18 Rajin Komen:

kakchik@ella berkata...

Dtg utk bagi tabek hormat buat sang ratu di hati anak-anaknya. Selamat hari ibu cikgu.

~izan~ berkata...

best la kak,ada org sediakan bekpes :)

kakcik berkata...

Selamat hari ibu SN. Dapat rehat sepenuhnya tak pada hari ibu? Kalau kakcik, jangan harap! :)

Cikgu Nurin berkata...

Selamat Hari Ibu...kepada kita Sang Ibu-ibu....kita mmg supermoms..sempat update lagi ni...nak g sidai kain jap...

Izan Ishak berkata...

sonoknya kak ada yg tolong buatkan bekfes ye...

selamat hari ibu juga buat akak dan semua ibu2 di luar sana~

Azlan Hasan berkata...

saya x sempat nak bekfast sebab bile bangun je da tgh hari..hahaha

Regards,
-Strider-

MiSs OrAnGe JuIcE berkata...

Selamat Hari Ibu buat akak...

D_08 berkata...

laaa....maknenye awok lambat singgah le ni....awok singgah udah masok petang ni....takde le bekpes lagi dahhh...dah nak masok dinner ni...

eelobor berkata...

selamat hari ibu buat ibu mek sarah

diana berkata...

selamat hari ibu sarah..
saya cuti berblog siang tadi..
hahahah..
ni baru sempat jalan2 blog kawan2..

Adinda Amy Sensei berkata...

hai kak...

apa khabar?
sakit gigi ye..
isshh....sabo je la kak..

Citarasa Rinduan berkata...

selamat hari ibu jua utk kamu

ehem... en suamimu mmg baik hati

sweetsal berkata...

selamat hari ibu cikgu..senyum sokmo ye..

Solihin Zubir berkata...

sy skrg rsa sakit gigi gak ni..
mcm berlubang plak sbb rsa berangin.. huhu..
aduyai..
lusa nk kena pi check la..

munna berkata...

selamat hari ibu juga buat kak

apik pehe berkata...

tahan kak!!
tahan!!
pushhh!!!

eh silap..g la cabot kak...hehe

Cma Shiema berkata...

hehe..cma ari sabtu melepaks je kt umah..hehe

puanbee berkata...

bertuah dapat suami gitu , bee sakit cam na pun ank totap bee jaga depa tk nk dgn ayah , ayh suka lah bukan nk pujuk pun!