selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Jumaat, 20 Mei 2011

::PIC PROFILE FESBUK::

Assalamualaikum
selamat pagi semua
saya makan nasi ayam pagi ini
wahhhh..kenyang weh!!!
kasi bakar lemak kat tangan jap..keh3

uolls semua musti ada fesbuk kan?
musti ada sebab 2 hero saya pun hadoo..
ce tengok pic profile uolls
gambar sebenar atau gambar anak
atau gambar lain..hehe

ini status saya di fesbuk
tentang hal ini dan berikut
sebab-sebab antara kawan saya
yang bukan guna gambar diri sendiri..hehe




ini antara sebab yang biasa saya rasa
mesti ada sebab-sebab lain kan
tapi kawan-kawan kita yang lama
tak berjumpa tentu susah hendak cam kan
gambar anak mana sama ngan gambar kita..huhu

hak ini pulak katanya
letak nama sebenar
tapi mana kita ingat
nama kawan kita atau wajah..huhu

walau guna nama sebenar
dek gambar lain payah jugakkan
dan ini kesannya

apa-apa pun
semua bergantung pada diri sendiri
setiap yang kita buat
pasti ada alasan yang kukuh
saya pun ada gak buh gambar mek sarah
tapi rasanya sekejap sangat kot..ehheh

p/s: sekarang saya mabuk balik fesbuk..banyak citer hal fesbukkan..heheee

31 Rajin Komen:

Unknown berkata...

Sy pun sama, tak approve kalau tak letak gambar sebenar..

~izan~ berkata...

hehe..mcm akak kt blog ni ek,letak nama anak,last2 izan pnggil akak,kak sarah haha

Kakcik Seroja berkata...

Kakcik letak gambar sendiri walaupun kakcik jarang sangat buka fb kakcik tu. :)

Hanis Azla berkata...

masa mula2 dulu letak gambar anak2.. mmg ramai yg takut2 nak add sbb takut silap org walaupun dah guna nama sebenar.. skrg ni guna gambar sendiri dgn en.asben.. mmg kwn2 dah tak silap org dah..

Unknown berkata...

kadang2 ketak gambar sebenar.
kadang2 letak gambar anak..
kadang2 letak gambar pelik2..
tak tentu..

heheehh...

Akak Kembang berkata...

setuju ngan Diana....kalau dorang nak tgk muka kt yg sebenar carilah kat gambar2 kita yg lain...hehehe

sarah-najwan berkata...

lala:
hehe..mmg betul..kn approve..org lain pulok..

izan:
adooiii..blog lain sb bukan seme kwn kita ade blog..tapi fesbuk..majoriti ada..heheh

kakcik:
ye kak..nk add akak la..tapi xtau nama sbenar..huhu

hanis:

ye kan..nk selamat..buh la gmbr ngan hubby atau kita ngan anak2..mudah org nk cam..

diana:
saya tau..hehe..saya pom kdg2 ada gak gtu..tapi dlm masa skejap ajo..hak ada muka sbenar laam sket..

alin:
bole gtu kalu dia tu xblok..kalu dio blok..mmg xle bukok photo itu..tapi byk yg blok..

Unknown berkata...

dulu tak tentu, skrg suka letak gambar sebenar juga..:)

Tanpa Nama berkata...

saya letak gambo saya dgn anak bujang :)

aritu dah deactivate kan..
tp 2 hari lepas saje2 try masuk.. :)

Mama Kembar Tiga berkata...

suka yg letak gambar sebenar... nama lain tak kisah, janji bila tgk pic "ooo aku kenai minah / mamat nih, satu skolah dulu...nama dah lupa plak" hehehe

Farah Shamsudin berkata...

saya letak gambar sendiri jee..:)

Kakzakie Purvit berkata...

Kawan kakak senang nak kenal sebab nama bapak kakak memang unik so kalau jumpa nama itu walau letak gambar bunga mereka tahu itulah kakak...

sarah-najwan berkata...

yus:
hehe..kwn mudah cam nati..

MDT:
yg penting gmbr sdiri..
skrg saya aktif blik..xpenah deaktif..

mamak3:
betulkan..buh je gambo kita..

farah:
hehee..baguss..senang nk cam


kakzakie:
ooo..kalu ade kenikan gtu..xpa..org mudah cam..

Zue AnnaLeeya berkata...

saya suker letak gambo anak2 jerk..
skali skala tuh tuko gak gambo sdiri...
tp klu gabo sdiri, carik hok cung sket... hahaha...

Unknown berkata...

sarah..
sekarang iklan kat blog saya dah ok ke tak??
dia dok belah kiri tak??

Tie Lee berkata...

pagi2 make nasi ayam dok mung nih...muok doh aku ayam...ike lah pulokk...
hahaha...fesbuk2...'aku punya suko nok letok gambar gapo pun'...hehe
buleh dok ayat tu mokcik...
time aku letak gambar lain...aku tahu ore dok kenal...aku inbox dulu la...baru add....hehe

Ce'gu JAERA berkata...

saya pun memang giler facebook. tak sah kalau tak buka dalam sehari. tapi sy tetap letak pic sy yg sebenar.. hehe
Salam ukhuwah salam persahabatan drp follower ke 915 ye.. (",)

kurus berkata...

saya dah lama x bukak FB .. letak muke ori saya jugak tapi ngan anak supaya org tahu saya dah kawin ekekek :)

Acik Erna berkata...

assalam sarah..akak letak gambar dan nama sebenar kat FB

munna berkata...

munna letak gambar anak2 .. ramai juga yg kata tak kenal dan takut nak add kita....lepas ni nak letak gambar sendirilah...

☾SHiemaCMa786☾ berkata...

heheh..kebanyakkan member fb,cma yg add..so far,mana yg kenal melalui sekolah yg cma add kat profile..
cma guna pic kartun yg sama dgn pic blog ni..
segan la nk tayang gambo..dlm album pun byk gambo anak2 je..gambo tuan tanah 1,2 jer..hehe..

jom add cma kat fb..search
shiema cma..

Ati Masrif berkata...

kita pula tak letak nama penuh
pasainya nama kita unik sikit
rasanya 1 dlm 1000 kot

nanti senang pula org yg kita
tak suka cari kita ...hehehe

padlie berkata...

Saya buh jersi MU..
Nama je sebenar.. Maklumat lain sy x bubuh dlm fesbuk sbb saya tak percaya data tu secure ke tak..

emarieys berkata...

kalau rs cam igt2 nama...add jer..biarpun tak letak gambar... kalau nama pun tak kena... gambar pun tak letak...biar situ jah..dop approve pun...

Yasminhamid berkata...

ikut mood.. kekedang gambar sendiri.. kekadang gambar anak2.. tapi sekarang banyak gambar sendiri.. takut member2 tak kenal.sebab saya sendiri pun kalau gambar tu saya tak kenal.. saya buat tak tau jer..sebab kadang2.. saya lupa nama diorang tp kalau tgk muka kompen kenal..

azieazah berkata...

Kak Azie boh nama nick yang dah guna bertahun. Nasib lah kalu kengkawan lama tak kenal. Takda masalah dan tiada beza.

Gambar memang boh gambar terkini, pun tak kesah kalu ada yang tak kenal.

sebab, Kak Azie jarang kuar masuk FB.

Unknown berkata...

saya sejak ada anak nih lebih gemar letak gamabr dia...mungkin sebab dia handsome dari saya kot...haha

syamila berkata...

sya masa mula2 dulu letak gak gambar lain kt profile...tp skrg ni letak gambar sendiri berdua ngn anak je... dh lama tk tukar...malas nak care...he3....

syamila berkata...

sya jrg sgt tk approve kalau ada yg add...kalau tk approve tu bukan sebab tk nak..sebab tk log in facebook...selalu update fesbuk kt tweetdeck aje...

nanti kalau online facebook nak add la kak sarah...boleh? approve yea...sya guna nama sama ngn nama blog... he3

Kak Amy berkata...

amy pun jarang letak kak , kalau letak ramai yang tidak di kenali add..

Solihin Zubir berkata...

kalau tak letak gambar tu xpe lagi, bleh terima..
ini yg letak nama ntah hapa2.. mcm stalker plak.. heheh..