selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Selasa, 3 Mei 2011

::GEGAR BLOGGER KUANTAN::

Assalamualaikum
selamat pagi semua

saya merindui uolls semua
semalam langsung tak bersiaran
saya dan famili ke luar kota weh..hahahha
itu nati saya stori mori

sekarang saya hendak publishkan
entry gegar blogger kuantan
yang edisi saya la pulok
sebab geng kuantan yang lain - *IEDA*ZUE*KALAM*IZAN*
semalam sudah publish - *JAJA* lum publish stori lagi..hehe
saya yang terlewat tengok gambar-gambar gempaq wealls..huhu

so uolls semua
layan aje pic gempaq kami ini deh!!!!!!!
****KREDIT PIC TO GENG KUANTAN****


 **potluck kami**

 **supan posing..wakakkakak**


 **dgn blogger kalamhati @ wan**

**dgn izan yg comelotey**

 **peace no wol..keh3**

**dari kiri-izan, jaja,zue, sarahnajwan, kalamhati dan ieda**
____you guys so awesome____

p/s: MEMANG SERONOK..NATI ADA GATHERING SEQUEL TAU..HEHE

29 Rajin Komen:

Hanis Azla berkata...

wah syoknya gathering yg dirancang dah menjadi.. bagusnya..

Zue AnnaLeeya berkata...

meme behhhh... dok ckup maso sero bilo banyok sgt kecek.... meme so palo blako... behhhh.... nati kito geder2 smula deh....

kakcik berkata...

Muda2 belaka blogger yang hadir, kalau kakcik datang mesti kakcik jadi yang pali otai! :)

Rozita berkata...

salam,
ruginya tak dapat datang kak... kesihatan tak bape mengizinkan...

hajat tak kesampaian

Acik Erna berkata...

sarah-najwan..mana la gambarnya..tak kluar kat laptop akak ..tak dapat tengok..

Pn DG berkata...

menjadi gok...tahniah2...cam ketua yg bagus mu nihhh...hehe

sarah-najwan berkata...

hanis:
tu la..walaupun 6 org yg dtg..gempaqnya mcm 20 org..hehehe

zue:
nati deh..kita wak semula..hahaha

kakcik:
hehe..bagus gak kak..kak cik jd leader kami..

rozita:
xpe..nati lenkali deh..


kak erna:
nape xle bukak kak..huhu..

das:
hehe..kalu mu dok sini pom..mu wajibun dtg..

~aSHa~ berkata...

seronoknye..next time nak join.....salam kenal...asha

~izan~ berkata...

haa..kuar pun entry kt akak...yer,mmg beh tahap gaban.bercakap tanpa henti hehe..nnt kita geder2 lg okeh kak jika ada masa dan rezeki nanti.. =D

munna berkata...

wah..bestnya....berjaya juga gathering ni...klu buat lagi mesti ramai yg dtg nanti...

LYAfrina berkata...

syok....
patutnya, saya pon join..
tp x jumpa taman bandar tu..
2x pusing cari... tambah lg dgn jln kat kuatan y sibuk sbb jom heboh tu..

tp, sblum tu sempat tserempak k.zue kat jom heboh.. dia ada bg plan k tmn bndar tu.. tp x familiar kat area indera mahkota.. kalo tang bando kuatan tu, ok la..

frusttt.. kalo x, blh kenal jugak kan..

Lina berkata...

haaa yg sequel tu yg nak dengo tuh hehe

ieda berkata...

yehaaa pic sudah kuarrr .. :))
yezzaaaaaaaaa semua awesome lah kak ...

ShErA berkata...

wah... bestnya dapat gathering.... terbaik la...

Puteri Iqa Izyan berkata...

wahh..bestnye makan2.. ^_^

diana berkata...

syok nye tengok banyak makan2..
rugi lah sapa yang tak pi..
anak2 dara dan teruna tak de ke..
takut sebab kena bawak potluck kot..hehe..

Amy Syaquena berkata...

wah bestnya kak , gathering yang di rancang terlaksana..bestnya...

Lelord berkata...

seronoknya tgk blogger kuantan

MamaEma berkata...

sodapnya tgk makane tuh...habih ko...hehehehe....susulan tu kat mano pulop...

Cma Shiema berkata...

salam kak....
hahaha..terasa kejelesan disini..
meriahnyer...

sarah-najwan berkata...

asha:
bule2..no prob..hehe

izan:
hehe..smlm akak xon9..pe2hal..kita geder2 lagi deh..nati akn diroger..

munna:
tu la..tapi kami 6 org pun da besttt..

lya:
tu la..kami tggu awk..nk wat camne kan..lenkali deh..

lina:

hehe..tggu je..

ieda:
hehhe..cilok gak dr awk tuuuu..kredit to awk deh..siap ade watermark awk tau..

shera:
terbaikkkk...

iqa:
hak tu paling bestttt

diana:
mknan byk diana..we all mkn sket je..ckp yg bayk..heheh..yg teruna xde..ni blogger mak budak ajo..melainkn kalam hati..hehe
pot luck xwajib..tapi kalu nk bw dialu2kan..

amy:
tu la..bila lak kita nk gthering jugak ni..

lelord:
hehe..awk pom bole tu..blik msia bole buat..

ema:
xabis pun mkanan tu..siap tapau lagi..

cma:
hehe..xpe cma..uolls kat KL bole geder2 jugak..

CIK TOM berkata...

wah bestnya...sayang plk cik tom tak dapat join..huk3..

Kalamhati berkata...

hehe cilok jange tok cilok...sudah diizinkan..

rindu la nak gader2 lagi..huhu

Citarasa Rinduan berkata...

wah....
sangat bestnya gathering ini..
lagi suka sbb hampir kesuluran blogger ayu kenal.
tahniah blogegr wanita kuantan

sweetsal berkata...

bestnye dpt jumpa geng blogger...jeles tu..hehe

padlie berkata...

bestnye..
semua perempuan yer?

Entry terbaru padlie: Sperma yang gagah!!!

Solihin Zubir berkata...

woahhhh... ni gathering para ibu dan para isteri ke? hehehe..
meriah jugak...

makdara TERdiva berkata...

bestnyer dpt jumpa..

JaJa'Z berkata...

insyallah lepas2 ni bleh buat part berbuka puasa ke...part rumah terbuka raya ke..kan kan kan?