selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Isnin, 23 Mei 2011

::BERALIH TEMPAT::

Assalamualaikum
selamat ke tengah hari semua
baru selesai taklimat tugasan
dan saya bertuah sebab petang ini
saya tak perlu bertugas

hendak layan internet banyak-banyak
tak berapa nak seronok sebab
line 3G ada 2 bar ajo..slow wehhh!!!

kita stori pasal semalam
saya ini kalau beralih tempat tidur
kompom susah benar hendak lena
jika lena pun sekejap-sekejap sedar
lepas itu kemain susahnya hendak tidur balik
mulalah dok bayang BOKBONG..huhuhu
penakut amatttt!!!!!hahahhaha

lepas tu gak mulalah masa taklimat
asyik mengiring sebelah kanan kiri
mengantuk la tu..ZzZzZZZZzz

tapi memang betullah kan
tempat kita tak biasa
suasana berbeza
tilam lain bantal lain
sampul aje yang kita punya..huhu
itu pasal tak leh nak tidur
kalau kat hotel tu
asal lena pulak...lallalalalalalal..AGAH betul..hehe
[agah tu oghe klate royak eksyen]

p/s: im miss my hubby and my kids..:(

18 Rajin Komen:

zaidah berkata...

memang betul windu ngan anak n suami sebab tu tak bleh tidur...klu beralih tempat hari pertama n kedua memang susah nak tidur dah masuk ketiga empat oklah ..

munna berkata...

mmg kat tempat baru mmg rasa tak selesa mula2 kak..nanti ok lah tu..perubahan suasana...

wahida berkata...

saya pun kalau tempat baru mmg amek masa nak tdo...walaupun kat hotel...mesti terkebil2 jer..apesal ntah...

~ yus ~ berkata...

hehe...samalah kak, ambil masa, tp kat hotel mcm akak gak, lena je tidur. Mungkin sbb sejuk je..hahaha.

Amy Syaquena berkata...

Betul la kak kalau gi mane2 beralih tempat tido memang payah sangat nak lelapkan mata , jenuh kira kambing tapi tetap x leh tido tapi kalau kat hotel tu , asal letak kepala je terus di buai mimpi hehehehe~

eelobor berkata...

huhuhu...eksen molek dio. nok tido hotel hok kellah2 jah sokmo

Cma Shiema berkata...

betul tu kak..cma kalo beralih tempat tu,susah nak tido..

ShErA berkata...

shera pun ambik masa kalau tukar tempat tidur... kdg2 seminggu br ok...

Acik Erna berkata...

sarah-najwan..sama la kita..kalau berubah tempat..memang susah nak lena..

sarah-najwan berkata...

zaidah:
huhu..hrp2 mlm ni ok..kalu dok mmg susah hati..nk tdo xleh..

munna:
hrp2 ok nati..

wahida:
kat hotel ok..hehe..

yus:
ye la yus..ekon kan bestttt

amy:

da puas kira kambing semua..xnk lena..

eelobor:
hehe..sekali sekalo..

cma:
huhu..jem palo akak

shera:
akak biasa sehari je..tgk mlm ni

kakerna:
huk huk..

makdara TERdiva berkata...

saya pun kalau bertukar tempat tidor memang susah! lainlah kalau blik kg..kul 8 dah ngantuk..haha!

diana berkata...

saya tak pulak..
mana2 saya pi asal badan letih memang boleh lelap punye..
hahahh..
asalkan ada anak kat sebelah..

Adinda Amy Sensei berkata...

hai kak..apa khabar??

Pn DG berkata...

supo arr aku tokleh tukar tempat tido gok...even balik kg...

azieazah berkata...

Payoh lagu ni..

hehehehe

ieda berkata...

uhuhuh aah kak .. saya kalau gi mana2 punn payoh nak tidur kalau bukan tempat sendiri .. tapi tul tuu otel ok jewww ekekek :)

SYaMiLa berkata...

betul tu kak sarah...sebabnya tk de teman kat sebelah....hahahaha

Sofya berkata...

takleh nak tido ngan aman sebab sebalih tempat + rindu2an..he3