selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Selasa, 10 Mei 2011

::DURIAN | ISI TERUS::

Assalamualaikum
wahhh..ini baru saya buka laptop
kebizian menguruskan exam..hehe


terliur tak melihat isi durian itu
saya beli masa hari sabtu lepas
teruja pulak tengok isinya
yang kuning mengancam dan menggebu itew..hehe
harganya jangan cakaplah
tetapi elok gak beli isi terus
boleh nampak elok atau tak

jika beli yang berkulit-kulit
belum tentu isinya mantops!!!
kadang-kadang yang penjual tunjuk
molek benau isinya yang dikopek sikit itu
sekali balik rumah kopek semua
hancurrrr..isi keras atau buruk..huhu

tetapi bukan semua begitu kans
ada gak yang elok-elok kans..hehe
kalau uolls hendak tahu jugak
ini juga pestime saya beli isi durian gtu
selalu beli yang berkulit-kulit juga
kira tawakkallah akan isinya

ada yang tak gemar makan durian ko?
rugi wooooo..raja buah tu..hhee

p/s: petang ini hubby balik dari bangi..hoyehh..ai rindukan dia la..kweng3..

26 Rajin Komen:

diana berkata...

saya dah beli hari tu.tapi yang sekali dengan kulit.2 biji 30 hengget.isi cantik,bijik kecik tapi isinya tebal..
puas la makan..hheheeh..
mkn sorang tu pasal puas..
hheheheh

Lydia Miza(Aidyl Azim) berkata...

dulu masa br2 kawen selalu gak beli camni..mudah.mkn pun tak ramai.dan mmg puas hati tgk isi dia.hehe.

Amy Syaquena berkata...

amy tak makan durian sis tapi tempoyak makan la..huhuhu

~ yus ~ berkata...

tak pernah beli yg isi saja, rasa mcm tak thrill makan durian gitu kak. Ada kulit baru best..hehe

en somi kita pun balik malam ni dari Temerloh...hehe

Ati Masrif berkata...

masa gi gopeng hari tu
kami dah pulun puas2 durian
perak...sedap dan murah :)

munna berkata...

adoi kak..kuningya isi dia..mesti sedap ni.... tak pernah lagi beli yg isi mcm ni je..selalu beli mmg yg ada kulit punya..baru nikmat makan...suruh org bukakan..munna serbu dulu

Hanis Azla berkata...

klu makan sendiri mmg beli yg isi terus ni.. senang.. sebab tak tahu nak kopek sendiri.. tp klu emak & en.asben ada mmg beli yg ada biji tu.. sbb feel dia lain sikit.. he..he..

wahida berkata...

saya selalu je beli isi mcm ni...senang sbb malas nak kopek...hehehe...

akak try la duyan musang king...best woooo!!

kakchik@ella berkata...

saya gemar sgt2 mkn durian. nak pulak yg kuning2 camtu. terliur!!

sarah-najwan berkata...

diana:
kalu kene yg elok mmg puas hati..
saya tggu blik klate la kalu nok makn byk..hehee

LM:
hehe..akak ni pestime beli gini..

amy:
la..rugi amy..tempoyak mkn lak..hehe

yus:
mmg thrill..hehe..tapi akak xreti nok kopek yus..xkuat..kene hubby gak yg tulun...

ati:
wooaahhh..dia da mkn awal2 deh...sedak kan..nk2 yg kucin tidur..

munna:
hehe..salu mcm tu..ni saje nk try..seb baik isi dia sedakkkk..

hanis:
hehe..samalah kita..hubby yg kopekkan..baru bestt..hahaa

wahida:
duyan musnag tu camne wahida..igt yg awk buat n3 aritu je..

KCE:
hehe..kita gengs..

ieda berkata...

kak berapa rm nie ??
beli mana ??

kedai mana ??

area mana ??

haa amikkk tulah tayang sgt nie .. haa jawab2 kak :))

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ berkata...

mak ai kak terliur tengok doyan tu yummy2 la ni dah tak de musim la

Pn DG berkata...

hehe...nasib baik aku bukan peminat durian....tapi comel molek isi durian tuu....

eiela berkata...

durian kahwin nih,,tak suka, busuk lepas tuh isinya tebal sgt, rasa sebu bila mkn.

Latest Entri :
Pencarian 100 Top Blogger Baru

Alin Marlini berkata...

sedapnyer..kalau beli dah siap kopek ni lebih puas hat rasanya sb kalau beli yg belum berkopek..belum tentu isinya bagus..

ShErA berkata...

sedapnya... shera hbs exam ni nk pegi pulau aur... kt sana nanti dieorg kata dpt makan durian pulau...

eelobor berkata...

katanya ada kebun? kebun kat gerai rupanya...huhuhuhu

Azlan Hasan berkata...

wah..stim sungguh tengok durian kuning2 camtu..hahaha..tapi lagi stim kalo kita dapat kopek sendiri..hehehe

Regards,
-Strider-

Solihin Zubir berkata...

sy kurg gemar durian yg jual isi terus..
x rsa feel mengopek kulit durian.. eheheh..

~izan~ berkata...

kak,sama soklan dengan kak ieda hahaha...jwb2.

apik pehe berkata...

hehe..kuning molek isi tuh...pahtuh balik wak sambal duye..hehe

puanbee berkata...

bagi saya 10 biji durian pun boleh habis tp musim panas nih tk elok makan duyan nanti anak2 demam huhu

Izan Ishak berkata...

izan suka je kalau beli gini. tp hubby plak tak suka, tak best tak feel katanya makan durian.

si kembar hantu durian dan apa jua buah2an!

CIK TOM berkata...

terliur pulak cik tom tengok durian ni...nak akak belanja boleh??

Cma Shiema berkata...

kak..terliurrrnye..
cma kalo beli beli ngan duri2 skali..satu kepuasan kalo dapat kopek buah durian tu,suap masuk dlm mulut..
ermm..tp cadangan akak beli yg siap punye pun oke juge..

Papa Mifz berkata...

hari tu dah pekena durian D24...mmg mantops...skrg stop jap,anak tekak panas la...huhu