selamat datang

My Life , Love & HERBALIFE - TERKINI

Selasa, 17 Mei 2011

::SELAMAT PAGI DAN BEREHAT::

Assalamualaikum
selamat pagi semua
dan selamat bercuti
sempena hari wesak
dapatlah kita yang bekerja ini berehatkan

tapi bagi pekerja yang bersuri rumah tangga
saya rasa banyaklah jugak kerja-kerja rutin kita
yang patut dibereskan..ya dak?
kain berbakul tidak berlipat
lantai sudah agak berminyak tuuu..nak kene mengemop..adooiii!!
pastu buat itu buat ini
tengok-tengok hari sudah petang
bila mahu rehatnya..huhu
malam ada acara menjadi iron man pulok..gosok bajulah..
saya tetap gosok waktu pagi..hehe

saya kalau istilah berehat
yang paling seronok
dapat ketiduranlah..hehe
bayangkan dapat tidur sekejap
selepas makan tengah hari ka..adussss..bestttnya
dapat melelapkan mata barang setengah jam pun hokeykan..

so hari ini planning mencuci mata tetap ada
jalan-jalan makan kopok gotel ko kat beserah
atau sekadar mandi manda di gambang waterpark kot
ada tiket diskaun tu yang DD pada 31 mei..
semua itu tengok keadaanlah..

so uollls..selamat berehat deh
kerjakan perkara-perkara
yang belum selesai itu
saya hendak ke dapur
membuat roti burger + goreng funfries
untuk sarapan kami pagi ini..callo bette!!

p/s: berehat=layan internet?

19 Rajin Komen:

Nur Hawa Mohd Zin berkata...

selamat berehat kak...awe pun ada je baju tak lipat...tapi bila penyakit 'M'datang mmg semua tak jadi...hahah...

Eliza berkata...

Selamat Hari Guru, Rozie. Hepi holiday bersama keluarga tersayang...

munna berkata...

selamat hari guru kak... munna duduk rumah je hari ini..berkemas mana yg patut je...

ieda berkata...

tul tu kak .. x habis kerja2 di opis di rumah pulakkk ..
huhuhuh we reallyyyyyyyyyyyyyy need a rest kak kann !! huhuhuh

LYAfrina berkata...

selamamt bcuti :-)lya keje cam biasa.. ofis x ambik cuti wesak ni:-(

eelobor berkata...

saya lak jap lagi nak keluar JJCM, nak pegi cari nasi kandar yang masuk dalam rancangan JJCM ri ahad lepas. napok po nga menarik jah

MamaEma berkata...

wah..wah...bestnya hari rehat akak...

anyway, selamat beristirehatlah kak.... ema pun lepak kat ghumah jah...lipat kain hok tinggi menggunung nie...

Yasminhamid berkata...

saya buat roti telur je utk sarapan pagi ni. baru abis melipat kain... lepas ni nak masak tgh hari pulak...lepas tu nak setle keje tertangguh. ye la keje sampai sabtu.. ahad jer cuti. banyak yg tak sempat siap..nasib baik ari ni cuti pulak..

kayzie berkata...

selamat berehat kak..keluarga kecil kami berehat di hospital dah 3 hari.hukk..

Pn DG berkata...

amboii..banyaknya planning cuti sehari...kalu cuti seminggu mesti penuh buku...haha

Azlan Hasan berkata...

wahh..kadang2 rasa janggal bile public holiday sehari nie..bgn pagi cam rasa ari ahad plak..patut laa bukak tv pg td xde citer best..hehe

Regards,
-Strider-

D_08 berkata...

Yg ade anak ni...jaghang dpat berehat..... maklomle...nak melayan kerenah anak yang pelbagai tu.....tapi segh0onok....

D_08 berkata...

Yg ade anak ni...jaghang dpat berehat..... maklomle...nak melayan kerenah anak yang pelbagai tu.....tapi segh0onok....

diana berkata...

petang satgi baru nak pi cuci mata..
tu pun kalau tak hujan..
ni macam nak hujan saja ni..

eh!!baju tak sidai lagi..
heheh

Izan Ishak berkata...

banyak agenda cuti2 ni ye kak.
kami dok umah ajo, cik abe kije cam biasa. hmmm...malam nnti baru nak kuar carik susu kembar.

MindaMalay berkata...

salam... tumpang baca...

sarah-najwan berkata...

awe:
kalu nyakit M gak..xle nk kata apa..hehe

eliza:
tengs eliza..hepi cuti gak utk awk walaupun hari2 awk cuti..heehe

munna:
akak pun..xjd pi mana2..

ieda:
tu la..tapi kita supermoms..

lya:
ye ke..ada gtu eh?..

eelobor:
sedak dio..makke kelazz2 sajo..hehe

ema:
hahaa..akak da setel semale..

min:
xabis2 l;agi min kjee tu..rest la..

kayzie:
nape lak wey dok spital..tgk blog awk..citer sal bandung layie..

das:
namo pom plan..aku dok drumoh ajooo..huhu

azlan:
hahaha..sb otak da setting..hanya weken ajo cuti..

D08:
tu la..berehat nge anok2 ajo..

diana:
wow..best dio..kuar pi jenjalan..hubby cuti tu kan..
sidai kain cemana tu..hari mcm nk ujan..

izan:
plan ajo tu izan..dok umah ajo..

mindamalay:
tq singgah..

diana berkata...

sidai dalam bilk belakang je sarah..
pagi esok baru bawak keluar..
heheh..kalau tak rugi je basuh dengan tekun tadi..
heheeh

Solihin Zubir berkata...

lpas seronok dihargai smlm, dpt cuti plak arini.. best2.. heheh..